5° Yaz yağmuru gibi

8 0 0
                                    

Gfriend - Summer rain

⋆꙳•̩̩͙❅*̩̩͙‧͙ ‧͙*̩̩͙❆ ͙͛ ˚₊⋆

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

⋆꙳•̩̩͙❅*̩̩͙‧͙ ‧͙*̩̩͙❆ ͙͛ ˚₊

"Sana aşığım Beomgyu."

Sarışın utangaç bir şekilde fısıldadı. Karşısındaki çocuğa baktığında onun da kızarmış olduğunu gördü. Küçük okulun arka bahçesindelerdi. Kendi alanları olarak seçtikleri yerde oturuyorlardı. Taehyun 12, Beomgyu ise 13 yaşına basmıştı.

Beomgyu geç yazıldığı için aynı sınıfa düşmüşlerdi.

Uzun saçlıdan hâlâ bir ses gelmiyordu. Çocuğu her gördüğünde kalbinin çarptığı ve sürekli onunla olmak istediği doğruydu. Fakat her arkadaş birbirine böyle duygular hissetmiyor muydu? Hiçbir zaman aşk olarak yorumlamamıştı bu duyguları. Aşk ona hep bir erkek ve kadın arasındaki evlilik olarak öğretilmişti.

Taehyun'da onunla evlenmek istemiyor muydu zaten?

"Bende sana." Oda fısıldadı. Fakat sarışın çocuk çoktan gitmişti.

Belki de geç kalmıştı.

❄️

Önüne koyulan portakalı kokladı. Oturma odasındaki sessizliği bozan saat sesi alaycıydı. Sonra ise anahtar sesi geldi. Uzun saçlı hala dokunmadığı portakalı biraz daha iterken kapıya doğru ilerledi.

Karşısındaki görüntü kalbinin teklemesine neden oldu. Sırılsıklam olan sarışının saçları alnına yapışmış, uçlarından su damlaları düşüyordu.

"Geçebilir miyim?" Fırtınadan dolayı hiçbir işe yaramamış şemsiyeyi kuruması için kenara koyarken hala kapıda dikilen çocuğa mırıldandı. Uzun saçlı hızlıca kenara kaydıktan sonra elini kalbine koydu. Onunla aynı evde kalmak, her saniye kokusunu solumak onu yeterince zorluyordu zaten. Bir de böyle anlarda patlayacak gibi oluyordu.

"Portakalları neden yemedin? Bağışıklığın için yemen gerek."

"Pek sevmiyorum." Kalorifere dayanmış olan çocuğun yanına oturarak konuştu. "Hasta olursan bakmam sana." Alaycı ses tonu ile uzun saçlı kıkırdamıştı. Bugün saçlarını kabarıklığının gitmesi için bağlamıştı.

İkiside camdan sağanak yağmuru izlerken kapının zili ile Beomgyu'nun kalp krizi geçireceği yakın pozisyonları bölünmüştü. Kalorifer küçüktü. İkisi de bu durumdan şikayetçi değildi.

"Fönümü yeni yaptırmıştım!" Gelen kız sesiyle kapıya doğru döndü oda. Oturma odasına giren kız aynı Taehyun gibi sarışındı, büyük kedi gözlere sahipti. Kurulanmış ve üstüne Taehyun'da bıraktığı yedek kıyafetleri giymişti. Kız kalorifere yaslanan çocuğa baktığında büyük gözleri olabildiğince daha da fazla açılmıştı. "Beomgyu!"

Fallin Light ' TaegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin