Reggel Missis Marika ébresztett ugyanis már reggeli idő volt.Felvettem egy melegítő pólót és egy csőnadrágot.
Már mentem volna ki amikor Missis Marika megszólalt.
-Nos Arabella ,hogy vagy?
-Öhmmm...-mit mondjak?Jajjj
összetörtem mivel az egyetlen ember aki megértett elhagyott.Be meg nem köpném.-Nos egész jól köszönöm.-Nem kell hazudnod.Fáj ,hogy itt hagyott?
Meglepett ez a kérdés ugyanis Missis Marikáról tudni kell ,hogy kb.ötvenes évei elején járhat,de nem az az anyáskodó típus inkább az a szigorú fajta.
-Igazából igen...fáj,de ha szabad megkérdeznem honnan tudja ,hogy elment?
-Nos minden reggel a ti hangzavarotokra keltünk és tegnap este feltűnt a nagy hangzavar.
-Nem kéne megkeresni ?-kérdeztem
picit félve.-Nem...-hosszabb csend után újra megszólalt.-Emlékszel Pankára?
-Igen
-Ő is ugyan ennyi lehetett körülbelül, mint Lina mikor elment és most egy tehetős orvos .
-Komolyan?Nem is hallottam róla...olyan rég volt...
-Igen idén lesz kilenc éve.Na gyere a többiek már biztos várnak.
Megindultunk az ebédlőbe.Leültem a szokásos helyemre.Csakhogy az egykor foglalt hely mellettem most felszabadult.Mikor rá gondolok milyen rosszaságokat csináltunk ketten... Szinte együtt éltük át a gyerekkorunkat sőt még a tini korunkat is összeszorul a torkom.
Mikor megkaptuk a reggelinket csak néztem magam elé.Nincs kedvem enni...
-Missis Marika vissza mehetek kérem a szobámba?-Nem néztem a szemébe nem akartam ,hogy még jobban tudja mennyire megtörtem.
-Menj csak.De 9-kor muszáj jönnöd edzeni !
-Rendben! Köszönöm!
És szépen kisétáltam a teremből és könnyek gyűltek a szemembe.
Siettem,hogy minnél hamarabb a szobámba lehessek.Mikor beértem hamar lefeküdtem az ágyamra magamhoz szorítottam a plüssömet amit egy kislánytól kaptam mikor hét éves lehettem.Azt mondta nekem adja, mivel nekem nagyobb szükségem van rá ,mint neki.Azóta is minden éjjel ezzel alszok kelek.8:30 van készülődni akartam mikor levertem egy könyvet.Rájöttem ez az amit Linától kaptam.Meg se néztem.Milyen illetlen vagyok!?Felvettem és megnéztem mi a címe.
Rómeó megmentettél .Hmmm jól hangzik.Bele lapozok mire meglátom, hogy ez kézzel írt.
Lina ezt külön nekem írta?Úristen ez életem legjobb ajándéka amit valaha kaptam .Csodálkoztok miért ő volt a legjobb barátnőm és miért fáj,hogy itt hagyott.Most nem tudom jobban szemügyre venni mivel el kell készülnöm .
Minden kedden 9 órakor edzésünk van.Felvettem egy cicagatyát egy haspólóval.
Igen ,sok kedves tehetősebb ember szok nekünk adományozni és nem csak a kisebbekre gondolnak hanem mi ránk nagyobbakra is.
Felfogtam gyorsan a hajam lófarokba felvettem a tornacipőm és indultam kifelé.Ekkor egy kisfiú fogta meg a pólóm szélét.
-Hova megyünk?-kérdezte kikerekedett szemekkel.
Láttam rajta ,hogy nagyon fél . Még elég kicsi körülbelül 4-5 éves lehet.
-Edzeni ,de ne félj nektek akik még ilyen cuki kis picik ti játszani fogtok.-mosolyogtam rá bátorítóan, bár semmi kedvem nem volt mosolyogni.-Egyébként kis katona mi a neved?
-Alex-húzta ki magát és már nem a pólóm szorongatta hanem megfogta a kezem.
-Nos Alex hány éves vagy?
-Öt és fél.
-És, hogy kerültél ide?
-Anyu beteg lett így felment az angyalkák közé apu pedig ide hozott azt mondta itt sok barátom lehet és új életet kezdhetek.-Úristen szegénykém.Mekkora egy fasz az apja.Ahelyett ,hogy gyászolna a gyerekkel lepasszolja.Szép kis apa...
-És te miért vagy itt?-néz rám kérdően.
-Mikor kettő éves voltam az én szüleim is az angyalkák közé mentek,de most gyere mert elkésünk.
Erre nem szólt semmit követet engem.Mikor odaértünk a szokásos helyünkre Alex a többi kisfiú társaságával elment focizni még mi edzettünk.
Fél tizenegy van és most végeztünk.Felmentem a szobámba most éppen Erika zuhanyzik tehát utána megyek én.
Van egy zuhany és kád a nagylányoknak ugyanígy a nagyfiúknak és a kicsi lányoknak és a kicsi fiúknak.Épp elmerültem volna gondolataimban mikor Erika szól ,hogy mehetek.Sacc per kábé tíz perc alatt lezuhanyoztam és újra elfoglaltam a kis birodalmam.
YOU ARE READING
Rómeó megmentettél
RomanceKovács Arabella tizenhatodik életévét tölti az árvaházban mivel szülei baba korában elhunytak egy tragikus autóbalesetben.Ám arra nem gondol ,hogy ezen a napon Szabó Anzor a tizennyolc éves rosszfiú és családja fenekestül felfordítják az életèt. Trá...