- Iubitule sunt 5 oameni de-ai lui Miguel întrați în țară, deci dacă politia a omorât 2, mai sunt încă 3.
- Trebuie sa descoperi cumva unde s-au dus aia 3!
- Știu, încerc, dar nu e ușor, ma lovesc de tot felul de parole ale camerelor. Cred ca era mai ușor dacă mergeam la politie.
- Îl sun pe tata sa îți facă legătură cu cineva din interior sa poți lucra mai bine.
- Da, e bine și asa! Dar unchiul meu cum de a avut informațiile astea?
- Ce informații?
- Ca vor veni oamenii rai și trebuie sa fuga!
- La sunat mama ta pe ascuns.
- Parca rupsese legătura...
- El da, ea nu... Te rog fi atenta acolo și nu te mai gândi la altceva, între timp voi afla și eu cum pot.
In spital
- Iartă-mă draga mea ca te-am târât în asa ceva, puteai sa fi moarta acum, iar eu viata mea fără tine nu as mai vedea-o!
- Mikail, nu te mai gândi, vom fi bine, dacă scăpăm de ăștia totul va fi bine, în plus dacă scăpăm apoi ca fi fim siguri ca nu ne mai găsesc alții ne vom pierde și noi urma, tu te pensionezi, eu am ceva economii, vedem unde ne mutam, ne schimbăm numele, cum ai făcut cu Mya, nu te mai gândi la asta, gândește-te acum cum ne salvam copiii, ca dacă ei doi pățesc ceva eu chiar nu mai am pentru ce trăii.
- Asa de mult ii iubești?
- Normal, pe el l-am crescut de când era un pui mic de 3 anișori, nici astăzi nu ii pot uita ochisorii aia triști și verzi când l-am găsit cu un iepuraș de plus în brate mic și murdar, iar fata, nu o știu de mult, știu ca îți e nepoata, e din sângele tău oricum ar fi, se vede ca ea nu și-a dorit viata aia, se vede ca îți seamana, nu are nicio vina, iar de când a venit îmi e tare draga. Te rog eu sa ii salvezi!
- Îți promit, draga mea, ai sa vezi ca va fi bine!
- Bună ziua, șefu, iertați-mă ca va întrerup, ma sunat fiul dumneavoastră în legătură cu accesul acela important, vor parola la sistemul de aici pentru o investigație amănunțită, credeți ca ar trebui sa ii dam accesul?
- Sigur, dați fiului meu tot ce trebuie, vor ști ce sa facă, este împreună cu nepoata mea, ea cunoaște oamenii de acolo foarte bine și ii va identifica ușor.
- Ar trebui sa vina aici sa fie în siguranță!
- sunt și acolo în siguranță, stai liniștit, momentan nu au cum sa iasă, încă nu știm dacă au luat în vizor și casa aceea.
- Sigur, șefu, în caz de ceva ne spuneți ca să luam legătură cu politia olandeza!
- Nu îți face griji!
Mana dreapta din politie a lui Mikail pleacă înapoi la birouri, ei încă sunt internați în spitalul ascuns. Trebuia sa își revină după asa întâmplare.
Între timp în New York
- Adriano afla-mi te rog de ce Miguel și-a trimis 5 oameni înarmați pana în dinți în Germania!
- Sigur, șefu!
- Meryl te rog sa vi la mine în birou, avem ceva de discutat!
- Trebuie sa vin și eu, tata, întreabă Alexander.
- Nu fiule, tu întra în birou la tine, vezi pe unde e noul nostru transport și ocupate de actele alea care ți le-am cerut.
- Bine tata!
- ce s-a întâmplat, dragul meu soț?
- De când a întrat în mormânt Mya noi doi nu am mai stat împreună, nici măcar nu ne-am mai atins.
- Vrei sa te scap de tensiune?
- as vrea draga mea, am nevoie, după cum vezi sunt foarte tensionat, spune acesta, ii ia mana ei și o pune pe umflatura lui de la pantaloni.
- Ce te-a excitat asa rău?
- Tu iubito! În plus sunt bărbat, am așteptat enorm fără sa facem nimic, am așteptat un an doliu.
- Ești sigur ca nu te-ai dus la niciun bordel pana acum?
- Sunt foarte sigur, întreabă pe cine vrei, cu atâtea probleme nu am mai avut timp nici de noi doi dar nici măcar de plăcerile mele sau ale tale. Am devenit ca doi străini prin casa asta mare.
- Dragul meu oamenii mereu vor fi de partea ta, nu cred ca va veni unul sa îmi spună mie adevărul.
- De ce te îndoiești de mine?
- Acum doua luni când ma duceam la cimitir te-am urmărit sa vad unde te duci pentru ca nu îmi spusesei de nicio plecare, știam ca nu ai nimic de făcut în ziua aia, am văzut cum o blonda ți-a întrat în mașină și ați plecat mai departe.
- Blonda aia face ce tu nu mai vrei sa îmi faci de mult timp, în plus, nu am fututo eu, ea doar mi-a supt penisul, apoi am împărțit-o cu Adriano, el i-a tras-o la pizda iar eu i-am dat-o sa suga, am făcut-o posta amândoi, e nimfomana, în plus îmi da niște informații prețioase din politie, e mana dreapta a șefului, dar șeful nu știe ca domnișoarei ii place rău să o suga și sa primească bani grei pentru informații.
- Ești bolnav după sex, cum crezi ca te cred eu ca ai stat un an. După tot ce îmi spui.
- Pana atunci nu am mai făcut-o cu nimeni, iar dacă nu vrei sa încep sa ma duc la altele ar fi bine sa încui ușa aia, sa vi cu mine la sobsol în camera noastră secreta de nebunii și sa ma lași sa te fut, draga nevasta, ca nu mai pot, când îți vad decolteul ala generos și sânii aia ce ies în evidenta îmi vine sa te fut între ei, sa bag capul cu totul. Nevasta ma înnebunești, ai un corp ce zilnic tânjesc după el, sunt dependent de corpul tău, m-am saturat sa fac laba singur în baie uitându-mă la poza ta, simțeam ca explodez, pana acum 2 luni nu te-am înșelat niciodată, dar nu am vrut sa te deranjez din doliul tău.
Ea nu mai spune nimic, îl ia de mana și apasă pe un buton după o carte, se deschide trapa, intra înăuntru și se închide la loc.
Acolo era camera lor de nebunii antifonata, ei țipau amândoi când făceau dragoste, ar fi știut toată casa când o făceau, asa ca au recurs la camere aia. Era o camera și o baie, camera era toată vopsita cu vișiniu, pe pat erau cearceafuri rosu satinat, lângă era un mare șifonier cât un perete, noptiere de o parte și de alta a patului, iar pe un alt perete era un dulap mare, când îl deschide acolo erau numai jucării sexuale.- Ce vrei sa folosim? Cum vrei sa o facem iubito?
- ma futi între sâni, iar când faci mișcări de dute vino eu o sug, iar cu o alta mana îmi bagi penisul de jucărie în pizda, vreau sa ma satisfac și în partea de jos în același timp.
- Oh, daaa, asa facem, iubito! De abia așteptăm! Vino la tăticu....
Între timp în Olanda
- Ai mai aflat ceva?
- Nu, Edy, încerc sa îmi dau seama unde ar fi putut sa se ducă cei 3 după ce s-au despărțit de cei ce i-a omorât politia!
- Unde s-au despărțit?
- în Berlin....
Va urma....
CITEȘTI
Mya, Fata De Mafiot (+18)
FanficSunt fata de mafiot și as putea sa am orice la picioarele mele și oricând, dar nu pot avea iubirea pe care mi-o doresc... Tatăl meu vrea sa ma mărite cu fiul unui prieten de-al său, iar eu nu îl vreau, nu îl doresc... Îmi doresc altceva de la viata...