İki gün sonra;
'Mia hanım merak etmeyin bebeğiniz gayet sağlıklı endişelenmenize gerek yok'
'Peki cinsiyetini ne zaman öğrenicem?'
'Mia hanım bebeğiniz daha 1 aylık şuan bunu öğrenemesiniz ama 4 veya 3 aylığına gelirseniz bebeğinizin cinsiyetini öğrenebilirsiniz'
'Peki çok teşekkürler'
'Kendinize iyi bakın Mia hanım sonra görüşürüz'
'Hoşçakalın'
Hastaneden çıkıp diagon yolunda gezinmeye başladım. Bir mağazaya girip kendime balo kıyafeti bakmaya başladım. Hogwarts da kış balosu olucaktı, ve çok az bir zaman kalmıştı. Sınavlarım başladığı için vaktim olmacaktı. O yüzden bakmak istedim. Kendime bir balo kıyafeti bulup parasını ödedim ve bide gündelik kıyafet alıp, Hogwartsa cisimlendim.
Kendi binama doğru yürürken yanımdan geçen kişilerin garip bakışlarına maruz kaldım. Oh söylemeyi unuttum. Tom Riddle sevgili olduğumuz söyledikten sonra bazı şahıslar kıskanıcak olucak ki bana bu şekilde bakıyorlar.'Mia nerdesin kızım ağaç oldum burda resmen'
'Geldim pansy ne abartın'
'Hadi lütfen Mia biliyorsun Blaise ile bir randevum var başkasından yardım isteyemezdim'
'Tamam pansy bir makyajın kaldı zaten'
Pansy karşısına oturdum ve makyajını yapmaya başladım.
...
'Nasıl olmuş?'
'Yaaa çok güzel olmuş'
Diyip bana sarıldı. Bende ona sarıldım, bende ayrılıp son bir kez aynaya baktı ve çıktı. Bende pansy odasından çıkıp kendi odama girdim. Duşa girmeden önce saçlarıma baktım. Bu renk en sevmediğim renkti. Bu yüzden ilk önce saçlarımı kestim ve daha sonra saçlarımı boyamaya karar verdim.
...
Duştan çıktım ve aynaya baktım. Medya
Sanırım kötü oldu. Dışarı çıkmasam iyi olur, ama canım çok sigara içmek istiyordu. Üstüme yeni aldığım şeyi giyip kimseye görünmeden çıktım.
Üst
(Saça takılmayın)
Astronomi kulesinin son merdiven basamağına bastım. Cebimden sigara paketini çıkarıp bir tane aldım. Çakmağımı çıkarıp sigarayı yaktım.
'Hamileyken sigara içmek zararlı değil mi?'
'Bu arada saçın güzel olmuş'
'Senin burda ne işin var Tom'
'Farkındaysan biz sevgiliyiz'
'Benim niye bundan haberim yok'
'Şimdi haberin oldu'
'Saçmalamayı kes Tom ben seninle asla sevgili olmucağım' ( Aynen aynen kesin olmayacaksın gjdjhfkh)
'Görüceğiz'
'Görelim bakalım'
Buraya kadardı<3
307 kelime ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tom Riddle&Mia Black
Short StoryMia Black Draco tarafından hamile kalmıştı. Acaba o bebeğe nasıl bakabilirdi?