ოდნავ გაგებერა მუცელი და ვხვდებოდი რომ ნახევარი დროც არ გქონდა გავლილი ორსულობის.სულ ჭამდი და ვერ ისვენებდი,ბავშვი კი მუდამ მოძრაობდა.იმდენად ბედნიერი იყავი მის შვილს რომ ატარებდი მუცლით რომ მეტი არ შეიძლებოდა.ჯონგუკზე ფიქრი მუდამ დაგყვებოდა.შენ ხომ ეს ყველაფერი მისი მდივნობიდან დაიწყე.
ჯონგუკზე გაბრაზებული იყავი.უუნარო და მიამიტი გეგონა.ეგოისტი და ეჭვიანი მანიაკი.ყველაფერი იქამდე არ შეცვლილა, სანამ თეჰიონის მაგივრად სახლში ჯონგუკი არ მოგადგა.
რომ დაინახე გული წაგივიდა.
გონზე რომ მოხვედი მის მკლავებში იყავი.-მოგისწრია დაორსულება...
-არ მომკლა...არ მომკლა...მე თეჰიონი მიყვარს.
-ბავშვი ნამდვილად მისია?
-კი.
-მეეჭვება.
-რა გინდა?
-მინდა რომ გავარკვიო ჩემია ეს ბავშვი თუ მისი.
-მისია.
-გამოვიკვლევ.წავედით.
-სად?
-ჩემთან.
-არ წამოვალ.
-წინააღმდეგობას გამიწევ და ცუდი რამ მოხდება.მან საავადმყოფოში წაგიყვანა და ანალიზები აგიღო.
-სადაა თეჰიონი?
-აქ.დაინახე ჩაწითლებული თვალებით თეჰიონი
-თეჰიონ მიშველე მას სურს წამიყვანოს.
-სამუდამოდ გთმობ.
-ეს რას ნიშნავს?
-ასე უსაფრთხოდ იქნებით.
-ვერაფერი გავიგე.შენ რა ჯონგუკი დაგემუქრა?
-ანალიზები ორ წუთში იქნება.-თქვა მედდამ და დაგტოვათ.-ახლა გავიგებთ ვისია ეს ბავშვი.-თქვა თეჰიონმა.
-და თუ ჩემია მათ წავიყვან.-უპასუხა ჯონგუკმა.-ჩემს ძმასთან ისევ ომი არ მინდა.-არც მე.ის და ბავშვიც ჩემია,ამაში ეჭვია არ მეპარება
-ვნახოთ.ექიმმა ფურცელი გაუწოდა ჯონგუკს.
-აი პასუხიც.-მოგაწოდა ფურცელი ჯონგუკმა.-თქვი ვინაა ბავშვის ნამდვილი მამა.კონვერტი ხელის კანკალით გახსენი.
თეჰიონიც და ჯონგუკიც გაფითრებულები გიყურებდნენ,შენ კი უკვე ტიროდი.-არაააა არააააააა.-იყვირე და ორივეს ხელი კარი.-არცერთი არ მინდიხარ და ხელი გამიშვით.უაზრო ომში ჩამითრიეთ და მაწვალებთ მაწამებთ,შემეშვით.
YOU ARE READING
ჯონგუკის მდივანი⛓️🔞დასრულებული
Romanceჯონგუკი კომპანიის დირექტორია.შენ კი მისი მდივანი და რა მოხდება თუ ერთხელაც დიდ კომპანიაში მარტო დარჩებით?🔞💥