7. TU AI UCIS-O

1.5K 210 188
                                    

7
TU AI UCIS-O



Când credeam că ziua mea nu putea să meargă mai prost de atât, Universul mi-a mai dat o palmă și peste celălalt obraz. După ce m-am dus acasă să-mi schimb pantalonii pe care îi murdărisem de pământ, a început din nou ploaia, am pierdut autobuzul și o mașină m-a udat până la piele când a trecut în grabă pe lângă mine, mult prea aproape de stația în care stăteam.

Am înjurat de toți Sfinții. Și pe premisa că, erau deja prea multe semne care îmi spuneau să chiulesc dracului astăzi, m-am întors din drum. Acordurile melodiei You're Going Down, a trupei Sick Puppies, îmi duduiau în căști. Sentimentul de vină mă înţepa cu mii de ace, dar refuzam să mă mai gândesc la Dreyden. Nu aveam să mai vorbim unul cu altul, el nu mă voia prin preajmă și era de înțeles. Se întâmplase prea multe lucruri și se spusese prea multe rahaturi într-un timp prea scurt de timp, ca eu și el să ne putem măcar împrietenii. Cu toate acestea, inima mea părea să se plângă între coaste, ca și când pierduse o bucată din ea.

Cam pe la treizeci de minute după ce am ajuns la conac, m-am schimbat de hainele ude și i-am dat un mesaj lui Nixie. Am explicat pe scurt de ce nu mai vin la școală, iar ea m-a sunat direct din timpul cursului de trigonometrie. Am strâmbat din nas, confuză, când am auzit o voce adâncă de bărbat, care îi spunea roșcatei să părăsească sala și să-și termine conversația afară. Apoi am auzit-o pe Nix cum se foia, în timp ce își strângea, cel mai probabil, lucrurile.

După aceea, glasul ei pițigăiat m-a înțepat în timpan în același moment în care eu am întrebat:

— Avem profesor nou?

— Noul prof e mai sexy decât Maluma și Zayn Malik la un loc, dar e al dracului de ciufut, tocmai m-a dat afară de la curs și am primit detenție pentru următoarele trei săptămâni. Blasfemie! Cine te pedepsește din simplu fapt că ai sunat pe cineva în ultimele cinci minute din oră?

Imediat a sunat clopoțelul, roșcata a înjurat.

— Vezi, ce-ți ziceam! Al naiba, m-am trezit cu el lângă bancă și când am ridicat capul, uite atât mai aveam, Devika, și îi trăgeam cu gura drept în prohab! Ah, ce-aș mai fi vrut, m-a încins atât de tare, că am nevoie să-mi schimb chiloții.

— Ție nu-ți plăceau fetele?

— Glumești, tu l-ai crezut pe dobitocul de Dixie? Fato, iubesc atât de mult sculele, că aș sta non-stop infiptă. Stai puțin. Ce te uiți așa, broscoi? Nu cu tine vorbeam, dă-te așa, mă ușurez pe mine! Pe tine nici dacă mă plătești, bâști!

S-a auzit o bufnitură de ușă care s-a izbit brutal de perte, iar la urmă Nixie ușurându-se și gemându-mi în timpan. Am râs și m-am sprijinit cu spatele de blatul insulei. Adoram că devenisem atât de confortabile una cu alta, deși abia ne cunoșteam.

— La naiba! Mi-a venit menstruația și aveam mare chef să mă masturbez diseară!

Am rămas mască câteva clipe, după care i-am spus:

— Nix, fato, ți-o spun sincer, ești cea mai sărită de pe fix și nonconformistă persoană pe care am cunoscut-o în toată viața mea, ador!

Nu încerca să mă mituiești cu complimente, spune-mi mai bine ce ai vorbit cu Dreyden, dar stai o secundă că trebuie să-mi pun tampon, las telefonul jos.

Am clătinat din cap, amuzată. Câteva minute mai târziu, fundal s-a auzit din nou o ușă trântită și la urmă Nixie înjurând și cerându-și scuze. Am dus telefonul la urechie, surprinzând și vocea noului prof de matematică, care i-a atras atenția cu privire la vocabular.

UMBRA ÎNGERILOR | #1 ATRACȚIAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum