მისი თითის საშოში შეყოფა იმდენად უცხო იყო შენი ორგანიზმისთვის ვერ მიეჩვიე და დაიკლაკნე,თუმცა ჯონგუკი ცდილობდა ხელი ემოძრავა და უფრო ღრმად შესულიყო შენში მაგრამ ვერ მოახერხა.
-თითიც კი არ მეტევა,აქ ჩემი პენისით როგორ შევიდე?
-მოდი გავჩერდეთ ჯონგუკ.უკვე თენდება...მალე თანამშრომლები მოვლენ.
-გეშინია ქალიშვილობის დაკარგვის?
რაღა თქმა უნდა გეშინოდა და თან ჯონგუკის უზარმაზარი ღირსების დანახვაზე მეტად შეგეშინდა.
-იქნებ სხვა დროს?
ჯონგუკმა ჩაიცინა.
-როდის?
-არ ვიცი.
-არ გინდივარ?
-მინდიხარ.
-აბა რა ხდება?
-ძალიან რომ მეტკინოს?
-ეს თავიდანაა რთული,მერე ყველაფერი სიამოვნებაში გადადის.
-კარგი.
ჯონგუკი შენს ფეხებს შორის მოექცა და ბარძაყებში ხელები ჩაგჭიდა და გადაგიწია.
-ცოტა ნელა.
-სხვანაირად ვერ შევალ.ფეხები გაშალე.
გული ისე გიცემდა,ლამის სული განუტევე,მაგრამ არ იმჩნევდი.
ჯონგუკმა თავის პენისს ხელი მოკიდა და რამდენჯერმე ჩამოუსვა.
-ნუ უყურებ.თვალები დახუჭე და მაკოცე.
შენც მას დაუჯერე და მის კოცნაში მთლიანად გადაეშვი.
ჯონგუკი ენამ შენი ენა იპოვნა და გადაეხლართა.მერე კი ტუჩზე გამწარებით გიკბინა.
ტკვილი ჯერ ვერ გაგეაზრებინა,ხელი ტუჩისკენ წაიღე და ზუსტად ამ დროს ჯონგუკი მთლიანად ერთი მოწოლით შემოვიდა შენში და გაჩერდა.
-აააჰჰჰ მტკივაააა
-კარგი პატარავ...მალე არ გემახსოვრება.ეს ადრე თუ გვიან ხომ უნდა მომხდარიყო.
არ მოძრაობდა.ცდილობდა ცრემლები შეეშრო კოცნით.მერე კი ყელზე გადავიდა და ლაქების დატოვება დაგიწყო.ბოლოს მთლიანად გადაგალურჯა, შენს გამსკდარ ტუჩს ნელა აუსვა ენა და შენი სისხლი შეიგრძნო.
ისევ გაკოცა მოწყურებულმა და ნელა დაიწყო მოძრაობა შენში.
ცდილობდა ძალიან არ გამოეღო პენისი რადგან მთლიანად დივანს სისხლით დასვრიდა.-ეხლა გტკივა?
-არ ვიცი ისევ საშინლად მტკივა.
-ეხლა?
-ჯონგუკ ფეხები.ეს ძალიან რთულია.ვგრძნობ რომ შიგნიდან რაღაც მეწვის.
-შენი საქალწულე აპკი ჩაიხა და მაგიტომ.დღეიდან ქალიშვილი აღარ ხარ.უბრალოდ იცოდე რომ ჩემს იქით ვერ წახვალ და თუ წახვალ აუცილებლად მოგკლავ.
-ცოტა ნელა.
ისევ აგრძელებდა ბიძგებს და ეს ბიძგები ნელნელა აგრესიული ხდებოდა,შენც მეტად გინდოდა მოშარდვა და ვერ გაგეგო მართლა უნდა მოგეშარდა თუ ეს უბრალოდ ისევ გათავება იყო.
-ჯონგუკ მგონი ვათავებ....
-ეს ერთად ვქნათ...
-არა ასე დავვორსულდები.
-ახლა ვერ გამოვიღებ ბოდიში პატარავ.იგრძენი მისი პენისი როგორ ამოძრავდა და შენში გაათავა.
შენმა ორგანიზმმა კი ცხელი სითხის მაშინვე საშვილოსნოში შეწოვა დაიწყო.შენც გაათავე ჯონგუკის პენისზე წამოცმულმა და აკანკალდი,ის კი შენიდან გამოვიდა და სიამოვნებით დაიწყო შენი ყურება,თუ როგორ იკლაკნებოდი ორგაზმის ტალღების გამო.
სპერმა და სისხლი ერთნაირად წამოვიდა შენი საშოდან ჯონგუკმა კი
მაშინვე მოწმინდა დივანი და შენც მოგაწესრიგა.-მოდი შესვენება აიღე რამდენიმე დღე.
შენ არ უსმენდი.ისევ ორგაზმის ტალღებს გრძნობდი.
-ეს ისეთი კარგი იყო ჯონგუკ კიდევ მინდა.
-სახლში წაგიყვან გამოიძინე.არა მგონია ენერგია შეგრჩენოდა.
-არა.
შენ ნივთების მოგროვება დაიწყე და ჩაიცვი,მაგრამ ფეხზე ვერ ადექი.ფეხები გეტკინა და ადგილზე დაბრუნდი.
-ცოტა ხანს ვერ გაივლი.წამოდი წაგიყვან სახლში.გამოიძინებ,მერე კი მოხვალ სამსახურში.ხომ შევთანხმდით?
-კარგი,მაგრამ ახლა რა გამოვა?რომ დავვორსულდე?
-პირველი სექსის დროს ცოტაა ალბათობა, რომ დაორსულდე.
YOU ARE READING
ჯონგუკის მდივანი⛓️🔞დასრულებული
Romanceჯონგუკი კომპანიის დირექტორია.შენ კი მისი მდივანი და რა მოხდება თუ ერთხელაც დიდ კომპანიაში მარტო დარჩებით?🔞💥