❤️43❤️

413 26 6
                                    

თეჰიონო შენს ტუჩებს ისევ ვნებიანად დაწვდა და ქვედა ტუჩზე მწარედ გიკბინა.ისევ გაიბრძოლე თუმცა უშედეგოდ.

-გამიშვი.აკი იმიტომ წამომიყვანე რომ გეჩვენებინა ჯონგუკის ოჯახი რომელსაც მალავდა.ასე რატომ იქცევი?ხელი გამიშვი.გგონია ძალით თუ იზავ ამას კარგად გახდები?

-თავი დავკარგე...-ჩაიბურტყუნა თეჰიონმა და  ნელა დაჯდა საწოლზე.
-მირჩევნია ეს სიყვარულით ვქნა შენთან,ვიდრე ძალით.ამაში არაფერი ყრია,მე მინდა რომ შემეხვეწო და ეს ასეც იქნება,ტკბილი ძილი...

-რა?

თეჰიონის შიშველ სხეულს პირღია მიშტერებოდი როდესაც იგი გადიოდა.

-მან რაა...უარი თქვა?

ადექი და აბაზანაში შეხვედი,მერე დაბლა ჩახვედი ძალიან გშიოდა და ბუტერბროდები მოიმზადე.

თაეს და ჯონგუკის პატარაობის ფოტოს გადააწყდი და გაოგნებული უყურებდი.

-განა რა უნდა მომხდარიყო  ორ ძმას შორის ასეთი,რომ ასე გადაემტერნენ  ერთმანეთს.

ჩაილაპარაკე და შემოტრიალდი გასასვლელში კი თეჰიონი დაინახე.

-ჩაგიცვამს.

-სანახავი  უკვე ნახე...ასე რომ წარმოდგენა არ გაგიჭირდება.

-არაფერსაც არ წარმოვიდგენ...

-შენი  გადასაწყვეტია.ისე ჩვენი ისტორია ბოლომდე არ იცი.
გინდა მოგიყვე?

-კი.

-მაშინ ყავას გავაკეთებ....რატომ გაიწიე?გგონია რამეს დაგიშავებ?

-ლამის იძალადე ჩემზე და ახლა მეუბნები რამე მგონია თუ არაო?სადმე რომ გადავიხარო მაშინვე მიმარჭობ...

-სისულელე.აღარ მინდიხარ.გინდა  თუ არა ბოლოს და ბოლოს მოგიყვე?

-გისმენ.

-აიუს და მე დიდი ხანი გვიყვარდა ერთმანეთი,შემდეგ  ჩემი ძმა გავაცანი.მოსვენება დაუკარგა იმ დღის შემდეგ აიუს.სულ აკითხავდა,თაიგულებით,საჩუქრებით,ძვირფასი სამკაულებით, დასდევდა კუდუკან.
როცა უნდა დავქორწინებულიყავით აიუ მომტაცა,მასზე იძალადა და დააორსულა,მე კი დიდი ხნით უსამართლოდ ციხეში გამომკეტა.
როცა გამოვედი აიუ ვნახე ბავშვთან ერთად.მას საკმაოდ კარგი ნაკვთები აქვს  და ჯონგუკს გავს.
მე შურისძიებისთვის დავბრუნდი და მას გოგო მაინც ავახიე,არ ვიცი რას გადაწყვეტ თუმცა ამ სახლიდან ფეხს ვერასდროს გაადგავ.
მუდამ აქ იქნები ჩემთან სანამ  სიკვდილი არ დაგვაშორებს.შენ მაინც შეგიყვარდები,ადრე თუ გვიან შემიყვარებ და ეს ასეც იქნება.დრო გავა და მოგბეზრდება უაზრო მარტოობა და მომიცუცქდები.მე კიდე განანებ რომ ხელი მკარი გუშინ ღამით.ჩემს გარდა ამიერიდან მაინც ვერცერთი კაცი ვერ მოგეკარება,ასე რომ დალპი მარტო ძილით და მარტოობით.
მე არაფერი დამაკლდება,ხვალიდან აქ ჩემი პირადი  გოგოები ივლიან და მომემსახურებიან.დიდად თვალში არ შემოგვეფეთო.საკმაოდ დაღლილი ვარ შენი უაზრო უარით და სიჯიუტით.

თქვა და ნელა ავიდა კიბეებზე შენ კი მარტო დაგტოვა.იმ წამს მიხვდი,რომ შარში იყავი თანაც საკმაოდ დიდ შარში.

ჯონგუკის მდივანი⛓️🔞დასრულებულიWhere stories live. Discover now