7-

600 62 8
                                    

Edebiyat dersinin ortalarına doğru sınıfa giren müdür ile hepimiz ayağa kalktık.

-'' Buyrun hocam bir  sorun mu var?"

Aslıhan hocanın sorusuna karşılık müdür sorun yok dercesine elini kaldırdı.

-" Bir sorun yok hocam şükürler olsun , sadece birkaç öğrenciye ihtiyacım var."

Aslıhan hoca onaylarcasına kafasını salladığında müdür sınıfta göz kestirdi.

-" Seçmek zor olacağa benziyor siz bize yardımcı olabilecek öğrencileri öğretmenleri olarak iyi bilirsiniz aslında..."

Aslıhan hoca bakışlarını sınıfta gezdirip memnun bir ifadeyle müdüre döndü.

-" İsmail,  Altay, Abdülkerim ,Mert ve Barış , Zehra vereceğiniz işleri eksiksiz  yapacaktır eminim "

Mesut'un  homurdanmasıyla Altayla geriye döndük.

-" Ya hocam bende çok iyi yaparım verilen işleri."

Aslıhan hoca kaşlarını kaldırıp tip tip Mesutun yüzüne baktığında kahkahayı basmamak için zor durdum.

-" Ee hocam ben öğrencileri alayım siz yok yazmazsınız deftere"

-" Peki hocam. Çocuklar müdürünüzü duydunuz, çıkabilirsiniz."

Sınıftan çıktığımızda Mert sırıtarak ve döndü ve fısıldadı.

-"İyi yırttık he hoca bugün sözlü yapacağını söylemişti."

Mertin dediği şeyle yerimde donakalmıştım.

-" Sözlü vardı ... Lan sözlüyü kaçırıcam"

Altay destek olurcasına elini omzuma koydu ve yavaşça sıvazladı.

-" Kağıt üstü değil zaten problem etme."

Duyduklarımla biraz olsun rahatlamıştım.

Zemin kata indiğimizde müdür bize döndü ve elindeki anahtarı bize gösterdi.

-" Şimdi biliyorsunuz ki kütüphaneye yeni kitaplar geldi ve ve bazı kitapların yerleri karıştı ayrıca asılması gereken birkaç yazar tanıtım afişide var."

Elindeki anahtarı bana verdi ve gülümsedi.

-" İsmail sen önceki senelerde kütüphanecilik kulübünede üyeydin anlarsın bu işlerden."

Müdürün sözlerine karşı tebessüm ettim.

-"O iş bende hocam."

Müdür gururlu bir bakış atıp diğerlerine döndü.

-" Şimdi laboratuvar malzemelerini düzenleyecek birilerine ihtiyacım var.Abülkerim sen halleder misin bunu?"

-" Hocam benim laboratuvarla aram açık."

Müdür şaşkınlıkla Abdülkerime baktı.

-" Nasıl?"

Abdülkerim öksürüp bakışlarını yere sabitlediğinde Mert araya girdi .

-" Hocam  arkadaş 10.Sınıfta laboratuvarda goril gibi dolaşıp etrafta kırılabilecek ne varsa kırdığı için laboratuvara girme yasağı var ."

-" Anladım o zaman sen laboratuvarla ilgilen yanınada Zehrayı al."

Mert onaylarcasına kafasını salladığında bu sefer bakışları Abdülkerim ve Altayı buldu.

-" O zaman siz ikinizde spor salonuna gidip Volkan hocanıza yardım edin."

Altay sevinçle gülümserken Abdülkerim ise kolunu Altayın omzuna attı .

No Tears ,  No Flowers (İsmail Y.  & Barış Alper)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin