Ráno jsem se probudila, jenže mi tu něco nesedělo. Otevřela jsem oči a viděla jsem jeho. Ano, hádáte správně. Ležela jsem v náručí od Charlese.
"Dobré ránko" usmál se na mě se zavřenýma očima. Jak sakra ví že jsem vzhůru?
"Dobré. Proč ležím ve tvém náručí a jak ses sem dostal?" byla jsem vážně zmatená.
"Jo no mě z té země bolí záda, tak jak jsi usla jsem se přesunul k tobě. A proč na mě ležíš? Tak to protože ses ke mě přitulila," pousmál se, ale i tak jsme leželi furt stejně.
"Fajn, možná teda budeš spát příští noc tady. Ale jen protože jsi až moc pohodlný," bouchla jsem ho do hrudi a zvedla se. Hrál jako by ho to strašně bolelo, tak jsem se mu jenom zasmála, vzala si věci a šla se převléct do koupelny.
Vyšla jsem a tam stál zase bez trička. Jenom jsem se na něj podívala, otevřela dveře a šla si dolu udělat smoothie na snídani.
Po pár minutách přišel i Charles. "Kde je Fréd?" zeptal se, když si nalival džus do sklenice.
"Nevím dneska jsem ho ještě neviděla," pokrčila jsem ramena a napila se ze svého smoothie.
Dopila jsem smoothie a šla se obout.
"Kam jdeš?" vystričil hlavu, tak rychle že se divím, že si ji nezlomil.
"Co je ti do toho?" šla jsem si jenom zaběhat, ale chtěla jsem hrát paní tajemnou.
"Jses sportovně oblečená a máš běžecké boty, takže hádám že si jdeš zaběhat." projel mě pohledem a uhodl to.
"Sherlocku." protocila jsem oči, vzala si klíče a šla si zaběhat.
Po asi hodině jsem doběhla domu, odemkla jsem si a vešla. V kuchyni už byl strýček i s Charlsem a řešili nějaké taktiky.
"Kde jsi byla?" zeptal se strýček. Podívala jsem se na něj, když jsem si nalivala vodu.
"Si zaběhat?" odpověděla jsem tazave, jako by ro nebylo jasné z mého outfitu.
"Sama?! Víš že tě sleduji." přišel ke mě a zašeptal.
"Nebudu se skrývat do smrti." zašeptala jsem mu zpátky, jenže to vypadá že nás Charles slyšel.
"Před kým?" ano, vydedukovala jsem to správně. Do prdele.
"To není tvoje starost!" vykřikla jsem a rozebehla jsem se nahoru do mého pokoje.
Dala jsem si sprchu, abych se uklidnila. Překvapivě to pomohlo, jako vždycky. Vážně mě vytáčí jak si všichni myslí, že se nedokážu ubránit sama.
Jakmile jsem vyšla ze sprchy, tak jsem se zabalila do ručníku a vyrazila jsem si to do pokoje. Šla jsem směrem ke svému šatníku a tam na posteli seděl...