11- Senin Yüzünden

579 45 17
                                    

Spor salonunda Altay'ın önderliğinde ısınmak için koşuyorduk. Tabi her ne kadar ısınmak için sayılabilirse çünkü Mesut, Abdülkerim ve İrfan gözükürde yoktu ve onların derste olmaması sebebiyle Volkan hoca çatık kaşlarıyla başımızın etini yerken Altayda yardım isteyen bir ifadeyle bakışlarını bizlerin üzerinde gezdiriyordu.

-" Nerde kaldılar? Altay sana herkes tam vaktinde burda olacak demedim mi?"

Altay önden koşarken hocanın sorduğu soruyla bi tık yavaşladı .

-" Hocam valla ben uyardım isterseniz diğerlerine sorun."

Altayın tamamen durmasıyla koşan herkes durmuş Volkan hocaya bakıyordu.

-" Onlar uyarını anlamamış o zaman, bi gelsinlerde hesabını soracağım üçünede. "

Bakışları tekrar bizleri bulan Volkan hoca eliyle ileriyi işaret etti ve bağırdı.

-" Durmak yok! Koşun! "

Hocanın tepkisinin ardından kaldığımız yerden koşmaya devam etmiştik.

Aralarda İcardi hocaya küfür ediyor Mert ise hocaya küfür ettiği için İcardiye küfür ediyordu.

-" Amınakoyim bu nasıl ısınma koşusu lan?"

Yunusun yakarışı üzerine Cengiz elini kaldırdı ve bittiğini belli edercesine kollarını salladı.

-" Yaşadığımı hissetmiyorum."

-" Böyle devam edersen yaşayamayacaksın zaten Cengiz, hantallığı bırakta düzgünce koş. "

-" Ya hocam valla dizlerime söz geçiremiyorum."

-" Anlayamadım dizlerin bu tempoya alışana kadar koşmak mı istiyorsun?"

Bu sefer olaya dahil olan kişi yüzü kıpkırmızı kesilmiş Keremden başkası değildi. Durdu ve derin bir nefes aldı.

-" Ya hocam sizde derse gelmeyen üçlünün intikamını alıyorsunuz bizden."

-" Pek bi rahat gözüktün gözüme yazayım mı bi 20 tur daha Kerem?"

Kerem panikle gözlerini tamamen açtığında Altay ani hareketle Keremin önüne geçmişti.

-" Aman hocam ağzımızın tadı bozulmasın düzgün bir şekilde dersimizi bitirelim kazasız belasız."

-" Doğru dedin Altay , hepiniz durun ve sıraya geçin."

Söylenenler üzerine sıra olmuştuk.
Hepimiz sessizce, meraklı bir şekilde hocaya bakarken Nelsson tüm sessizliği bozdu.

-" Hoca bugün tersinden kalkmış sanırım"

Volkan hoca kaşlarını yeniden çattı.

-" Seni duyabiliyorum Nelsson!"

Hepimiz halen ne yapacağımızı merak ederek hocaya bakarken hoca cebinden çıkardığı telefona bir baktı ve ardından öksürdü.

-" Bugünlük serbestsiniz. İstediğiniz gibi takılın ama bir sonraki dersimizde eksik birini görürsem bu kadar insaflı davranmam haberiniz olsun."

Hocanın salondan çıkmasıyla bazılarımız kendini yere bıraktı. Bende yorgunlukla onlara bir bakış attıktan sonra yere oturdum  ve derin nefes almaya başladım.

-" Adam bide diyor ki bu kadar insaflı olmam."

İcardinin söylenmesi üzerine Emre ona onay verircesine kafasını salladı.

-"Harbiden çattık adama. Ayrıca İrfanlar  nerde."

Ferdi bi adım öne çıktı ve derin bir nefes aldı ardından ise söze girdi.

No Tears ,  No Flowers (İsmail Y.  & Barış Alper)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin