🌜1. Bölüm🌛

476 12 0
                                    


Medya; Mia Black~

Elimdeki pozitif olan teste bakıyordum. Ben cidden hamile miydim?

...

Yavaş adımlarla ortak salona doğru yürüyordum. Bunu ben Draco nasıl söylerim?

'Mia!'

Arkamı döndüğümde Draco karşımdaydı.

'Bir şey mi oldu?'

'Mia neden solgun gözüküyorsun?'

İşte şimdi sıçtım.Ne diyecektim şimdi?

'I- şey biraz kendimi kötü hissediyorum.'

'Emin misin?'

'Evet'

'Miaaaa!'

Tam önüme dönemeden yere kapaklandım. Sebebi ise Pansy Blaise den kaçmasıydı.

'Miaa kurtar beni!'

'Pansy lütfen üstümden kalk karnım ağrıyor!'

Sesim olduğundan ağlamaklı çıkıyordu. Herkes bana şaşkın gözlerle bakıyordu. Az önce Blaise den kaçan Pansy şimdi bana endişeli gözlerle bakıyordu. Ben ne yaptım? Herkes hamile olduğumu anlıyıcak Pansy üstümden kalktığı an koşmaya başladım. Ta ki birisine çarpana kadar. Tom Riddle?

'Önüne baksana bulanık!'

'Özür dilerim'

'Herneyse'

Normalde birisinden özür dileyen bir tip değilim ama arkamdan draco geldiği için özür diledim.

...

Odama gelmiştim. Akşam için hazırlanmaya başladım. Babamın yanına gidip bu haberi söyleyecektim. Hazırlandıktan sonra koridora baktım hiç kimse yoktu bende dumbledore yanın gidiyorken bir el beni çekti. Gözlerimi açtığımda iki çift mavi gözle karşılaştım.

'Draco bırak beni!'

'Hayır bana ne olduğunu söylemeden bırakmıcam'

'Hiç bir şeyim yok tamam mı?'

'O zaman neden pansy üstüne atlayınca "karnım ağrıyor" dedin pansy hep yapıyor'

'Bu sefer karnım ağrıdı olamaz mı?'

'Kim var orda!'

Hayır bu filch sesiydi. Ne yapacam ben şimdi?

'Mia öp beni'

'Ne?'

'Öp beni nefesin kesilene kadar öp beni'

Ben hiç bir şey diyemeden dudağımda hissettiğim sıcaklıkla kaskatı kesildim.

----------------------------------------------

Selam canlarımmmm bu benim ikinci kitabım umarım beğenirsiniz diğer kitabımı bitirdim ismi Five Ve Y/N Aşkı isterseniz onu okuyabilirsiniz. Sizleri seviyorum kendinize iyi bakın 🌜🍄🌛










Tom Riddle&Mia Black Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin