2 people

18 3 7
                                    

Seeun'un anlatımıyla...

Hunter beni tuvalete çağırınca çok korktum doğal olarak Yechan'a aşık olduğumu öğrenmemiştir umarım diye dua ettim içimden (Seeun imana gelmis haberimiz yok) Hunter tuvalete doğru yürürken bende arkasından geldim Jinsik ise sınıfa girdi.

Tuvalete geldiğimizde Hunter bir anda kapıyı kitledi ve karşima geçip sormasın diye 9999. duamı umursmadan o soruyu sordu,"KANKA SEN GAY MİSİN AMK" ben tam hayır diyecekken "Yalan söylersen sikerim Yechan'ı😏" dedi.O anki göt korkusuyla (valla yapar bu arada Hunter) hemen "Evet ben gay'im" dedim.Ben beni dövmesini beklerken Hunter bana hiç beklemediğim o şeyi söyledi."KANKA BENDE GAY'İM HATTA AŞIK OLDUĞUM BİRİ VAR CİLLOP GİBİ ÇOCUK"Önce şaka yaptığını zannedip katıla katıla güldüm ama sonra Hunter'in ciddi yüz ifadesini görünce duraksadım.

-SAATLER VE SAATLER SONRA OKUL ÇIKIŞI-

Hunter'in anlatımıyla...

Eve geldiğimde aşırı yorgundum daha ilk günden tonlarca olay olmuştu.Tam kapımı kitleyip yatağıma yatacakkken babam odayı bastı (sıctın kanka) ben direnmeye calistim ama babam o kdr güçlüydüki onu yenmemin imkanı yoktu bu yüzden en son direnmeyi bırakıp babamla o turuncu odaya girdim...

Yujun'un anlatımıyla...

Eve geldiğimde saatlerce Seeun'u düşündüm.Onun Yechan'a olan bakışları , Hunter ile tuvalete giderkenki korku dolu yüzübeni deli ediyordu. (bu hikayede nie herkes gay oldu aq) saatlerce bunu düşündükten sonra annem odaya girdi ve yemeğin hazır olduğunu söyledi o an "ben Seeun'u niye bu kdr kafaya taktım ki" diye düşündüm.

Yechan'ın anlatımıyla...

Eve geldiğimde beni babam yerine abim karşıladı bana "hadi yine şanslıyız babqmın işi varmış gelmicek bugün eve" dedi baya mutlu olduk ve eve pizza söyleyip yedik normalde pizza yememiz yasaktı ama babam olmadıği için ve anam izin verdiği için yiyebilmiştik.

Pizza kutusundan baharatına kalan kırıntısına kadar herşeyi imha ettikten sonra lavaboya gidip birkaç ağrı bandı yapıştırdım vücuduma babm son zamanlarda çok şiddet uygulamıyordu bende bunu fırsat bilip hemen bant yapıştırmıştım iyileşsin diye...

Zaa ağlayınn çatlayın süblimleşin Hunter'li bölümün devamı için 4. Bölümü beklemelisiniz ve 4. Ɓölüm yarın geliyo😽

Canim pizza cekti ya uf

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Canim pizza cekti ya uf

Dursun zaman,sen yanımdaysan..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin