După Un An

27 2 1
                                    

Ma privesc în oglinda și nu ma recunosc nici eu, am o alta înfățișare, nu mai semăn deloc cu vechea Mya, am sprâncenele modificate, parul meu nu mai este drept și șaten, sunt blonda cu par cârlionțat, ochii mei albaștrii se potrivesc de minune cu schimbarea asta, stau în oglinda și ma analizez de ore în șir, nu mai am aparatul dentar, în sfârșit am scăpat de el, dinții mei arata altfel, buzele mele subțiri acum s-au transformat în buze sexi, cărnoase, dar nu va imaginați botul acela de rață, nu, sunt cât se poate de normale, dar frumoase.
Astăzi în sfârșit am un bust generos, nu mai am cei doi sâni mici pe care trebuia mereu sa port un sutien ceva mai mare și sa mai adaug acolo ceva, ca de, nu aveam mare lucru, doar fundul mi-a ramas de la mama natura, din asta aveam. Ce sa va zic, nu eram perfecta deloc.
Dar astăzi ma uit la mine în oglinda și nu ma recunosc nici eu.
Toată lumea ma știe ca fiind soția lui Edy, iar toți ma striga Maya, este frumos numele, nu e departe de Mya.
Aud ciocanituri la ușa și ma duc sa deschid.

- Maya mâine la ora 10 mergem sa îți iei mașina, am primit telefon ca a venit, ne așteaptă decât sa o luam.

- Bine unchiule, mulțumesc!

- Ești bine?

- Sunt foarte bine, încă ma admir pentru cum pot sa arat.

- Bine fata mea, eu o sa plec, ma așteaptă mătușa ta sa luam masa la restaurant, Edy ști cumva unde este?

- Nu, nu îmi spune niciodată unde pleacă.

- Îți face probleme?

- În afara de faptul ca este un dezordonat, nu!

- Cu facultatea cum merge?

- Merge perfect!

- Ma bucur sa aud asta. Și antrenamentele când încep?

- Mai am 2 săptămâni de stat acasă din cauza acelei operații la sâni și apoi revin la antrenamente.

- Bine prințesă! Ai grija de tine! Nu uita mâine seara va așteptăm pe la noi.

- Sigur unchiule!

Unchiul pleacă și eu termin sa ma mai admir în oglinda, consider ca trebuie sa fac ceva de mâncare și apoi sa mai învăț câte ceva.
Dacă va întrebați ce am ajuns sa fac, ei bine, sunt la facultatea de informatica, iar în timpul liber ma antrenez, învăț sa ma lupt și sa trag cu orice arma. Unchiul meu vrea sa fiu pregătită în caz ca vreodată vor descoperii adevărul despre mine.
Iar cât despre informatica, ei bine fac ceva foarte profund, învăț o informatica la nivel înalt încât sa știu sa fac orice. Deja am ajutat de 2 ori politia sa prindă 2 mari infractori. Și nu am pierdut deloc timpul, am învățat cu unchiul meu sa vorbesc în germana, iar de câteva luni studiez și olandeza. Limba mea, spaniola, pentru ca noi în casa asta vorbeam nu am mai vorbit-o deloc și ma feresc sa spun ca o știu, mereu spun ca știu doar englez, germana, iar acum sunt începătoare cu olandeza. A trecut un an de când am ajuns aici, îmi place foarte mult acest mic sătuc, iar în apropiere am un mic orășel.

Se aude ușa deschizându-se de la intrare, sigur a venit acasă naucul de Edward.

- Ce miroase asa de bine?

- Fac o friptura de porc la cuptor.

- Yummi, bun, de abia aștept sa mănânc.

- și eu, pe unde ai mai hoinărit?

- Ma duc sa ma schimb și îți povestesc!

- Bine!

Între timp în New York

- Șefu diseară avem un nou transport, dar am auzit ca deja ar fi întrat politia pe fir.

- Asta am auzit și eu, nu se duce nimeni sa ridice acel transport, pe undeva cumva avem o cratița, trebuie sa o descoperim.

- Șefu, nu va supărați ca spun asta, dar bănuiesc ca poate fi chiar și cel care trebuia sa va fie ginere.

- De ce spui asta Adriano?

- Pentru ca de când a aflat ca fata dumneavoastră a murit s-a schimbat total, au apărut numai probleme și cu greu mai ne putem misca. Avem impresia ca doar sta sa atace.

- Atunci o sa ne gândim la ceva în care îl vom supune la un mare test.

- Dumneavoastră spuneți și noi executam.

- Unde e soția mea și fiul meu?

- Sunt la mormântul fetei dumneavoastră, au spus ca se duc sa ii ducă flori proaspete și sa facă curat la mormânt.

- Când vin de acolo te rog trimite-mii la mine, nu înțeleg de ce tot își risca viata sa se ducă acolo.

- Domnule, doamna Navarro suferă foarte mult, la fel și tânărul Alexander.

- Și eu sufăr enorm ca mi-am pierdut fata, dar nu am cum sa o mai aduc înapoi, trebuie sa mergem înainte. De când a murit ea parca și norocul nostru a pierit odată cu ea.

- Nu mai spuneți asta șefu, o sa vedeți ca va fi foarte bine.

- Da te audă cel de sus, dar pana te aude El, noi trebuie sa ne vedem de ale noastre.

Adriano pleacă, iar domnul Navarro îl suna pe unul dintre bodyguarzii soției lui.

- Ce face soția mea?

- E încă la mormânt, face curat.

- Și Alexander?

- Alexander o ajuta!

- Du-te la ea și spune-i sa vina imediat acasă.
Dacă nu vrea o iei pe sus la fel și pe fiul meu.

- Da domnule!

Bodyguardul se duce la doamna Navarro și ii comunica cele spuse de soțul ei.

- Lino vom merge imediat, mai trebuie doar sa pun florile astea în vaza de lângă cruce și vom merge acasă. Altceva a mai spus soțul meu?

- Nu, doamna, doar ca trebuie sa va aduc pe amândoi înapoi acasă.

- Bine, imediat, ai putina răbdare!
Cei doi termina de făcut curat și pleacă, se duc la mașină, Alexander urca la volan, mama lui în dreapta, iar badyguardul într-o alta mașina în spatele lor.
Pe drum din senin apare o mașină neagra cu geamuri fumurii, încearcă sa scoată mașina bodyguardul de pe sosea, dar nu reușește, Lino era cel mai tare conducător auto al domnului Navarro, era fost campion la raliuri, concurase și în formula 1, dar și pe străzi noaptea, într-o noapte el fusese prins de politie, iar de atunci s-a retras și a început sa lucreze pentru diverși oameni ca transportor pana când a dat șeful lui de el și la angajat la ei.

- Alexander calci mașina aia cât poți și pana acasă nu te oprești deloc, se aude vocea prin stație a lui Lino la Alexander în mașină.

- ce se întâmplă? Întreabă speriata mama lui Alexander .

- Dușmanii vor sa va facă rău, nu va opriți pana acasă, doamna Navarro sunați acasă și spuneți ce se întâmplă pe drum, sunați și anunțați sa va deschidă porțile imediat.

- Bine Lino!

Va urma...

Mya, Fata De Mafiot (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum