who is he¿

10 1 0
                                    

Seeun'un anlatımıyla...

Yechan'la kahve falımıza baktırıcakken Minjae aramıştı bebde hemen açmıştım.Ağlıyordu doğru dürüst konuşamıyordu bile yarım yamalak bişiler anlattı çabuk gelin dedi adres verdi benade hemen Jinsik'i arayıp yola koyuldum.Falcı ztn Minjae'nin attiğı konumla yakındı Jinsik de şans eseri yolun üzerinden geçiyormuş geliyorum hemen dedi.Çok merak etmiştim.Nihayet vardığımda Minjae'nin tarif ettiği yere gittim.Hunter'le yaptığımız o konuşmadan sonra kanka gibi olmuştuk Jinsik'de öyleydi tabii.Etrafa hızlıca bakındığimda birşpey göremedim taki küçük uçurumdan aşağı bakana kadar...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Minjae'nin anlatımıyla...

Seeun'la konuştuktan sonra kendimi kaybettim ne nefes alabildim nede konuşabildim.Ben öylece telefonun başında bqeklerken kapı çaldı bir anda ardından Hunter'in sesini duydum "aç kapıyı." Kulaklarim mi bozulnustu simdide bi bu eksikti ztn bemn bunu düşünkdüğüm sîrada acaba gerçek mi dite şüphe duyup kapıyı açtım.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jinsik'in anlatımıyla...

Seeun'u gördüğümde koşarak  yanına geldim kediyle köpeğin çiftleşmesinde oluşan tavşan görmüş gibi dehşetle küçük  uçurumdan aşağı bakıyordu.Bur de bakıyım kim lan o?oha Mingi mi la bu.Seeun şoku atlatmış olmalı ki hemen ambulansı aradı.Etraf kan doluydu.Sanki biri bir yrere gitmeqye çalışmış gibi acaba Hunter Mingi'yi öldürmüş müydü?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Minjae'nin anlatımıyla...

Kapıyı açtığımda Hunter'i gördüm yerde oturtuypr karnını tutuyordu.Gözyaşlarım dahadaa hızlandı hemen ona "NOLDU HUNTER?,İYİ MİSİN?BUNU SANA KİM YAPTI?" dedim cevap vermedi.Tuttuğu yere baktım kan içindeydi nefesine baktım varla yok arasındaydı nabzını kontrol ettim çok hızlı atıyordu.O an ne yapacağımı bilemedim sadece ona bakarak ağlıyordum.Birden bana "Minjae...n- nefes alamıyorum"Ve bunu deediktrn hemen sonra bacağıma yayıldı bedeni.Ne yapacağımı bilemeddim sadece "ölme hunter" diyebilddim.Ama hemen kendimwe geldim ve ağlayarak ambulansı aradım.Nefes alabilmeiss için sunpi teneffüs yaptım hafiften nefes aldı ama çok kanaması vardı gözleri kapalıyfı.O ssırada ambulans geldi aldılar ambullansın içine koydular bende yanına geçip elini tuttum."Şimdi ölemezsin hayır" diyebildim sadece...

BİRKAÇ SAAT SONRA

Ceketnin içindeki hastane kıyafetini görmüştüm muhtemelen beni buluşmak için kaçmıştı hastaneden.Ben Hunter'e bakarken babsı girdi hiddetle içeriye olayı anlattım Mingi uyanmıştı ve herşeyi itiiraf etmişti  hemen anlatyım babasına kısaca ama bana ssdece "Git" dedi.Bende mecburen giuttim ama her ihtimale karşı akapının önünde durdum..Birkaç dakika sonra hafifçe kapıyı açtım onlara bakmak için.Direkt yatağa baktım ama Hunter yatakta yoktu bu sefer kapıyı ardına kadar açtım babasi Hunyee'i yerde dövüyordu Hunter ise sadece karnını tutuyor boş gözlerle yere bakıyordu.Heqmen kosstum ve babasını engellemeye çalıştım Seeun ve Jinsik de benimleydiler hemen doktorlafı ve güvenliği çağırdılar.Hunyer yerine geri yatırıldı ve babasida karakola götürüldü.Hunterin gözü açıktı yan dönmüştü öylece yere bakıyordu ona srorulaar sorduk ne cevap verdi ne de gözünü ayırıp bize baktı.Bir eliyle elimi tuttu sadece sonrafa uykuya daldı.

4 AY SONRA

Jinsik'in anlatımıyla...

Hunter o olaydan sonra iyileşmişti sadece karnınds küçük bir dikiş izi vardı mutluydu ama babası hala ona şiddet uyguluyordu ne kadar çabalasakda hiç bizimle kalmadı babasından şikayetçi olmadı ama onu hiç yanlız bırakmadık.Mingi hapse girmedi ama okuldan atıldı.Ben Sumin ile sevgili oldum Hunter Sumin ile baya yakın kanka oldular.Junghoon ve Hyunwoo sevgili gibi davranıyorlardı ama hee sorduğumuzda biz sew değiliz diyorlardı.Hunter zorbalığı bıraktı.Artık 10'lu takılmaya başladık.

Arkadaşlar maalesef finale çok az kaldı bölümleri yine heyecanlı yapmaya çalışıcam biraz fazla dram var umarim beğenmişsinizdir
-MİNİK BİR SPOI-
Birdahaki bölümle Hunter Mingi olayını anlatıcam...

Arkadaşlar maalesef finale çok az kaldı bölümleri yine heyecanlı yapmaya çalışıcam biraz fazla dram var umarim beğenmişsinizdir -MİNİK BİR SPOI-Birdahaki bölümle Hunter Mingi olayını anlatıcam

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Dursun zaman,sen yanımdaysan..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin