7. Část

78 5 0
                                    

"Dobré ránko" uslyšela jsem u svého ucha. Nechtěla jsem ještě vstávat, ale potom mi to došlo. ZASE SPAL V MOJI POSTELI!

"To si už ze mě děláš prdel?!" dobre možná jsem to s tou reakci přehnala, ale když si to tak vezmete, tak je vážně divné když kluk kterého znám 2 dny už 2 noc spí u mě v posteli.

"To máš teda dobrou naladu hned po ránu." to si snad už fakt dela ze mě prdel. Mám dvě možnosti. Buď to preziju a bude spát se mnou v posteli a ne na zemi a nebo ho odstřelím na místě.

Okamžitě jsem vystřelila z postele jak jsem si všimla jak je blízko. "Hele napadly mě dvě možnosti. Hádám že z jedné by jsi byl hodně nádčený a z té druhé 100% ne. Při té druhé by mě i strýc zabil" jakmile jsem to dořekla, tak na mě okamžitě vystřelil obočí že ho obě dvě zajímají.

"Neříkám nic, ale chci slyšet obě" to se dalo čekat. Fajn jak chce.

" Možnost první přetrpím to že budeš spát se mnou v posteli" to se mu okamžitě vykouzlil úsměv na tváři. Proč má tak krásný úsměv? "Možnost druhá je že tě hned na místě zastřelím" to mu ten úsměv hned spadl.

"Ty tu máš někde zbraň?" To si vážně myslí že dcera mafiana po které jde největší gang nebude mít schované zbraně po domě? Haha on je fakt vtipný.

"Samozřejmě. Jde po mě největší gang a nikdy nevíš kdo se ti vkrade do domu nebo rovnou do loznice" pokrcila jsem rameny a šla do koupelny.

Ještě než jsem zavřela dveře, tak jsem slyšela jak na mě řve "Beru první možnost!" Jenom jsem se zasmála a šla vykonat ranní hygienu.

Po mém celém ranním procesu jsem sešla dolů a šla rovnou do kuchyně. Nečekala jsem žádnou návštěvu, proto jsem byla zaskočená když jsem tam viděla nějakého chlapa s krásnou slečnou.

"Charlesi? Kdo to je?" všichni se najednou na mě otočili. Až moc pozornosti na mě.

"Jo promiň. Madelyn tohle je Pierre Gasly a jeho přítelkyně Kiki Gomes. Alias můj nejlepší kámoš a jeho přítelkyně" přišel ke mě bliz a chytil mě za pas "Lidi tohle je Madelyn Labati neteř od Frédéricka"

"Rada vás oba poznavam" odstrcila jsem Charlesovu ruku a šla si s nima potřást rukama. "Ma někdo hlad? Jdu si zrovna udělat snidani"

"Nene děkujeme" ozvala se Kiki. Je fakt krásná a s Pierrem ji to moc sluší.

"Dobros" odpověděla jsem a začala jsem si dělat svoje smoothie.

Doufám že se vám dnešní kapitola bude líbit
Suee🤍

My Lord Percevald🤍/Charles LeclercKde žijí příběhy. Začni objevovat