🌟9🌟

183 8 0
                                    

O olayın üstünden 3 gün geçmişti, Hermione ne zaman konuşmak istesem hep benden kaçıyordu. Sınavlar başladığı için yemek saatleri dışında odamdan çıkmıyordum. Beynim yanıyor artık ders çalışmaktan. Dışarı bile çıkamıyordum. Odamın çalınması ile kafamı kaldırdım.

'Gir'

İçeriye Tom girmişti. Onun girdiğini görünce yerimden kalktım.

'Senin burda ne işin var Tom'

'Sadece seni görmeyince endişelendim senin öldüğünü zannettim'

'Yaşıyorum merak etme'

'İyi'

'Artık şu odadan çıksan diyorum'

'Olmaz zaten derslerim bok gibi bide sınavlardan düşük alırsam intihar ederim'

'Farkındaysan hamilesin'

'Doğru'

'Mia'

'Efendim'

'Neden sadece bana hamile olduğunu söyledin'

Biraz düşündüm haklıydı neden sadece ona dedim.

'Bilmiyorum ufak bir his sana söylememin doğru olduğunu söyledi'

'Öyle mi'

Diyerek yavaşça eğildi, tam dudaklarımın hizasına gelerek.

'Öyle'

Dedim yutkunarak, oda yutkunduğumu görünce sırıtmıştı. İlk defa sırıtığını görmüştüm, kendi kendime onun gülüşünün güzel olduğunu düşündüm. Neden gülmüyordu diye düşünüyordum hep?

Onun sırıtmasına baktığımı görünce sırıtması kayboldu ve affalamıştı bu sefer o yutkunmuştu. Aramızdaki mesafeyi kapatıp dudakları dudaklarımı buldu.

Burda kesiyorum <3

Aklıma başka bir şey gelmedi xjyjxyxjgx

Tom Riddle&Mia Black Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin