Bölüm 1

34 3 1
                                    

Güneşin tenimi yakıcı sıcaklığıyla kavurduğu saatlerde uyanmaya çalıştım.
"Asya kızım sen hâlâ kalmadın mı? Daha bavulunu toplayacağız"diye yan odadan bağıran annem sayesinde(!) bu çalışmalarım desteklenmiş oldu.Kalktım dolabımı açtım.Her genç kız gibi 15 dakika dolapla bakıştıktan sonra giyeceklerimi seçtim.Bugün yaz tatilinin ilk günüydü ve ben annem tarafından Bodrum'a gönderiliyordum.Aslında bir çok kişinin isteyebileceği türden bir tatili ben istemeden yerine getirmiş olsamda bu yinede mutluluktan öleceğim anlamına gelmez.
"Günaydınnnnnn annelerin en çocuğunun isteğini kabul etmeyen zorla Bodrum'a göndereni"
"Sanada günaydınn evlatların en düşük karne getireni"annemin bu hazır cevabı karşısında biraz bozulsamda pek aldırış etmedim.
"Hadi ama düşündüğün kadar kötü olmayacak yeni arkadaşlar edineceksin her gün denize gireceksin ve...İşte sen yapacak bir şeyler mutlaka bulursun eğlenmene bak"
Cevap vermedim.
***
Yolculuğun ilk beş dakikasını atlattım şuana kadar gayet keyifli geçsede altıncı dakikada hostesle tartışarak gürültülü bir şekilde ilerleyen çocuk keyfimi kaçırmaya yetti.Çocuk,esmer,19-20 yaşlarında bir şeydi.Benden sadece 2-3 yaş büyük olmasına rağmen oldukça olgun görünüyordu.
Ben düşüncelere dalmış koridoru incelerken aniden yanımda bir ağırlık oluştu.
"Afedersiniz ama bu koltukta bana ait"dememle birlikte ismini henüz bilemedigim o kişi bana döndü.
"Buradan bakınca iki kişilik yer kaplayacak bir kalıba sahip olduğunu düşünmüyorum tamam biraz kilolu olabilirsin ama bu insanların yerinede oturma yetkisini sana vermez."Bir an neye uğradığımı şaşırsamda kendimi toplayıp sinirlerimi yerimden oynattım.
"Sana benimle bu şekilde konuşma yetkisini kim veriyor bay...Bay ukala?"
"Ben veriyorum.Bana sadece bir kişi yetki verebilir o da ben"
Şaşkınlığımı suratıma yansıttığımı görmüş olacak ki çarpık bir gülüş yansıttı ve arkasına yaslanıp kulaklıklarını taktı.
***
Bodrum'a inişe geçtiğimizi fark ettigimde gözlerimi araladım yaklaşık 1 saat boyunca bir koltukta uyumuş olmamın boynuma verdiği rahatsızlıkla sağ sola kıpırdandım.Yanımın boş olduğunu fark edince çoktan gitmiş olabileceğini düşünüyordum ki önümde horlayan kişinin o kendini beğenmiş olduğunu gördüm.Eşyalarımı toplayıp ayağa kalktığımda hafifçe onu dürttüm.Tepeden bakarken gözlerini ovuşturarak uykulu uykulu bakması gülümsememe sebep olurken kendimi toparladım.
"Bodruma geldik."
"Başka bir yere gelmiş olsaydık garip olurdu zaten." içimden çok biliyorsun sen demek gelsede daha fazla muhattap olmamak için cevap vermedim ve koridorda ilerlemeye başladım.
Uçaktan indiğimde çılgın anneannem sanki onu tanıyamayacakmışım gibi elinde ki 'Asya Kaya' pankartını bir oraya bir buraya tutuyordu.Sinsice arkasına doğru yaklaştım ve sarıldım.
"Allahhhh bu yaşımda tacize uğradım kurtarın beni ey ahali"anneannemin bu tepkisine içimde haykırarak gülme isteği oluşunca kendimi tutamayıp kahkahayı bastım."Tonton anneannem, benim korkacak bir şey yok" arkasına sonunda döndüğünde "Aman deli kız sanki tanımayacak mıyım şaka yaptım" anneannemin bozulmuş sesiyle kıkırdadım ve tekrar sarıldım
***
Eve geldiğimizde her zaman ki hemen odama geçtim ve esyaları yerlestirdim.
"Anneannee ben denize gidiyorum"
anneannemden cevap beklemeden çıktım.Kapının önünde, buraya ne zaman gelsem bahçede birlikte vakit geçirdiğim kedimiz Musa vardı.Biraz onunla oynadıktan sonra sahile yürümeye başladım.
Kendime bir tane şezlong bulduktan sonra havlumu serdim ve yattım.Biraz vakit geçtikten sonra yanıma bir kız geldi esmer,uzun bacaklı hoş bir şeydi.
"Bodrum'un güneşi yakar gece rahat uyumak istiyorsan krem sür tatlım"ses tonu samimiydi bir an ona güvenmek istedim
"Sürmeme yardımcı olur musun" bir an kız delisi bir sapık olarak göründüğümü düşünsemde kızın samimi gülüşüyle yardım edeceğini anladım.Arkamı döndüm ve sürmeye başladı bir yandan da konuşmaya...
"Adım Ece her gün bu plajdayım arkadaş olmak için ideal bir kişi gibi göründün ve geldim"
***
Eceyle plaj voleybolu oynamaya geldiğimizde karşı takımın kaptanını görünce bütün oynama isteğim yok oldu...

Yaz DüşleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin