first day

43 6 6
                                    

Yechan'ın anlatımıyla...

Sabahleyin odama sinirli bir şekilde babamın girmesiyle uyandım bana geç kaldığımı söyleyip bağırdı.Onu bu kadar sinirli görünce çok korktum hemen hazırlandım ve annemin "Yechan kahvaltını hızlıca yap öyle git" diyişini umursamadan kapıdan çıktım.Daha ilk günden okula geç kalmak evet benim hatamdı ama babamın kızmasına gerek yoktu.

10. Sınıfa geçtiğim için heyecanlıydım.Herkes görünüşümden ve zengin olduğumdan dolayı beni seviyordu bende bunun farkındaydım ama onların beni kullanmalarına izin vermiştim.Arkadaşsızlık çok kötü birşey nede olsa..

Hava aşırı sıcaktı ama ben kolumdaki morarmaları gizlemek için sweat giymiştim ama tabii her ihtimale karşı moraran yerlere fondotenimide sürmüştüm.

Okula girdiğimde geçen yılki arkadaşlarım hemen yanıma geldi kızlarda etrafımı sardı ve hep birlikte sınıfa gittik...


Sumin'in anlatımıyla...

Sabah saat 4 gibi kalktım ve hemen yarı zamanlı çalışma yerime gittim.Bugün okulun ilk günüydü dersler beni oldukça zorlayacaktı çünkü yazın eşek sudan gelinceye kadar çalışmıştım.Anne babam ben 14 yaşındayken ölmüştü bende o günden itibaren kendimi kardeşime adamış çeşitli işlerde çalışmıştım.

Çalışma saatim bittiğinde hemen orada üniformamı giyip okula gitmiştim.Okula girerken Jinsik'i gördüm ve hemen yanına gittim geçen yıl çok iyi arkadaşdık ancak onun yanına gittiğimde baana bağırmaya başladı ve beni merdivendwen aşşağı itti.Ne olduğunu anlamadım ama canım çok yanmıştı şaka yaptığını düşünüp aldırış etmeidm ve tekrar yanına gittim ancak o beni duvara yapıştırıp(ne yaziyom aq ben) Sert bir dille benle ark olmadığını ayrıca benim bir ezik olduğumu söyledi.Neredeyse ağlayacaktım ama herkes bize bakarken ağlamak istemedim ve "tamam baybay o zmn" diyip gülerek çıktım. sınıfa girdiğimde kafam çok karışıktı neden böyle yapmıştı anlamamıştım.Tek arkadaşım oydu beni zorbalardan korurdu.Ama artık tek başımaydım...

Dursun zaman,sen yanımdaysan..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin