Taehyung uyanmıştı. Jisoo'ya baktığında o hala uyuyordu. Bu gün şirkete erken gitmesi gerekiyordu, çünki işler fazlasıyla yoğundu. Üzerini giyinip evden çıktı. 1 saat sonra Jisoo uyandı. Taehyung'un şirkete gittiğini anlamıştı. Dün yaptıklarından sonra onu düşünmek bile istemiyordu. Aynanın karşısına geçdi. Yüzü çökmüştü resmen. Göz altı morarmıştı. Kısa bir duşa girdi. Duştan çıktıktan sonra biraz bakım yapmıştı. Aşağı indi ve yine kendisine kahve hazırlamaya başladı. Bu aralar fazla iştahı yoktu. Yemek yemek istemiyordu. Kahvesini içti. Gitmek istiyordu. Taehyung'u seviyordu, ama bu kadar şeye katlanamazdı. Biliyordu da Taehyung buna asla izin vermezdi. Gitse bile yine geri dönecekdi. Biraz evde oyalandıktan sonra uyumak için yukarı çıkmaya başladı. Tam o sırada kapı çalmıştı. Jisoo kapıyı açmaya gitti. Açtığında ise kapıda bir adam vardı ve konuşmaya başladı.
"Merhaba Jisoo Hanım"
"Merhaba. Siz kimsiniz?"
"Bizi Bay Kim şirketten gönderdi, sizi almak için."
Jisoo düşünüyordu gidecekmiydi? Karar verdi gitmeyecekdi. Taehyung bu kadar çok istiyorsa, kendisi eve gelip ondan özür dilemeliydi."Hayır. Ben hiç bir yere gelmiyorum."
Tam kapıyı kapatacakken, adam ayağını kapıya koydu ve kapının kapanmasına izin vermedi."Napıy-"
Ve çıkardığı peçete ile Jisoo'yu bayıltmıştı. Hızlıca arabaya taşıdı ve gaza son sürat basıp gitmişti.Taehyung Jisoo'ya eve geç geleceğine dair mesaj atmıştı, çünki bazen eve gittiğinde Jisoo'nun onu beklediğini görüyordu. Mesaja hiç bir yanıt gelmemişti ya da görüldü atılmamıştı. Jisoo asla telefonunu bırakmazdı. Her zaman telefon yanında olurdu. Taehyung biraz şaşırmıştı. Ve Jisoo'yu aramata başladı.
Taehyung'un 10 aramasıydı ama Jisoo hala telefonu açmamıştıAranıyor....
Aranıyor....
Aranıyor....
Yine açmamıştı. Taehyung iyice meraklanmaya başlamıştı. Hızlıca odasından çıktı. Şu anda önemli toplantılara gitmesi gerekiyordu. Ama Jisoo daha önemliydi. Arabasına binip gaza bastı.
Taehyung eve gelmişti. Kapıyı çaldı, ama yine açan olmadı. Anahtarını çıkarıp kapıyı açtı. Bütün evi arıyordu, ama Jisoo yine yoktu. Taehyung Jisoo'nun yine bir yere gidebileceğini düşündü. Peki ya, mesaj ve aramalara neden cevap vermemişti. Tam odadan çıkmak üzereyken, Jisoo'nun makyaj masasında olan şey gözüne çarpmıştı.
____________________________________Helloo. Sanarım en heyecanlı yerde kestim, ama neyse. Ee nabersiniz nasılsınız? İyisinizdir umarım. Okul falan nasıl gidiyor? Neyse şimdilik Görüşürüz. Yorum ve votelerinizi bekliyorum🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Soğuk Sevgilim"/Taesoo
Fanfic"Kim Taehyung sevgilisi Kim Jisoo'ya soğuk davranıyordur..." #1.Vsoo👑 Tamamlandı.