Soğuk Sevgilim/10.

288 35 30
                                    

~2 gün sonra~

Jisoo eskisinden biraz da olsa düzelmişti. Ama yine de Taehyung'la oluyordu. Taehyung kaç gündür şirkete gitmiyordu ve işlerininde nasıl gittiğini bilmiyordu. Mecbur artık gitmesi gerekiyordu, çünki kaç tane önemli toplantısını iptal etmişti. Taehyung hazırlanırken Jisoo onu izliyordu.

"Taehyung gitmesen... Ben korkuyorum.."

"Sevgilim gitmem gerek"

"Peki, ama çabuk gel" demişti Jisoo sevgilisine. Taehyung Jisoo'nun alnına ve dudağına öpücük kondurup odadan çıktı. Jisoo ise terasa çıktı. Taehyung ise arabasına binip gidiyordu. Jisoo biraz etrafı seyretti ve odadan çıkıp merdivenlere yöneldi. Aşağı inip mutfağa girdi. Bardağa su doldurup içmeye başladı. Her an kapı çalacak ve onu yeniden kaçıracaklar hissine kapılıyordu ve bu onu korkutuyordu. Bardağı masaya bıraktı. Ve yeniden yukarı çıkıp, odaya girdi. Yatağın üzerinde oturup, telefonunu eline aldı ve Taehyung'u aramaya başladı. 1-2 dakika sonra Taehyung'un sesi duyulmuştu.

"Alo Sevgilim"

"Alo Taehyung"

"Noldu Jisoo?"

"T-tae korkuyorum. Geri dön lütfen.."  Burnunu çekti Jisoo.

"Mümkün değil Bebeğim. Şirkete geldim bile"

"Lütfen..."

"Hayır Güzelim gelemem"

"L-lütfen Tae lütfen..."

"JİSOO YETER ARTIK, GELEMEM DİYORUM ANLAMIYOR MUSUN?!" Taehyung sinirlenmişti.

"P-peki.." Jisoo ağlayarak sadece bunu diye bilmişti. Telefonu kapattı. Hızlıca yorganın altına girdi ve hıçkırarak ağlamaya başladı.

"Neden beni sevmiyor?.. Neden bana bağırıyor?.. Bu kadar mı iğrenç ve çirkinim?... Ağlayarak bu sözleri söylüyordu kendine.

~1 saat sonra~

Jisoo ağlayarak uyumuştu. Taehyung ise Jisoo'ya bağırdığı için kendini suçlamıştı, ama sonra umursamamaya çalışıp işlerine odaklanmıştı. Şu anda da şirketten çıkıp arabasına bindi ve eve doğru sürmeye başladı.

Taehyung eve gelmişti. Kapıyı çaldı, hiç kimse açmamıştı. İçini korku bürümüştü. Ya yine aynı şeyler olduysa. Hayır, hayır bunu düşünmek bile istemiyordu. Anahtarıyla hızlıca kapıyı açtı ve direk yukarı kata çıktı. Odanın kapısını açıp içeri girmişti. Jisoo'yu uyurken gördüğünde rahatlamıştı. Ama biraz yaklaştığında Jisoo'nun gözleri ağlamaktan kızarmıştı. Yine lanet etti kendine Taehyung ve ceketini çıkarıp, Jisoo'nun yanına yattı. Jisoo'nun başını göğüsüne koydu ve ellerini beline sardı. Başına küçük bir öpücük kondurdu.
____________________________________

Hii! Nabersiniz Millet? Bu günün bölümü de bu olsun. Umarım iyi bir bölüm olmuştur. Bu gün tae///nniecilerle kavga ettim. Sinir krizi geçirdim desem yalan olmaz, ama neyse moralimi bozmayacağım. İyi akşamlar Vsoo shipleyen ve yakıştıran Güzellikler💗. Yorum ve votelerinizi bekliyorum🤍💞

"Soğuk Sevgilim"/TaesooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin