🍄2🍄

370 10 5
                                    


Filch gitmişti. Hemen Draco ittim ve koşmaya başladım. Odama gitmek yerine astronomi kulesine gittim. Son merdivene geldiğimde elinde sigara tutan ve ayaklarını sarkıtan bir Tom Riddle gördüm. Yanına yaklaşıp elindeki sigarasını alıp dudaklarıma götürdüm. Hamile olmam umrumda değildi.

'Sigara içtiğini bilmiyordum'

(Bende neden sigara içiyorum onu sorguluyom.)

Dumanı üfledikten sonra Tom verdim.

'Artık gitsem iyi olucak bulanık'

'Tom'

'Ne var?'

'Sigara verebilir misin?'

'Hayır'

'İyi peki'

'Yalvarmıyacak mısın'

'Niye yalvarıyor muşum!?'

'Çok konuşuyorsun bulanık'

Tom hiç bir şey dememe izin vermeden gitti. Ben 5 dk kadar orda oturduktan sonra bende kalktım ve odama gittim. Duş alıp pijamalarımı giydim ve yatağıma girdim. Profesör dumbledore ile yarın konuşucaktım. Babamın bunu bilmesine hakkı var. Ama dracoya nasıl söylicem daha bebeğimiz bir haftalık bile olamadan karnım ağrımaya başlamıştı. Biraz düşündükten sonra bunu dracoya söylememe kararı aldım. Sonra kendimi karanlığa bıraktım.

'Sabah'

06:43 kalktım ve cübbemi giyip ortak salona doğru yürümeye başladım. Dün öğlen ve akşam hiç bir şey yememiştim o yüzden kurt gibi acıkmıştım. Hiç kimse yoktu bende tabağıma bir şeyler koyup oturdum. Yemek yerken altın üçlü geldi. Harry ve Ron Hermione sövüyordu. Tabi haklılardı kim saat 07:00 de kalkardı ki? Onlar beni görmemişlerdi kendi binalarına oturup kahvaltı yapmaya başladılar. Sonra herkes gelmişti bizim grup bile gelmişti. Çok şükür yemeğimi yemiştim. Onlar beni görmesin diye cübbemin şapkasını taktım ve derse girdim.

Dersten sonra

Draco Malfoy anlatım;

Mia neden benden kaçıyordu? Ortak salonda bile onu görmemiştim. Derslerimiz ayrıydı. Benim ki Muggle tarihi mia'nın iksir dersi vardı. Derslerden sonra yine göremedim sanki saklambaç oynuyorduk o saklanıyordu ben onu bulmaya çalışıyordum. Onun odasına gittim. Kapıyı çalmadan bodozlama girdim. Bu ne amk. Odasında bile yok nerde bu kız?

Tom Riddle anlatım;

Yine astronomi kulesindeydim. Bir an kapı açıldı ve Mia gelmişti. Beni hiç farketmemişti. Benden biraz uzak bir yere oturdu.

'Tom'

Beni görmüştü.

⚠️Uyarı⚠️

Arkadaşlar bu kitap tom Riddle kitabı olduğu için içinde küfür,smut ve bazı kelimeler bulunabilir bu yüzden bana kızmayın teşekkürler

Tom Riddle&Mia Black Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin