Anzor szemszögéből
Itt alszik a vállamon a kis szerelmem.Elaludt a választott filmen.Ránézek és annyi minden jár a fejemben.Annyira azt érzem ,hogy közel van mégis távol.Mármint tudom,hogy szeret csak rosszul volt ,de ki a bánat mondja a pasijának ,hogy pont veled kellett összeszűrnöm a levet?Annyira fáj.Lehet hülyeség és gyenge vagyok,de azt hittem boldog mellettem és a vitáink ellenére, ha mindent megadok neki akkor ez örökké is tarthat.
Lehet csak egy kaland vagyok neki?Mocorogni kezd.Megemelem és felviszem a szobájába.Gondosan leteszem az ágyra és betakargatom.
El kell hesegetnem ezeket a buta gondolatokat.Felhívom jó barátomat .
-Szevasz tesa mi az ábra?
-Cső!Hát üres a ház Arabella alszik és nagyon összezavarodtam baszki és megöl már ez a sok szarság.
-Phíha!-sóhajt fel
-A szokásos helyünkön tíz perc múlva?-De nem akarok beállni.
-Naaaa csak picit iszogatunk amúgy is a pia a legjobb felejtő bájital
-Oké benne vagyok.
-Oké csá csá!
-Csá!
Nem akarom nagyon leinni magam jó?!De muszáj kicsit elengednem magam és lazítani.Mostanában mindig csak Arabella érzéseivel törődtem ,de rájöttem,hogy a sajátommal is kell.
Így hát arra a döntésre jutottam,hogy most vissza nyúlok a régi Anzor felé és elmegyek kicsit iszogatni a legjobb barátommal aztán lesz ami lesz......
Gyorsan sétálok a bár felé ahol a haverom üldögél.
-Szevasz!
-Szia! Jól vagy?-kérdezi a pasis ölelésünk közbe
-Azt hiszem kurvára nem! Mindig csak Arabella Arabella és Arabella....,de hol vagyok ecsó én?
Az én érzéseimről ki beszél?Szótlanul bólogat szóval folytatom.
-Ma azt mondta egy szar helyzet közepén,hogy mennyi csávó van a világon ,de velem kell összeszűrnie a levet.Bazdmeg akkor hagyjon el !-kiabálok mérgesen
-Ne mondj olyat amit később megbánsz!
Valami tíz feles után:
-Na ja és annyira basz az ideg!-mondom ész nélkül
-Vigyázz ,mert jön az asszony és piffff pufff -imitálja a kezével Alexander Arabellát
-Jajj jajjj aztán majd a sodrófa eltalál.-nevetek
-És szereted?
-Persze!De mindig csak az ő érzései vannak megemlítve.Szerinted nekem nem szar ,hogy az első komoly barátnőm nem tudom bemutatni?
-Deeeee deeee biztos...
-Meg amúgy is ha ő olyan nagy nőnek hiszi magát akkor keressen egy olyan pasit!-ütök rá a pultra
-Itt vagyok én is például.-nevet fel
Kezdtem eléggé szédülni.
-Itt van ezt még igyuk meg.-adja nekem a poharat Alexander
-Utolsó!
-Utolsó!
Ahogy iszom az utolsó kortyot érzem ,hogy marja a torkom.Érzem ,ahogy minden egyes korty csúszik le.Ahogy szédülök valami borzasztó.Ha most megkérdeznék mi a fene a nevem talán azt se tudnám.
Vissza kell mennem Arabellához!
YOU ARE READING
Rómeó megmentettél
RomanceKovács Arabella tizenhatodik életévét tölti az árvaházban mivel szülei baba korában elhunytak egy tragikus autóbalesetben.Ám arra nem gondol ,hogy ezen a napon Szabó Anzor a tizennyolc éves rosszfiú és családja fenekestül felfordítják az életèt. Trá...