Hunter'in anlatımıyla...
Saat 13 olduğunda ayağa kalkıp etrafı kontrol ettim karnım hala çok acıyordu.Üzerime lacivert paltomu giyip kapıya doğru yürüdüm kapıyı hafiften açıp etrafa bakındım.Kimsenin olmadığını gördükten sonra yangın merdiveninden aşağı inmeye başladım aşağı inerken bir yandanda aşağıda biri varmı diye kontrol ediyordum fakat aşağı inerken bir his arkama bakmamı söyledi.Hemen arkaya baktım neyseki kimse yoktu arkamda biri var zannetmiştim.Minjae buluşma yerini değiştirmek istemişti sabah bende parka gitmeyi önermiştim biraz yokuştu ama manzarası efsaneydi.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Minjae'nin anlatmıyla...
Ne olacağını bilmediğim için buluşma yerini değiştirmiştim açık hava daha iyi olucaktı hem bana zorbalık yapamazdı açık alanda nede olsa kamera vardı etrafta.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hunter'in anlatımıyla...
Parka geldiğimde Minjae'yi hemen gördüm biraz ilerideydi ama beni görmemişti.Önce kendime telefondaki kameradan baktım hastane kıyafetlerimin görünmemesi için paltoma iyice sarıldım şansıma hava bugün hafiften esiyordu.Kimse bana bu havada hangi mal pantolon giyerki der yüzüyle bakamayacaktı.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Minjae'nin anlatımıyla...
Manzaranın en güzel olduğu kısma doğru ilerlerken arkamdan birinin ban ayaklaştığını hissettim aşırı korktum arkamı bile dönemedim ancak daha 10 saniye geçmeden birden 1 çift elin belimi sardığını hissettim.Korkuyla arkaya baktığımda nalık bir şokla çığık attım.Arkamdaki Hunter'di.Ben kormuyla ona baerken o ellerini belimden çekmiş sanki Dünya'nın en komik esprsini duymuş gibi katıla katıla gülüyordu.
En sonunda manzaranın en güzel yerine geldiğimizde biraz havadan sudan konuştuk.Sonra merakıma yenik düşüp beni buraya neden çağırmıştın dedim.Bana emin miisn söyliyim mi diye sordu.Bende hemen evet dedim.VE BANA "MINJAE BEN SANA AŞIK OLDUM BEE SEW OL" DEDİ?!Anlık bi şok oldum bi şok anlatamam.Şaka olduğunu zannedip gülerek "ee kamera nerde eğleniyonuzmu bari" dedim.Ancak o hiç beklemediğim bir ciddilikle "ben ciddiydim.." dedi.Birkaç dakika psikopat insanlar gibi öylece birbirimize baktık bir süre sonra bana tam "bunu evet olarak kabul ediyoru-" diyecekken şak diye "OLUR" kelimesini yüzüne yapıştırdım.
+18 kısım (ailenizle okumayınız)😔
Gözleri ışıltıyla parladı kocaman bir şekile gülümsedi ve lap diye (başka kelime bulamadim yazıcak hep şak yaziyodum birazda lap yazim)dudagıma yapıştı😱(omentanrim)deli gibi öpmeye başladı sanki bol sulu sıcak baharatlı bol acı soslu ustasından bonfile yiyo aq(ilk defa +18 şey yaziyorum kusura bakmayın😔)
Bende yaVaşca ona karşılık vermeye başladım.(Allahım ben ne yazıyorum böyle😭)birbirimizi 3 gündür yemek yememiş katır gibi yemiştik resmen en sonunda o gözünü açtı yavaşladı ve gözlerindeki ışıltı bir anda silindi.(Başladık yine serüvenimize hazir olun)
ben ona devam et dedim ama bana bakmadı bile sadece korkuyla arkama doğru bakıyordu ne vardı arkada?Ben tam arkaya doğru bakarken koşma sesi duydum ben dah ne olduğunu anlamadan Hunter bana "HEMEN EVE GİT AŞIRI SUSADIM BANA SU AL" dedi ve anahtari verdi hızla.Ben tam off diyeckken beni ittirdi ve çabuk ol diye bağırdi arkama bile bakmadan hızlıca koştum.Ev yakındı ztn eve gittim bir sişe su aldım tam çıkarken Hunter beni aradı sesi acı dolu geliyordu anlmadığım bir şekilde sanki zorla konuşuyordu bana "seni sonsuza kadar sevicem beni hiç unutma olur mu? Dedi "n-niye durduk yere bunu diyorsun iyimisin sevgilim?" Dedim birkaç saniye durdu "sakın buraya gelme kapıyı kitle jinsik ve seeun a haber ver en son görüştüğümüz yere gelsinler ve tekrar söylüyorum sakın buraya gelme bugün evde kal ve kimseye kapıyı açm-" ve ben ne olduğunu anlayamadan sesi gitti Hunter'in...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dursun zaman,sen yanımdaysan..
Hayran KurguBirbirinden farklı 10 genç aşığın aksiyon,gerilim,dram dolu hikayesi.