25

255 19 1
                                    

Uzun bekleyişin sonunda ameliyat bitmişti.

" Selçuk Bey'in yakınları"

Mert hemen ayağa fırladı

" Biziz, Selçuk nasıl durumu iyi mi?"

" Kurşun çok riskli bir yere denk gelmiş bir iki santim yukarı gelse kurtaramazdık ama şimdi iyi hayati tehlikeyi atlattı ama yine de bir gün yoğun bakımda tutup sonra normal odaya alınacak şimdilik bu kadar"

Tim sonunda rahat bir nefes almıştı

" Allah'ım çok şükür, çok teşekkür ederiz doktor bey"

....bir gün sonra....

Mert'ten

" Komutanım izninizle ilk ben görebilir miyim onu"

" Tabi ki "

Komutanda izin verince kapıyı yavaşça açıp içeri girdim Selçuk yatakta gözleri kaplı bir şekilde yatıyordu

Sessiz bir şekilde yanına yaklaştım uyuyorsa rahatsız etmek istemem. Yanında durup yüzünü inceledim biraz o sırada gözünü açtı

" Ah şey uyandırdım mı? Özür dilerim, ağrın var mı? Doktor çağırıyım mı"

" Mert"

" Efendim"

" Nefes al iyiyim ben sadece Su"

Hemen bir bardak su doldurup ona içerdim

" Teşekkürler"

" Rica ederim"

İkimiz de bir süre öylece durduk sonra ben sessizliği bozdum

" Selçuk yalvarırım bir daha böyle bir şey yapma ben bir daha birinin ölümünü kaldıramam lütfen yapma bunu"

" Sana yapmam diyemem yine olsa yine sana gelen kurşunun önüne atlarım, sen olsan sende yaparsın"

" Doğru bende yaparım"

" O yüzden suçlama kendini olur mu"

" Peki öyle olsun"

" Diğerleri nerede?"

" Kapıda bekliyorlar ilk ben görmek istedim seni"

" Anladım"

Biz süre sonra tim odaya girdi onu çok yormadan nasıl olduğunu falan sordular sonra doktorun uyarısı ile evlere gittiler ben selçuk'un yanında kaldım

"Keşke sende gitseydin çok yorgun görünüyorsun hem iyiyim ben"

" Sus Selçuk bir daha böyle bir şey duymak istemiyorum sen çıkana kadar senin ile burada kalıcam "

" Kendini suçlu hissettiğini biliyorum ama nefret ettiğin bir adamla burada günlerce kalmak zorunda değilsin "

Bir süre durdum ondan nefret mi ediyordum hayır.

" Senden nefret etmiyorum sadece ondan sonra hemen yerine seni getirmelerini kaldıramadım sanırım onlara olan öfkemi senden çıkardım özür dilerim"

" Bende özür dilerim asla onun yerine geçmek gibi bir amacım yok bunu bil bu timde Hakan nin yeri hep ayrı olucak bende gelmek zorunda kaldım görev bu sende biliyorsun "

" Biliyorum ben... Ben sadece onu çok özlüyorum onun olması gereken yerlere baktığım zaman onu değil seni görmek canımı yakıyor ben ben onu koruyamadım "

Diyip hıçkırarak ağlamaya başladım ben ağladım Selçuk dinledi bir süre sonra ağlamam iç çekişlere döndü

" Özür dilerim yordum seni zor bir ameliyat geçirdin dinlenmen gerek "

" Beni yormadin ama biraz uyusam iyi olucak "

Diyip gözlerini kapattı bende bir süre onu izledikten sonra uykuya daldım bakalım yarın bizi neler bekliyor.....

yüzbaşım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin