Fuga...

26 4 1
                                    

Împușcături în plina noapte asupra unei case, politia se sesizează și ajung la locul cu pricina, erau doi inși care trăgeau cu mitraliere asupra casei, politia acționează, reușesc și ii anihilează. Apoi întra în casa disperați, știau a cui e casa, era a șefului lor, sperau sa îl mai găsească în viata.

- Șefu, șefule, se uita prin casa, aprind luminele din casa, vad dare de sânge ce duc către subsol, acolo era șeful lor și soția lui, el era împușcat în picior, iar ea în mana...

- Ma bucur ca ați ajuns cât de cât repede!

- Șefu, sunteți bine? Am sunat la ambulanță, trebuie sa vina, l-am sunat pe fiul dumneavoastră, trebuie și el sa apara.

- Duceți mă pe mine și pe soție la spitalul din interiorul secției, avem nevoie de protecție, sunați-l pe Edy sa nu vina.

- Gata, șefu!
Politia execută ordinele șefului și nimeni nu mai sta pe gânduri, ii duc acolo unde știau ca e maxima siguranță și nimeni nu ii mai putea ataca, politia avea o baza secreta subterana unde putini oameni aveau acces.

Între timp în Olanda

- Edy acum îmi spui și mie care e treaba?

- Treaba e cum ai bănuit, Miguel a descoperit adevărul, știe de unchiul tau unde sta și în orice clipa îl poate ataca sau urmării ca să ajungă la tine, dar nu numai pe el și pe mine ma pot găsi ca eu am fost acolo ca să te salvez, nu am purtat masca din nefericire, am avut fata descoperita. Acum toți suntem în pericol, tatal meu mi-a cerut sa stam mai mult prin casa, eu sa fiu mai puțin văzut, iar între timp tu trebuie sa cauți pe la granițe prin camere de luat vederi și din informațiile pe care le poți scoate cumva sa vezi dacă deja dușmanii tatălui tău au trecut spre Germania, Olanda, nu știu, mama și tata urmează sa fuga către Belgia.

- Numai eu sunt de vina!

- Tu de ce ești de vina?

- Ca din cauza ca trebuia sa ma salvați acum sunteți voi în pericol!

- Nu ești tu de vina, nu ai nicio vina ca te-ai născut în familia aia, singura vina o poarta altcineva care a fost însetat după bani și avere, putere, nepasandu-i de familie și consecințe.

- Mai bine nu ma salvați, acum unchiul meu și voi sunteți in pericol.

- Calmează-te, nu te mai agita, haide la subsol unde ai biroul cu aparatura și haide sa vedem dacă putem descoperii ceva.
Cei doi cobora jos la subsolul casei, era special amenajat de unchiul ei pentru vremuri grele, era un întreg apartament jos, practic încă o casa jos, era antifonata, bine ventilata, dotata cu bucătărie, dormitor, baie, și o camera cu aparatura moderna unde putea lucra la prinderea infractorilor, în camera se aflau multe monitoare și tastaturi, iar după acele aparaturi mai se afla un colțar și o masa în fata lui unde mai puteai lua o pauza.
Întrarea în subsol era bine mascata printr-o ușa ascunsa în podea cu telecomanda ce nu o puteai deschide fără acea telecomanda și nu ai fi ghicit în veci ca acolo ar fi putut fi ceva.

- Cum naiba sa nu ma agit când știu cauza tuturor problemelor, de ce nu mi-ați spus de la cina despre ce este vorba? De ce nu au venit și ei cu noi sa ii ascund aici?

- Nu ne putem ascunde la infinit, el trebuie sa lucreze cu politia, e șeful lor, iar eu trebuie sa aflu de aici ce avem de făcut, nu puteam sta la nesfârșit ascunși, tu și mama puteți sta ascunse, dar noi ca bărbați trebuie sa va apărăm, trebuie sa anihilam cumva raul și nu îl anihilam asa, stand aici pititi.

- Ai dreptate, dar îmi e frica rău, credeam ca nu ne va mai descoperii în veci, credeam ca am sa îmi trăiesc viata liniștită, vreau o viata liniștită.

- shhhtt! Liniștește-te, cumva o vom da noi la capăt și vom reuși, spune Edy în timp ce o ia în brate pe Maya, iar ea se refugiază în bratele lui, căutând refugiu și liniște, iar în bratele lui chiar asta simțea după mult timp, liniștea de care avea atâta nevoie, se privesc în ochi apoi se apropie ușor, ușor, unul de buzele celuilalt, încep sa se sărute încet, pana când măresc viteza sărutului pasional, se săruta de parcă au o sete intensa și flamanda, de parca viata lor depinde doar de acel sărut.
El o ia în brate și o duce pe colțar, se dezbracă reciproc si apoi se săruta din nou, el o săruta pe tot corpul, de la buze aluneca ușor, ușor pana la degetele picioarelor.

- Te rog, ai grija și răbdare cu mine!

- Ești virgina?

- Da, nu am apucat sa ma culc cu cel care mi l-a omorât tata.

- Stai fără grija, voi avea mare grija sa îți aduci aminte de noaptea asta cu plăcere, iar data viitoare sa vrei sa se mai repete experienta.
Se săruta pătimaș, el își plimba mâinile pe trupul ei, apoi se lasă ușor în jos și începe a-i suge sânii rand pe rand. Apoi din nou urca cu săruturile spre gura ei, iar cu o mana ii masează ușor zona intima și o pregătește pentru a-și introduce penisul înăuntrul ei, când simte ca e uda de plăcere îl introduce ușor, ușor, pana ce aude geamatul ei mai tare, el simte ca a dezvirginato dar continua sa facă mișcări ușoare de dute-vino.

- îți place prințesă?

- Da, vreau sa mărești ritmul.

- Ești sigura?

- Da

- Nu vreau sa te doară rău..

- e un oare care disconfort plăcut, stai liniștit.

Fac dragoste, iar când el e gata sa își dea drumul se aude un telefon sunând.

- Te rog, nu te opri, îl implora ea.

- dacă e important

- asa ai făcut și cu celelalte?

- ai dreptate, ne dam drumul împreună și apoi răspund, dă-mi un sărut apoi întoarce-te pe burta, am sa îți dau niște senzații nebunești.

- Uimește-ma! Ea îl asculta și se întoarce pe burta, iar el o penetrează pe la spate.

- ah, nebunule, ce senzații demențiale îmi dai!

- Ți-am spus eu, acum ridică-te puțin, vreau sa îți bag mana sub sâni, sa ții simt cât de mari și frumoși sunt, iar penisul meu se simte în al nouălea cer înăuntrul tău, niciodată nu am simțit atâta plăcere, te ador, iubito, apoi o săruta pe gat, mai face câteva mișcări și amândoi își dau drumul.

- Ai fost fenomenal iubitule!

- Vrei sa fim doar prieteni cu beneficii sau iubiți în adevăratul sens al cuvântului.

- tu ce ai vrea?

- As vrea sa fim ce scrie în acte.

- Soț și soție?

- Da.

- atunci asta vom fi dragul meu, iubitul meu.

- Bine iubita mea, as mai sta lângă tine dar trebuie sa facem o baie rapida și sa vedem cine ne suna.

Cei doi fac baie împreună și nu ratează șansa de a o face și în baie încă o data, sentimentele unuia pentru celalalt începeau sa iasă la suprafață, timp de un an amândoi le ascunsesera destul de bine.
După dus Edy suna numărul ce ii sunase și afla ca mama și tatăl lui fusese împușcați, dar salvați la timp de politie și duși la locul special. În timp ce se îmbraca sa iasă iar este sunat de tatăl lui și ii cere sa stea ascuns cu Maya pentru ca pericolul nu a trecut și nu știe cati sunt veniți și pe unde sunt. Ii cere sa afle repede informații sa nu mai piardă timp.

Va urma...

Mya, Fata De Mafiot (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum