Hoofdstuk 6

1K 57 37
                                    

Op dit moment voelde ik me zo machteloos. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen.

Ik wil mijn ouders geen pijn doen, en hem geen valse hoop geven.

Ya Allah, geef mij de kracht om sterk te blijven.

Ik wil niks meer voor hem voelen. Waarom is er geen knopje die mijn gevoelens voor hem stop zet? Dat zou zo makkelijk zijn.

Ik verwijderde het berichtje en blokkeerde hem. In de hoop dat hij me geen berichtjes meer zou sturen.

Ik meld me weer af en leg mijn telefoon weg. Wat ik ook doe, hij blijft in mijn gedachten. Hij is degene die mijn hartje heeft.

Dit moet stoppen.

Het is inmiddels al 18:00 uur en besluit om Anissa even te bellen om te vragen of we samen even wat zouden gaan drinken.

Ze stemde toe en na een halfuurtje haalde ze me op met de auto.

"Ik ben weg!" Schreeuwde ik door het huis en knalde de deur achter me dicht.

Ik deed de deur open van de auto en ging naast Anissa zitten.

We gaven elkaar de vier kusjes en reden richting Amsterdam om daar een terrasje te pakken.

Ik stapte de auto uit en liep samen met Anissa richting het terrasje.

We bestelde wat te drinken en een hapje en genoten van het warme zonnetje die op ons scheen.

"Nou, vertel is Lina. Hoe zit het in de liefde?" Hoorde ik Anissa zeggen en ze keek me geheimzinnig aan.

"Haha liefde? Wat is dat?" En ik begon te lachen. Nep natuurlijk. Ik wilde haar niet gaan vertellen hoe het allemaal zit. Dat hou ik liever voor mezelf. "Maar hoe zit het bij jou dan?" Vroeg ik.

Ze begon me te vertellen over haar vriend waarmee ze nu al bijna een jaartje mee gaat. Hoeveel ze wel niet van hem houdt etc.

Ik vind het fijn om te zien hoe gelukkig iemand kan zijn door 1 persoon. Hoe hoe haar lippen vormen tot een big smile wanneer ze opeens aan hem denkt.

Het was tijd om naar huis te gaan en we liepen weer richting de auto en stapte in.

Thuis aangekomen deed ik mijn pyjama aan en mijn haar in een losse knotje. Ik plofte neer op bed en deed mijn oogjes dicht.

De volgende ochtend werd ik wakker en nam een snelle douche. Last day school today! Was zo happy. Ik deed snel me kleren aan pakte was boeken en stopte die snel in mijn tas. Onderweg naar school deed ik mijn oortjes in en zette muziek op zn hardst en liep blij richting school.

Op school aangekomen leverde ik mijn boeken in en nam afscheid van een paar schoolgenootjes.

Ik liep het schoolgebouw weer uit en wilde oversteken. Een auto reed zo hard voorbij en voor ik het wist werd het zwart voor mijn ogen.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jul 19, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Liefde en pijnWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu