•••²•••

647 37 44
                                    

Sabah olmuştu ve çok yorgundum.

Okul için hazırlanmıştım. Aslında yüzümü yıkamaya bile dermanım yoktu fakat Hyunjin'i 1 salise bile olsun görmek beni mutlu ediyordu.

~~

Okula geldiğim gibi hemen sınıfa koşmuştum.

Hyunjin kapının önünde onu görmüştüm ona "Günaydın!" Dedim o da bana "günaydın" dedi.

Hemen kendi sırama oturdum.

Ben Beomgyu ile oturuyordum o ise Yoongi...

^

Hoca gelmişti Jisoo öğretmen.

Hoca geldiği gibi şikayetlerde bulundu. Sınıf öğretmenimiz olduğu için genellikle hep bu şekilde geliyordu.

"Bütün hocalar şikayetçi. Hiçbir öğrenciye şikayet etmeyen Yuqi hoca bile sizden şikayetçi. Her hoca bana sizinle alakalı şikayet gönderiyor. Bu sınıfa kaç tane tutanak tutuldu biliyor musunuz ha?? Yeter ya teneffüs yetmezmiş gibi derste bile hocaları rahatsız ediyorsunuz. Hiç bir şekilde bahaneniz olamaz. Rehber öğretmeniniz olarak bende şikayetçiyim!! Artık kendinize çeki düzen verin! BIKTIM SİZDEN VE SİZE GELEN ŞİKAYETLERDEN!!!!"

Oha Jisoo hoca bugün normalinden daha sinirliydi..

"TOPLANIN. Toplanın! Çabuk çabuk. Hepiniz tahtaya çıkın değişiklikler yapıcam."

Herkes oflayıp pufluyordu.

"Susun susun. SİZİ GÖZLEMLİYORUM EN SAMİMİ OLMADIĞINIZ KİŞİLER İLE OTUTTURUCAM HEPİNİZİ. HEPİNİZ İYİ ANLAŞACAKSINIZ. BU SINIFTA KARGAŞA OLAMAZ. YETER!"

Off buna benimde canım sıkılmıştı..

"Hadi hadi. HIZLI OLUN BE!"

"Eveeeet. Yoongi sen sayeon ile. Hmm Hyunjin en arkaya ama ortadaki olan Felix Hyunjin'in tam önüne Chaewon Kazuha ile cam kenarının 3. Sırasına geç. Evet susun 12/E!!"

Ben Hyunjin'in tam önüne geçmiştim. Mutluydum Hyunjin ile yakındım

Hoca benim yanıma Jungkook'u. Hyunjin'in yanına ise Yeonjun'u oturtmuştu...

^^

Tam en sonuncu tenefüsteydik şuan.

Çok kötüydüm başım arıyordu. E tabii okuldaki onca gerizekalıdan ne olacak?

Hyunjin "Ne oldu Felix? Başın mı arıyor??" Dedi

"Evet Hyunjin"

"Hmm eve gidince ağrı kesici iç bence"

"Pekâla şuan evimde bir ağrı kesici yok ama giderken alabilirim."

"Ohh boş yere yorulma istersen. İstersen benim evime gel? Ben sana ağrı kesici veririm??"

"Ehh peki nasıl istersen"

"Tamam o zaman"

°°°°°

Onun arabasının ordaydık

▪︎▪︎▪︎

Arabaya binmiştik. Ve şuan Hyunjin arabayı kendi evine doğru sürüyordu..
Evi baya bir uzaktı. Birkaç saat (belki yarım saat falan olabilir bilmiyorum) sonra evine gelmiştik.

▪︎▪︎▪︎

Evi çok güzeldi belli ki baya zengindi

▪︎▪︎▪︎

Evin içi dışı gibi mükemmeldi baya bayılmıştım. Hyunjin bana evini tanıttı..

Güzel bir evi vardı iki katlı ve sade. Güzeldi

^

Şuan Hyunjin ile salondaydık. Bana ağrı kesici vermişti. Fakat Hyunjin yorgun olduğunu arabayı süremeyeceğini söyledi ve burada kalmamı istedi. Mutluydum. Yani onun evinde kalacaktım. Onun bir misafir odası varmış.

Bu çocuğu birtek ben mi bu kadar zengin buluyorum? Yoksa ben mi fakirim??

O misafirlerine özel bir oda banyo falan ayırmışken. Ben benim evime gelen misafirleri salonda kanepede yatırıyordum?

Sanırsam ben fakirim..

^

Uykum gelmişti. Ve Hyunjin'e söyleyip misafir odasına gittim. Ve uyudum

Pekte uykum gelmiyordu. Aşırı heyecanlıydım. Onun evindeydim. Ve. Ve buraya pek alışkın değildim. Bu yüzden biraz zor uyudum

Zaten uyumayı seven bir insan değildim.

_*_*_*_

From Bullying To Love // HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin