Cei trei mafioți au întrat în Berlin, iar de acolo ei s-au despărțit, oare de ce? Încă nu putem ști, dar vom afla cu siguranță. Am sa sun pe copii sa vad dacă au aflat între timp ceva.
- Te rog, Mikail prima data da pe difuzor sa aud dacă sunt bine.
- Sigur, draga mea.
Alo! Ce faceți dragii mei?- Tata încă cautam, am descoperit faptul ca unul a luat-o spre Danemarca, al doilea spre Belgia, iar al treilea este în Germania, se apropie de granița cu Olanda.
- Probabil ca au făcut alt plan, vor veni pe rand către voi, înseamnă că au descoperit unde este Maya.
- Tot ce este posibil.
- Mai aveti alimente?
- Avem destule tata, doar o zi a trecut, stai liniștit.
- Rămâneți acolo, sub nicio forma nu ieșit din ascunzătoare, așteptați câteva zile sa îmi revin și apoi voi lua legătura cu cine trebuie.
- Bine tata, mama este bine?
- Stați liniștiți și ea este bine, este aici lângă mine, ne refacem amândoi.
- Dragilor aveți grija de voi, spune Marisa de lângă al ei soț.
- Și tu mama, ai grija de tine și de tata, după ce se termina totul vreau sa ne vedem cu toții cu bine și sa plecam într-o vacanta.
- Sa fi sigur ca vom pleca într-o vacanta imediat, ne trebuie una.
- Va pupam, apoi Edward închide telefonul.
- Ce zici iubito? Tu vrei vacanta? O întreabă zâmbind Edward pe Maya.
- Cu siguranță as vrea una foarte lunga, undeva pe plaja la mare sa stau la soare sau undeva la munte, depinde de ce se hotărăște.
- Vedem, pana atunci noi trebuie sa lucram, sa vedem ce planuri ai aici nebuni, trebuie sa scăpăm de nebunia asta.
- Cu siguranță!
In cealaltă parte a lumii
- Ți-a plăcut draga mea soție?
- Enorm, nu am mai avut parte de asa sex de foarte foarte mult timp. Dar ție?
- La ce ai făcut tu acum cu mine nu îmi mai trebuie nimeni, m-ai dat pe spate, m-am reindragostit de tine draga sotioara.
- Îmi place ce aud!
- Vrei sa mai repetam?
- Maine dacă ești cuminte, da!
- Tocmai mâine? De ce nu acum?
- Ești sigur ca îți rezista inima la asa ceva? Ști bine ce a zis doctorul!
- Îți este ca mor?
- Pai sa ști ca da...
- Nu scapi tu de mine asa ușor, hai încă o data!
- Maine!
- Nevasta nu fi rea!
- mâine!
- Bine fie! Dar mâine ești pedepsita...
- Bine, fie, sa te vad cum ma pedepsești... Ea se școală din pat și se duce la baie, iar el o urmează repede, dar nici acolo nu se oprește, atunci când ea se apleacă după săpunul scăpat printre degete el o penetrează direct.
Ce faci?- Sex în dus!
- Te rog, stai cuminte!
- Nu pot sa ma abțin, ești mult prea sexi și ți-am dus dorul rău.
CITEȘTI
Mya, Fata De Mafiot (+18)
أدب الهواةSunt fata de mafiot și as putea sa am orice la picioarele mele și oricând, dar nu pot avea iubirea pe care mi-o doresc... Tatăl meu vrea sa ma mărite cu fiul unui prieten de-al său, iar eu nu îl vreau, nu îl doresc... Îmi doresc altceva de la viata...