Hoofdstuk 4

1.5K 73 15
                                    

Ik duwde Mounir van me af en keek hem geschrokken aan.

Hij kwam weer dichterbij me staan en ik wist op dit moment niet wat ik moest doen.

Dit gevoel.. Zo verwarrend. Wilde ik dit? Voel ik nou wat voor Mounir of Youssef?

Ik stond snel op en versnelde mijn passen. Bijna voelde ik me benen niet meer en voor ik het wist stond Youssef voor me.

"Kifesh dit? Wie is die jongen? Waarom geeft hij jou een kusje?" Zei hij boos en tegelijkertijd met een gebroken stem.

"Je doet alsof we getrouwd zijn, maar ik ken jou net. Sterker nog.. Je kent alleen me naam en wilt doen alsof je de baas bent!" Zei ik boos.

En voor ik het wist, gaf hij me een harde klap in mijn gezicht.
Ik ging met mijn hand over mijn wang. Het brandde gewoon.. Waarom deed hij dit?

Mijn ogen vulde zich met tranen en ik draaide me om. Ik beet in mijn lip en zette een paar stappen naar voren.

"Lina, het spijt me.. Dit wat echt mijn bedoeling niet, maar wat ik zag deed me pijn.." Zei Youssef.

Ik draaide me om en keek hem vol afschuw aan en liep vervolgens verder.

Thuis aangekomen deed ik mijn schoenen uit en liep meteen naar mijn kamer.
"Ya Allaah, waar heb ik dit aan verdient?" Fluisterde ik en mijn ogen vulde zich weer met tranen.
Ik voelde mijn telefoon trillen en ik keek op het scherm.
Hoe durft deze klootzak mij nog te bellen? Ik zette mijn telefoon op stil en legde het op mijn bureau. Hem hoef ik dus echt niet meer te spreken.

Er werd geklopt op de deur.
"Lina mag ik binnen komen?" Hoorde ik mijn broer zeggen. "Nee Fays, ben aan het omkleden" zei ik terug.

Ik wilde even alleen zijn.

De volgende ochtend werd ik wakker met hoofdpijn. Ik heb super slecht geslapen en mijn ogen waren dik en rood door het huilen.
Ik zat meer met mijn gedachte bij Mounir dan bij Youssef. Ookal is Youssef diegene die mij een klap had verkocht. Mounir deed zoveel met me.. Ik hou echt van hem.

Alleen.. Is het onmogelijk om bij elkaar te komen. Dit was verboden liefde. Liefde die ik altijd moet verbergen en niet mag laten zien aan de man waar ik zielsveel van houd. Het is zo moeilijk.. Als je ouders je verbieden om met iemand te trouwen, ook al weten zij dat je liefde voor hem te groot is.

Liefde en pijnWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu