Sonunda genç kız yetişmiş trene binmişlerdi. Hiç kimse konuşmuyordu etrafta ölüm sessizliği vardı. Hogwarts gelmişlerdi. Genç kızın karşısında Draco, pansy, Blaise ve diğer sevdiği kişiler vardı. Genç kız çok mutlu olmuştu ve sevdiklerine doğru koşarak sarılmıştı. İlk defa kendini bu kadar huzurlu hissediyordu.
'Sizi çok özledim'
'Bizde seni!'
...
Mia Black anlatım;
Sonunda ait olduğum yerdeydim. Acaba abim napıyordu. Onu özlemiştim, genelde bizim evde çok kavga olurdu. Küçük olmasına rağmen abim beni hep korurdu. Ben böyle düşünürken kapım çalmıştı.
'Gir'
İçeriye dağınık saçlarıyla draco gelmişti.
'Merhaba sevgilim'
'Selam draco'
'Bugün senin neyin var Mia çok tuhaf davranıyorsun'
'Bir şeyim yok draco neden bu kadar abartıyorsun?'
'Üzgünüm'
'Sorun değil'
'Neyse iyi geceler mia'
'Draco'
'Ne var'
'Lütfen böyle davranma ben iyiyim'
'Herneyse'
Draco odadan çıkmıştı kendimi kötü hissediyordum. Bide üstüne üstlük hamileydim. Nefesiz kalınca astronomi kulesine çıktım. Tom yoktu. Onu uzun zamandır görmüyordum. Ne yalan söyliyim onu özledim.
'Beni mi özledin Black'
Arkamda duyduğum sesle arkama baktım. Tom Riddle
'Hayır'
'Belli'
'Tom'
'Ne var'
'Ben..'
'Evet sen?'
'Ben h-hamileyim..'
'..'
'Tom bir şey demicek misin?'
'Kimden?'
'Draco dan'
Biraz kısa oldu ama bölüm atmam gerekiyordu. Geç attığım için özür dilerim annem şifreyi söyledi ama tekrar değiştiricek merak etmeyin yarın tekrar bölüm atıcam <3 ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tom Riddle&Mia Black
Historia CortaMia Black Draco tarafından hamile kalmıştı. Acaba o bebeğe nasıl bakabilirdi?