Birkaç dakika geçti ve Bakugou yanımıza geldi. O sırada her şeyi düşünmüştüm.
Bakugou gelince bende yerimden kalktım ve heyecanlı bir şekilde konuştum."Gerçekten üçümüz birlikte vakit geçireceğiz öyle mi!?"
Bakugou gözlerime baktı ve gülümsedi...Keşke hep gülümsese..
"Evet sanırım öyle bir şey olacak. Deku bey dedi sonuçta?"
Cümlesinin sonunda dalga geçirimsi bir gülümsemeyle İzuku'ya baktı. İzuku siniri bozuk gözüküyordu. Ama zaten Bakugou'nun her kelimesine karşı böyle bir tavır alıyor. Normaldir yani?
Bunu çok uzatmak istemedim bu yüzden Bakugou yokken planladığım şeyleri söyleyecektim.
"Neyse. Hadi okulun dışına çıkalım biraz! Hatta bir yerde oturmak çok sıkıcı olur. Onun yerine gezelim! Olur mu?"
Bakugou bana baktı ve hiç düşünmeden kabul etti. Yüzünde yine o sevimli gülümseme vardı..
İzuku ise omuzunu silkti ve onun için fark etmediğini söyledi.
Kimseden fikir almadığıma göre tamamen kendim karar vermiştim. Lanet olsun çok mutluydum!
İzuku önden yürümeye başladı ve yüzündeki gülümsemeyle kafasını çevirip bize baktı.
"Adımlar nereye götürürse oraya o zaman?"
Gülümsedim ve İzuku'nun yanına koşup yanında yürümeye başladım. Bakugou'da ellerini üzerindeki sweatin ceplerine soktu ve oda yanımıza geldi.
Beraber olmak çok güzeldi..
(...)
Biraz zaman geçti... Şuana kadar çok bir şey olmadı tabi.. Sanırım en çok konuşan bendim. Bu çok anlamsız çünkü eskiden de tam tersi olurdu..
Küçük bir ırmağın yanındaki parkta yürüyorduk ama nedensizce çok sessizdik..
Saçma sapan konular açıp bir sohbet mi başlatmalıydım..? Evet sanırım yapmalıydım..
"Ee hayatınızda biri var mı bakalım? Hiç böyle şeylerden bahsetmiyorsunuz."
Sorumun üzerine ikiside bir anda olduğu yerde durdu... Ne dedim ki şimdi?
Birbirlerine baktılar ve soğuk suratlarla yürümeye devam ettiler."Cevap yok mu?"
Bakugou gözlerini kaçırdı ve başka bir tarafa baktı.
"Yok Shoto."
Dur... O az önce bana Shoto mu dedi? Ama hayatı boyunca hiç dememişti.. Garip gelmişti ama kabul edeyim cidden çok hoşuma gitmişti.
Soruma cevap vermediklerini göre kesin sevgilileri falan vardı! Ama niye benden saklıyor ki..
"Neden yokmuş? Ben sizin arkadaşınız değil miyim? Yoksa yine beni alakadar etmiyor mu?"
Sözlerimin peşine Bakugou kafasını çevirip bana baktı.
"Öyle demek istemediğimi biliyorsun..Saçmalama."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑨 𝑳𝒊𝒕𝒕𝒍𝒆 𝑲𝒊𝒅¬¬𝐵𝑘𝐷𝑘𝑇𝑑
Romance"Bu yaşta böyle şeylerle beslenmen çok sağlıksız Shouto! Bu lanet şeyi içmek için fazla....Küçüksün!" ... "Bana onca şeyi yaşattıklarında da çok küçük değil miydim sencede?"