Flashback
Gözlerinin içine mutlu gözlerle bakıyordu çilli, yeşil saçlı çocuk..
Gözlerini kapatıp sevimli şekilde gülümsedi ve konuşmadan hemen önce uzun bir iç çekti."Todoroki-kun duygularını belli edebilirsin. En azından bana karşı!"
Karşısındaki beyaz tenli gözleri bir kediyi andıran o çocuk anlamamış olacak ki şaşkın ve anlamsız bir suratla çilli çocuğa baktı.
"Nasıl.. Yani?"
Yeşil saçlı çocuk bir elini ensenine atıp tekrar mahçup bir şekilde gülümsedi.
"Yani.. Mutlu olduğunda gülümseyebilirsin mesela? Sürekli soğuk ve aynı surat ifadesindesin. Gülümsemek sana çok ama çok yakışır! Ciddiyim."
Biri siyah biri okyanus mavisi olan gözleri büyümüştü çocuğun.. Gülümsemeye çalışmadı çünkü İzuku'nun nasıl bir gülümsemeden bahsettiğini biliyordu.. Gerçekten.. Mutlu olduğu anlarda sunabileceği bir gülümsemeydi bu.
" Ah.. Peki denemeye çalışacağım İzuku.."
Çilli çocuk zaten mutluydu bu onun sevincini 2 katına çıkardı.
"Söz mü?"
Gözlerini kaçırdı çocuk ve heyecanla iki ellerini yumruk yapıp kollarını vicuduna kitledi. Hafiften titriyordu..
"Söz.."
Flashback is over
Sıcak bir ilkbahar günüydü bu sıcaklığa rağmen hala ılıkca rüzgar esiyordu. Rüzgarın esmesiyle birlikte dökülen sakura yaprakları UA okulunun bahçesine muazzam bir gürüntü katıyordu.
Dersler ve çalışmalar bitmişti. Saat yaklaşık 16:50 civarlarındaydı ve bir çift genç okul bahçesine çıkmış etrafı turluyorlardı.. Bir o kadar da sessizlerdi.
Sessizliği bozmak isteyen ilk Shouto olmuştu."Hava sencede çok güzel değil mi Bakugou?"
Bir yandan o içten gülümsemesi insana bir tuhaflık getiriyordu ama Shouto kendisi bile bu haline alışmıştı. Bir maske gibi suratına takıyordu o gülümsemeyi.
Sarışın genç yan gözle kendinden yaklaşık 2-3 santim kısa olan çocuğa baktı. Güneş ışığı o kızıl gözlerini daha da kızıl yapıyordu.
"Hava mı? Berbat ötesi!"
Shouto tekrar güldü ama bu sefer Bakugou'nun bu haline güldü.
Güneş batmak üzereyken bile suratlarına bu kadar çok ışığının çarpması Shouto'yu olumsuz etkilemiş olacak ki alerjisi yüzünden burnundan kan akmaya başlamıştı.
Katsuki bunu gördü ama normal karşıladı bir yandan bel çantasını kurcalıyordu."Hey yarım piç!"
Shouto Bakugou'ya gülümseyerek baktı ve meraklı gözlerle konuştu.
"Efendim Bakugou?
Katsuki bel çantasından beyaz bir bez çıkartıp Shouto'yu durdurdu ve beyaz bezle Shouto'nun burnunu kapattı. Shouto neye uğradığını şaşırmıştı.. Ve aralarındaki bu yakınlık hem onu kızartıyor hemde kalbinin daha sert atmasına sebep oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑨 𝑳𝒊𝒕𝒕𝒍𝒆 𝑲𝒊𝒅¬¬𝐵𝑘𝐷𝑘𝑇𝑑
Romance"Bu yaşta böyle şeylerle beslenmen çok sağlıksız Shouto! Bu lanet şeyi içmek için fazla....Küçüksün!" ... "Bana onca şeyi yaşattıklarında da çok küçük değil miydim sencede?"