7

76 9 3
                                    


...

"2-5-9-3 Malik, Ormandaki sürü yerleşkesi yakınlarında, tahminen omega olan kimliği belirsiz bir ceset bulduk."

"2-5-9-3 Anlaşıldı, yardımcı ekip gönderiyoruz."

Zayn, telsizle merkeze haber verirken Louis cesede bakıyordu. O hala ilk anın şoku içerisindeydi çünkü hayatında ilk defa böyle bir cinayet ile karşılaşmış durumdaydı.

"Ne olmuş?" Diyerek cesedi izleyen Louis'nin yanına yaklaştı.

"Sanırım, ilk başta karşı koymaya çalışmış ancak boğazına aldığı ısırıklar yüzünden yaşamını yitirmiş."

"Göğsü?" Dedi Zayn. Açıkçası bakmamaya çalışıyordu çünkü görüntü gerçekten de midesini bulandırıyordu.

"Pekala..." dedi Louis ve yavaşça eğilerek daha dikkatli bakmaya çalıştı.
"Sanırım, kalbi çıkarılmış?"

"Aman Tanrım..." dedi Zayn arkasını dönerek. "Daha önce de korkunç şeylerle karşılaştım. İntiharlar, kazalar, vahşice cinayetler, suçlular... Onlardan bile bu kadar etkilenmemiştim ancak bu..."

"Bu kadar rahatsız olma sebebin büyük ihtimalle günlük hayatta karşılaşmamandandır." Dedi Louis. "Sonuçta biz olay yerine giderken ne ile karşılaşacağımızdan daima haberimiz oluyor, biliyorsun." Bir süre cesedi inceledi ancak ipuçlarına zarar vermek istemiyordu. " Kan kurumamış bile, katil yakınlarda olmalıdır."

Louis gömleğinin düğmelerini çözerken Zayn kaşlarını çattı.

"Dönüşmeyi düşünmüyorsun heralde?!"

"Diş izlerine bakılırsa bunu bizden birinin yaptığı kesin... İnsan halimle onu yakalayamam Zayn."

"Kafayı mı yedin sen!? Bu şeyi kim yaptıysa tam bir manyak olmalı! Hem eğer bizden biri olsaydı, kokusunu alırdık! Ayrıca diyelim ki bizden biri, sana saldırmayacağını nerden biliyorsun?!"

"Zayn, bu kadar korkmana gerek yok. Sonuçta alfayım, bir şekilde hallederim. Hem, ekip gelene kadar çoktan ormandan çıkmış olur, hatta şimdiden bizden uzaklaşıyordur. Ben katili ararken sen cesede bak ancak parmak izi bırakmamaya çalış, üstünde kimlik olup olmadığını kontrol et."

"Pekala dikkat et." Dedi Zayn ve eline tutuşturulan Louis'nin eşyaları ile onun dönüşmesini izledi.

Louis'nin siyah-beyaz kürkü toprağı, lacivert gözleri de ormanı bulurken hızla koşmaya başladı.
Duyuları daha açık, daha kuvvetliydi. Katil, alfa ya da beta'nın kokusunu bilmese daha doğrusu alamasa da omeganın kan kokusu üzerine bulaşmış olmalıydı.

Patikalardan ilerledi, tepelere çıkarak ormanı gözetledi, Yarım saat boyunca ormanı dolaştı, ancak bir iz bulamadı... Katil sanki buharlaşmıştı!

Ne koku, ne de bir iz vardı... Hiç bir ipucu bırakılmaması Louis'yi içten içe korkutmuştu.

Karşı karşıya oldukları şeyin ne olduğunu bilmiyordu.

Cesedi buldukları yere geri dönerken geri dönüşmüştü. Üzerini düzeltti, kıyafetleri zarar görmemişti. Ormanda dikkatlice yürürken farkında olmadan bir ipucu kaçırmış olma ihtimalini göz önünde bulundurarak ilerliyordu.

Ekipler etraftaydı, şerit çekilmişti belki birazdan birkaç haber aracı doluşurdu ve ertesi sabah manşetlerde "Ormanda, kurtların sürü bölgesinde ölü bulunan gizemli ceset!" Şeklinde sabah hava durumunda alt yazı geçmek için bilgi toplamaya çalışırlardı.

Arabasına yaslanmış, etrafı inceleyerek olay yeri ekiplerini izleyen Zayn'e yaklaştı. Zayn, Louis'nin geldiğini kokusundan anlamıştı, hızla ona döndü.

out of the woods (larry)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin