🔞48🔞

471 19 1
                                    

იმ საღამოს შენთვის ნამდვილი ჯოჯოხეთი მოეწყო.

თეჰიონმა საწოლზე დაგაბა.

-ეს იცი რა არის?

მან ხელსაწყოები განახა.

-ეს..დენს არტყავს ადამიანს,ეს მარტივია,მაგრამ მერე საშინლად გეტკინება თუ დაგარტყავ,ეს მწარე წკეპლაა,ეს სათამაშო რომელსაც წაწვეტებული თავი აქვს და თუ დროზე არ გააჩერებ შესაძლოა შიგნეული გაგიხვრიტოს და ბოლოს მე ვრჩები...
რომლით დავიწყო?

-შენით.....-ჩუმად ამოილაპარაკე.

-რაო?

-შენით...

-მგონი ჯობს ჯერ ეს ვქნა.

მან სპეციალური ჯოხი აიღო რომელივ დენს გარტყავდა და ფეხებ შორის ნელა შემოგისრიალა

-გაგიჟდიიიიი თეჰიოოოონნ გაჩერდი ახლავე რას აკეთეებბბ???გთხოვ არ გინდა
მაგრამ გვიანი იყო.

მან კლიტორზე მოგადო და მოგაჭირა.

დენმა შენში გაიარა და აკანკალდი.

-კარგია ნახეე.....

ერთიანად დაიკრუნჩხე.ეს მაღალი ძაბვის არ ყოფილა თუმცა სიამოვნებასთან ახლოსაც არ იყო,სამაგიეროდ თაეს ძალიან სიამოვნებდა.

მან აღარ გაცადა გამოფხიზლდება და გარკვევა მთლიანად გაიხადა და სათამაშოს დაწვდა,მერე ზედ ვაზელინი წაუსვა და ნელა შემოასრიალა შენს ანუსში.
რადგან ხშირად არ იღებდი სიამოვნებას,თუმვა ერთხელ ცადა ჯონგუკმაც შენში ანუსიდან შემოსულიყო,ამჯერად მაინც გეტკინა და თეჰიონს ხელში ჩააფრინდი.

-მტკივაააა ...

-უნდა გეტკინოს...

-გთხოვვ

-რას?

-გთხოვვვ გაჩერდი...

-არა პატარავ მომწონს როგორც წვალობ ეს მე აღმაგზნებს.

რამდენჯერმე ბიძგი მისცა სათამაშოს და ყოველი ღრმა შესვლისას იკრუნჩხებოდი და ყვიროდი ეს კი თეჰიონს აღაგზნებდა.მისი პენისი უკვე საკმაოდ ამდგარიყო რადგან შენს ყვირილს ისმენდა და კანკალს ყოველი მისი ხელის მოძრაობისას.

-აააჰჰჰ
აააჰჰჰჰ

ჰჰჰჰმმმ
ჰჰმმმმმმმმმმმმმმ

-მტკივააააა მტკივაააა გაჩერდი თეჰიონ.

-იკნავლე და დაგიშვებ.

-გთხოოვვვ...-ამჯერად ისე წამოიკნავლე მართლა გაჩერდა.

-მოწონს ასე რომ ვზემოქმედებ შენზე

მან სათამაშო შენიდან გამოიღო და შენც მოგეშვა.

ცოტა ხანს გიყურა.

-მოდი გავერთოთ.

შენს ვაგინაში ვიბრატორი მოათავსა და ანალში კი მელიის კუდი,რომელიც სათამაშო იყო,თავზე კი მელიის ყურები გაგიკეთა.

-ახლა პატარა მელია მყავს,სადაც მინდა იქ აკრუტუნდება და იმას ალოკავს რაც მომეპრიანება.ახლა შენ ყველაფერს ისე გააკეთებ როგორც გეტყვი,-გითხრა და საყელურიც გაგიკეთა თავისი ჯაჭვით.-ჩემს კაბინეტში წამოკუსკუდები დღეიდან ჩემი პირადი მდივანი ხარ.

ჯონგუკის მდივანი⛓️🔞დასრულებულიWhere stories live. Discover now