Dușmanul...

29 4 0
                                    

Ajung cu bine toți 3 acasă, imediat după ei se închid porțile la foc automat, mașina ce ii urmarea a dispărut, iar în mintea lor era doar o întrebare, cine ii tot urmărește și vrea sa le facă rău de la o vreme. Pentru ca după dispariția Myei începuseră sa nu mai aiba liniște.

- Sunteți bine, ii întâmpină Sebastian pe Meryl și Alexander.

- Suntem bine, am avut noroc ca l-am avut pe Lino cu noi, altfel...

- Sa nu te mai aud, femeie capoasa, Mya e în mormânt, vrei sa va duceți și voi doi după ea? Dacă țineți morțiș va ajut eu sa ajungeți repede la ea fără ca dușmanul meu sa își facă damblaua.

- Sebastian ai înnebunit de tot, cine va îngriji mormântul, sunt mama ei, nu pot lăsa asa.

- Și eu am fost tatăl ei și nu am putut sa o apăr, sufăr la fel de mult ca tine și ca Alexander, dar e timpul sa nu mai plecați de acasă pentru ceva vreme, voi trimite pe cineva sa facă curat și sa ii ducă flori proaspete, dar voi acolo nu va veți mai duce sub nicio forma. Nu vedeți ca se înmulțesc atacurile asupra noastră. De la un timp nimic nu merge cum trebuie, toate merg aiurea de când ea nu mai e.

- Tata bate la ochi rău de tot, de când sora mea a murit atacurile au revenit. Eu cred ca Miguel ni le face. Cum știe ca nu mai are cum sa se alieze cu noi acum ne ataca.

- Am sa vad cum rezolv treaba asta, pana și Adriano mi-a spus același lucru, ceva e putred bine la mijloc.

Cu toții întra în casa și se pun la discuții și la alte planuri de bătaie la Sebastian în birou. Doar Meryl banuia ca putea fi mai mult de atât, dar nu putea spune nimic în acest sens, dacă spunea ceva era sigura ca soțul ei oricât de mult ar fi iubito ar fi împușcat-o pe loc din furie fără sa se mai gândească, dar numai ea aflase planul mârșav a lui Miguel, trebuia sa își salveze fata cumva de răutatea rivalului lor, iar aia era cea mai buna soluție în acel timp, sa o facă moarta iar ea sa joace teatru.

Undeva în Olanda

- A fost asa de buna mâncarea asta, gătești foarte bine!

- Multumesc Edy, ma bucur ca ți-a plăcut. Acum ia spune-mi pe unde ai mai hoinărit astăzi?

- Am fost cu un prieten de al meu sa o spionam pe nevasta lui, el banuia ca îl înșală dar niciodată nu avea dovezi, era mereu cu un pas înaintea lui.

- Ups! Nasol! Și ați aflat pana la urma?

- Da, am aflat!

- Și care e deznodământul? Îl înșela sau nu?

- Nu.

- Pai și atunci?

- El nu poate face copii și nici nu vrea sa înfieze, nu vrea absolut nimic, ea își dorește enorm, dar îl și iubește la fel de mult, asa ca atunci când are timp liber ajuta copii nevoiași, de curând a închiriat o casa și a ajutat o femeie singura cu doi copilași, face din astea caritabile pentru copilași.

- ce e rău în astea? De ce te-ai ascunde de soțul tău?

- Nu e nimic rău, doar ca el ia interzis sa se apropie de orice fel de copilași, el crede ca dacă ii face toate poftele, o plimba, încerca să o facă sa ii arate o altfel de viata ea va uita de gândul asta de mama.

- Mare greșeală!

- Știu, mare greșeală! Ea se ascundea de el, iar el o banuia ca face cine știe ce, nu făcea nimic rău, dar cred ca după cearta asta se vor despărți.

- Îmi pare rău să aud asta!

- Și mie mi-a părut enorm de rău când i-am auzit cât de rău se certau pentru nimic, ea ii spunea ca îl iubește dar vrea sa fie și mama, iar ca să își aline dorul ajuta asa cum poate ca să fie lângă el, iar el nu și nu, atunci ea ia dat verigheta și l-a anunțat ca se vor mai vede dor la tribunal. Mi s-a rupt sufletul sa îți spun drept, dar nu am cum sa îl ajut.

- Cred ca el trebuie sa meargă undeva la un control de specialitate la cap. Ca nu îl musca alt copil.

- Aici e influenta părinților lui, el își iubește și părinții poate mult prea mult, iar ei i-au interzis sa le aducă alt copil în casa decât din samanta lui.

- Atunci e o problema mai mare, iar ea nu are cum sa reușească cu ei de una singura.

- Nu are pe nimeni sa o sprijine?

- Cred ca de aici încolo va avea!

- Cum așa?

- Va avea pe fratele ei și pe părinții săi, pentru ca atunci când ea a hotărât sa rămână lângă un bărbat care nu poate sa aibă copii și care nu vrea nici sa înfieze părinții ei au încercat sa o convingă sa divorțeze, atunci ea s-a certat cu ei pentru el, dar acum cred ca se va întoarce acasă și sunt sigur ca va avea tot sprijinul lor.

- Ce poveste! După ce ca ea a închis ochii pentru el, tot el a fost rău.

- Se pare ca da, asta e!

- Și tu, cum mai stai cu amantele, dragul meu soț?

- Nu am mai avut timp de întâlniri! Dar tu?

- Nu știu ce e ala iubit de acum 2 ani, când cel pe care îl iubeam mi-a fost omorât chiar de al meu tata ca nu cumva sa fug cu el.

- Îmi pare rău! Auzi am o propunere, poate ai sa dai cu vreun cuțit după mine sau poate nu.

- Uimește-ma!

- Prietenii cu beneficii îți spune ceva?

- A fost ceva stricat în mâncare și ți-a ajuns la creier?

- Nu, ma gândeam ca poate ceva ceva, dacă tot cică suntem soț și soție, de întâlniri nu avem parte și poate ca avem ceva pofte trupești și noi, ce zici?

- Zic ca trebuie sa speli vasele pentru ca eu am gătit, iar eu voi urca sus sa citesc ceva pentru facultate!

- Bine, am sa sexuiesc vasele astea în chiuveta cu niște apa calda, ca noi doi nu vrei...
Ea pleacă râzând, iar el se scoala de la masa și începe sa spele vasele.

Va urma....

Mya, Fata De Mafiot (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum