+20

1.9K 30 5
                                    

Bu kitap diğer hesabımda vardı ama ben hesabın şifresini unuttum o yüzden buradan devam edicem diğer bölümleri havinalfa sayfamdan okuyabilirsiniz...

Emre'den

Ozanların evinden çıkıp kendi evime doğru yola çıktım biraz daha kalıp o cadılarla oynamak isterdim ama maalesef benim deli sevgililerim bensiz kalkamıyorlar.

Yarım saatlik bir yolun sonunda eve geldim kapıyı açıp içeri doğru bağırdım

,"ben gemdimmm"

İlk gelen Murat oldu

" hoşgeldin güzelim. Nasılsın iyisin dimi"

" ya of Murat ya iyiyim sormayın artık göreve bile çıktım ya"

" hiç hatırlatma onu ya kendi zorunla komutanı ikna ettin adam en son sen tepesinden git diye tamam dedi "

" ama ne yapayım ya siz gidiyorsunuz ben kalıyorum arkanızda öyle"

Biz konuşurken Yusuf da geldi içeri

" ooo bakın kimler gelmiş"

" gel Yusuf gel bizde beyefendinin zorla göreve çıkışından bahsediyorduk"

" ya Yusuf bir şey söylesene ben iyiyim artık anlamıyor "

" murat haklı güzelim beni karıştırma "

" of hain adam "

Diyip dudaklarımı büzdüm benim gibi bir adamı da bebek gibi yaptı ya bunlar valla helal olsun

" bak bak dağda manyak evde bebek ne dersin Yusuf sence de bu bebek bir cezayı hak etmiyor mu sonuçta söz dinlemedi"

" hmmm bence de bir cezayı hak etti ne yapsak acaba "

" ya amaaaaa olmaz ki böyle bana da yazık "

" korkma güzelim çok zevkli bir ceza olucak çok "

Diyip şeytansı bir gülümseme ile baktı bana korkuyla baktım onlara

" ne yapacaksınız ya "

İkisi birden gülüp üstüme atladılar sonrası malum işin sonu yatak odasında bitti ve sabaha kadar devam etti cezam ama nasıl zevkli bir ceza

Hakan'dan

" Merttt nerdesin lan sen yine"

" odada yım "

" çıksana ya şu yataktan bir izin günümüz var onunda yatarak geçiriyorsun"

" valla ben sana yapabiliceğimiz güzel şeyler söyledim sen kabul etmedin oysa şuan senle bu yatakta çok güzel eğlenebilirdik"

" başlama ya yine "

" hakan niye kaçıyorsun ya benden ben senin sevgilin değil miyim güvenmiyor musun bana"

Merti anlıyordum ama elimde değildi ki bu benim bir erkekle ilk hatta komple ilk ilişkimdi daha önce bırak böyle birşey yaşamayı düşünmedin bile hâliyle şuan korkuyordum

" Sevgilim ne demek sana güvenmemek  ya güveniyorum tabi ki ama korkuyorum işte ya benden öğrenirsen ya ben sana zevk veremezsem sen benim ilkimsin biliyorsun"

" biliyorum ama korkma sende benim ilkimsin beraber öğreniriz olmaz mı"

Derin bir nefes aldım daha fazla kaçmanın manası yoktu

" peki tamam yapalım"

" ne oha gerçekten mi"

Diyip daha ben birşey diyemeden beni kolumdan tutup yatağa çekti ve üstüme çıktı. Vahşi bir şekilde beni öpmeye başladı bir yandan da üstümdekileri çıkartıyordu en son nefessiz kaldığım zaman onu üstümden ittim

" yavaş lan azgın manyak nefes alamadım"

" yavaş mı işte o zor be güzelim bunca zaman beklemişim dururmuyum"

Korkuyla yutkundum umarım bu yataktan sağ çıkabilirdim.....


Evet uzun bir aradan sonra bölüm geldi fazla beklettim kusura bakmayın hesap gidince sinirim bozludu bir türlü yazamadım birde dersler falan da vardı ama bundan sonra aktif bir şekilde bölüm gelicek eh diğer bölüm de neler olucak az çok belli ve tümden biri ölücek acaba kim tahminleri alıyım...

yüzbaşım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin