Soğuk Sevgilim/1.

612 49 21
                                    

Jisoo yine mutsuz olduğu bir sabaha uyanmıştı. Yatağın diğer ucunda uyuyan sevgilisine baktı. Taehyung ona soğuk davranıyordu. Aslında ilk sevgili olduklarında bu kadar soğuk değildi. Jisoo onun yanına taşındıktan sonra böyle olmuştu. Jisoo artık bu durumdan bıkmıştı, zaten bir kaç defa kavga etmişledi. Jisoo artık alışmıştı. Odadan çıkıp aşağı inmeye başladı. Kahvaltı hazırlaması gerekiyordu. Mutfağa gitti ve hazırlamaya başladı.
Taehyung'da uyandı ve aşağı indi. Direk salona gitmişti. Jisoo onun salona gittiğini anlamıştı. Taehyung malesef diğer sevgililer gibi değildi. Sevgilisini sarılıp, öpmezdi. Jisoo isterdi Taehyung'un böyle olmasını ama Taehyung'a da bu hali ile aşık olmuştu. Kahvaltı hazırdı. Jisoo Taehyung'u çağırdı. Birlikte kahvaltı etmişlerdi. Ve Taehyung işe gitmişti. Jisoo ise gününü düşünceli bir hal ile geçirmişti.

~Akşam~
Taehyung eve gelmişti ve Jisoo ile yemeklerini yemişlerdi. Taehyung salonda oturup bilgisayarda işlerini hallediyordu. Jisoo yavaşça sevgilisinin yanına oturdu ve konuşmaya başladı.

"Taehyung konuşabilirmiyiz?"

"Noldu Jisoo"

"Ben yarın arkadaşımla buluşa bilirmiyim?"

"Hayır" Taehyung kısa ve net bir cevap vermişti.

"Lütfen.."

"Hayır dedim"

"Lütfenn...."

"Sana hayır dedim" Taehyung bu sefer bağırmıştı. Jisoo'nun gözleri dolmuştu. Jisoo korkak bir kızdı.

"Defol odaya"
Jisoo başını sallayarak gitti. Odaya çıktı. Gözlerinden yaşlar süzülüyordu. Ve yatağına yatıp, uyudu. Taehyung'da yukarı çıkıp direk uyumuştu.
____________________________________

Yeni ficden herkese Merhaba. Umarım beğenmişsinizdir. Kısa bölüm oldu, çünki yarın okul başlıyor. Erken kalkıp okula gitmem gerekecek. Neyse şimdilik Görüşürüz. Yorum ve votelerinizi bekliyorum🤍

"Soğuk Sevgilim"/TaesooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin