1° Onlarca İnsan

54 7 1
                                    

⋆꙳•̩̩͙❅*̩̩͙‧͙ ‧͙*̩̩͙❆ ͙͛ ˚₊⋆

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

⋆꙳•̩̩͙❅*̩̩͙‧͙ ‧͙*̩̩͙❆ ͙͛ ˚₊⋆

Tempolu bir çalışmadan sonra yazdığı notlara tatmin olmuş bir şekilde baktı genç. Yarın olacak sınavdan iyi bir not almayı ve ailesini yeniden onurlandırmayı umuyordu. Yüksek almadığı taktirde de çok üzüleceğini bilerek sıcak çikolatasından büyük bir yudum aldı. Soğumuş olması dudaklarını büzmesini ve kupayı yerine geri koymasına neden olmuş.

Esneyerek gözlerini cama çevirdiğinde gördüğü manzara şaşırmasına ve heyecandan kalbinin pır pır atmasına neden olmuş.

Kaç saattir ders çalıştığını kestiremiyor, hayatla bağını kopardığını farkediyordu. En sevdiği mevsim olmasında kar yağmasının faydası büyükmüş. Her yerin bembeyaz olması, gereksiz gürültünün kar tarafından emilmesi hoşuna gidiyormuş. Kendi yerine eğlenen insanları izleyerek gideriyormuş hevesini. Beomgyu insanları severmiş, mutluluklarıyla mutlu olur, üzüntüleriyle üzülürmüş. Bu yüzden herkesle güçlü bir bağ kurup kendine zarar vermesi de an meselesiymiş.

Odasının camını açtığında yüzüne gelen temiz koku ile derin bir nefes almış. Yılda sadece 1 kere olması belki de en kötü yanıymış.

En üst kattaki odasına kadar gelen kahkaha seslerine küçük bir tebessüm bırakarak gözlerini geniş alanda gezdirmiş.

Sonra birini farketmiş. Daha önce nasıl farketmediğini sorgulayarak astigmatının izin verdiği kadarıyla incelemiş çocuğu. Zaten uzaktan bile belli olan güzelliği birde kar ve yüzüne düşen sarı sokak lambası ile daha da güçlenmiş. Genç olan üşüdüğünü farkettiğinde camı kapatarak yatağına bırakmış kendini.

Gözlerini kapattığında önüne gelen silik görüntüyle derin bir nefes vererek gözlüğünü masadan alarak tekrar yaklaşmış cama. Kalbi hızlı hızlı atarken göremediği bedenle gözü her yeri taramış fakat çocuk sanki bir sihir kullanarak ortadan toz olmuş gibi hiçbir ipucu bulamamış. Ondan kalan tek şey aklındaki silik bir kaç görüntü ve oturduğu yerdeki kar iziymiş.

Onlarca insan arasından dikkatini çeken, tanıdık olmayan tek yüz olan sarışın ilgisini fena bir halde çekmişti.

Evet, işte Choi Beomgyu'nun bir kişiye bağlanma süresi buyken başına bela almaması mümkün müydü ki?

❄️

Selam, daha bitirmemiş olduğum 3 fic ve yarın okulların açılacak olması beni bunu yazmam için engelleyemedi😔

Yazdıklarım arasından içime en çok sinen bu olacak gibi o yüzden şimdiden iyi okumalar ve biraz self promo da yapıyım. Profilimde diğer ficlerime de ulaşabilirsiniz. Monster - Seulrene yi okumanızı önermem çünkü devam etmeyi düşünmüyorum.

İyi günleeer💝

Fallin Light ' TaegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin