Mya

62 6 2
                                    

Numele meu este Mya, sunt fata de mafiot, ma urăsc pentru faptul ca m-am născut în familia asta, unii considera ca este o binecuvântare, dar eu spun ca este un blestem.
De la vârsta de 10 ani nu am mai putut sa merg la o școală normala, atunci tatăl meu a fost atacat de un rival, iar mama și eu am fost la un pas sa fim răpite.
De atunci tatal meu mi-a adus profesori acasă, am dat examenele de acasă, nu ies din curtea casei fără bodyguard, de fapt mai mulți, nu doar unul.
Singura nu am voie sa ies nici măcar în curte, sunt disperata.
Nu mai suport atâta îngrădire a libertății, am 20 de ani și nu am niciun iubit, nu am o prietena buna, aproape ca nu am pe nimeni, decât fratele, mama, tata și cei ce lucrează pentru el.
De fapt ma indragostisem acum un an de unu din bodyguarzii tatălui meu, dar a dispărut repede din peisaj, am întrebat de el și mi s-a spus ca e trimis cu o treaba, dar doua luni mai târziu prietenul lui mi-a spus adevărul, fusese omorât de el meu tata pentru ca se îndrăgostise de mine, iar eu nu pot fi nu nimeni altcineva decât cu cel care trebuie peste un an sa ma căsătoresc. Iar eu nu îl vreau, nu îmi place de el, îl urăsc, îmi urăsc viata, nu asta vreau. Visul meu e total opusul visului lor, de mica ma visam ca voi prinde mafioți alături de unchiul meu, voiam sa fiu polițistă.
Ciudat, nu, cum o fata de mafiot care are orice la picioare vrea sa fie cu legea, dacă ar ști tata visul meu, dorința mea arzătoare din inima cred ca m-ar împușca pe loc fără sa se mai gândească ca sunt fata lui. Mie oricum nu îmi da prea multa atenție, atenția lui toată este spre fratele meu mai mare cu 5 ani ca mine, este focusat pe el sa îl învețe absolut toate afacerile lui necurate.
Mama nici nu vrea sa ma asculte, ea este trup și suflet alături de tatăl meu, iar acum se declara foarte mandra de fratele meu ca le calcă pe urme.

- Mya, tatăl tău vrea sa te vadă! Spune mama intrând în camera mea fără nici măcar sa bata la ușa. Ma întreb oare pentru ce dracu mai vrea sa ma vadă, ori de câte ori vrea sa ma vadă îmi cere ceva anume sau ma duce undeva.

- Bine, mama, vin imediat!
Las cartea din mana pe care ma prefaceam ca o citeam dar în realitate urmăresc fiecare mișcare din curte de pe geam. Zilnic sunt aceleași mișcări, iar gărzile se schimba fix la o anumita ora. Dacă va întrebați ce studiez acum, ei bine, medicina, pentru ca ei în mintea lor considera ca eu dacă voi fi medic voi salva borfașii împușcați acasă, deja tata îmi face un întreg spital la subsolul casei, vor sa ii tratez pe toți acolo.

- Mi-a spus mama ca m-ai chemat.

- Da, am înțeles ca trebuie sa mergi la practica și sa faci o facultate pe bune dacă vreau din tine un doctor iscusit asa ca eu și mama ta am decis sa te trimitem la unchiul tău în Germania, acolo sunt sigur ca vei fi în siguranță, aici nu ai șanse, am dușmani peste tot.

- OK, dar nu îți este frica ca ne vor ataca pe drum?

- Nu, am sa am grija, vei pleca cu doi bodyguarzi îmbrăcați normal, iar tu te vei îmbraca cu astea. Și îmi arunca o punga pe masa, o iau și o deschid, erau haine de călugăriță.

- Călugăriță?

- Da, bodyguarzii mei se vor deghiza în preoți, iar tu în călugăriță, vor merge cu tine pana în Germania, iar ei de acolo se vor întoarce acasă, iar tu sper ca atât cât vei sta acolo sa te comporți ca o călugăriță cuminte, îți faci facultatea, iar după terminarea ei voi veni sa te iau, dar nu uita, la anul ai nunta cu Miguel.

- As vrea sa încetezi cu acea nunta! Nu îl iubesc pe Miguel!

- Da pe cine iubești?

- Pe nimeni!

- Mya încetează, astăzi nu vreau sa ma cert cu tine mai ales ca știu ca diseară vei pleca. Dacă vrei sa îți termini facultatea faci ce spun eu, dacă nu vrei sa faci ce îți spun eu îți iei adio de la facultate. Tu alegi!

- Bine!

- Ce înseamnă ,, bine" ăsta?

- Fac cum vrei tu! Acum pot sa plec?

- Nu înainte sa îmi dai o îmbrățișare, nu înainte sa îți dau cardul asta, sa nu le folosești pe celelalte pentru ca te pot detecta dușmanii mei, asta e un card special, nici măcar eu nu știu pe unde vei plăti cu el, dacă vad eu vor vede și ceilalți, nu vreau sa fi în pericol pe acolo.

- Bine, tata, mulțumesc!
Îmi iau cardul ne îmbrățișam și plec de la el din birou cu ceva teama în suflet pentru ca știu ca e greu sa pășești în afara curții fără sa ai teama, mai ales fiind fiica unui renumit mafiot, un mafiot ce se tem enorm de mulți de el după povestea din anul în care rivalii lui au vrut sa ne răpească. Dar în același timp simt o mare bucurie pentru ca voi pleca la unchiul meu fara sa trebuiască sa ma gândesc la altele, fără sa îmi storc creierii cum sa fac sa ies din curtea asta care arata ca destul de frumos, dar îngrădita cu un zid enorm de mare și porți uriașe, de multe ori ma simt ca la pușcărie, nu știu cum e acolo și sper sa nici nu aflu, atât vreau sa pot fugii departe de acest trai.

Seara se lasă, îmi iau la revedere de la toți, mai puțin de la tatăl meu ce era din nou cu afaceri.

- Surioara sa fi atenta acolo ce înveți, ne bazam pe tine.

- Sigur! Ii răspund fratelui meu, dar mintea mea era deja departe, ajunsa în Germania și cerându-i unchiului meu ajutorul sa ma scape de viata asta.
Unchiul meu nu îl agreează pe tatăl meu încă de când noi nici nu existam, aflase cu ce se ocupa ca mama la adus în casa părinților ei, am înțeles din poveștile ei ca unchiul meu s-a rugat enorm de mama sa îl lase, dar ea nu a vrut, dar bine făcea de îl lasa, poate eu nu mai eram, dar cel puțin nici viata asta nu o mai duceam, poate nu mai existam sau poate erau altundeva... Nu știu, dar viata asta o urăsc, nu e de mine, nu ma pot obișnui cu îngrădirea asta, eu vreau sa fiu ca ceilalți, sa fiu libera și sa ma pot îndrăgosti de cine vreau eu.
Dar știu ca pana la libertate mai este cale lunga.

Va urma....

Mya, Fata De Mafiot (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum