Soğuk Sevgilim/9.

300 37 13
                                    

Jisoo ve Taehyung hazırladıkları yemekleri yemişlerdi. Biraz daha konuşup uyumuşlardı.
Jisoo gece bir rüya gördü. Rüyasında Yoongi'nin onu yeniden kaçırdığını ve Taehyung'un asla bulamayacağı bir yere götürdüğünü söylüyordu. Jisoo çığlık atarak uyandı. Taehyung da Jisoo'nun çığlığına uyandı. Jisoo ağlamaya başlamıştı.

"Sevgilim noldu?! İyi misin?!" Taehyung telaşlı bir şekilde sormuştu.

"Ka-bus g-gördüm T-taeh-hyung"
Jisoo ağlayarak anlatmaya çalışıyordu.

"Şşt sakin ol Güzelim. Yanında ben varım sakin ol"
Taehyung Jisoo'yu kucağına alıp sarılmıştı. Saçlarından öpüyordu.

"Ağlama Miniğim. Ağlama..."

Taehyung Jisoo'ya sarılarak onu sakinleştirmişti. Ve Jisoo Taehyung'un kucağında uyumuştu.

~Sabah~

Taehyung uyandı. Jisoo uyuyordu. Başına öpücük kondurdu. Ve şirkete gitmek için hazırlandı. Bu gün önemli toplantıları vardı. Tam odadan çıkacakken isminin söylenmesi ile durdu.

"T-taehyung nereye gidiyorsun?"
Taehyung yavsşça Jisoo'yu yaklaştı.

"Şirkete gitmem gerek Bebeğim"

"Gitme lütfen...." Jisoo burnunu çekerek konuştu. Ve Kalkıp Taehyung'a sarıldı.

"Gitme lütfen... Bırakma beni..." diye kendi kendine mırıldanıyordu. Taehyung o zaman anlamıştı. Jisoo'nun psikolojisi bozulmuştu. Sevgilisini bu halde görmek canını acıtıyordu.

"Tamam Güzelim, hiç bir yere gitmeyeceğim"
Taehyung gidip giydiği takım elbisesini çıkardı. Normal eşofman giyip, Jisoo'nun yanına geldi.

"Gitmiyorsun değil mi?.."

"Gitmiyorum Sevgilim"

İkiside bir-birine sarıldılar. Sonra Taehyung Jisoo'yu kucağına aldı. Yatağa yatıp Jisoo'nun da başını göğüsüne yasladı. Saçlarına da öpücükler kondurup, okşuyordu...
____________________________________

Hellooo! Nabersiniz Millett? Bölüm kısa oldu ama aklıma bir şey gelmiyor olay bulmam lazım. Neyse Görüşürüz Vsoo shipleyen ve yakıştıran Güzellikler. Yorum ve votelerinizi bekliyorum🤍

"Soğuk Sevgilim"/TaesooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin