Yazarın anlatımıyla...
Cenazeler hep bu kadar acı verirmiydi yada insanların sözleri hep bu kadar anlamsızmıydı? Mert şuan bunu düşünüyordu hani gelip diyorlar ya biz senin acını anlıyoruz biz senin yanındayız bu tamamen yalan kimse anlayamadı onun acısını sadece tahmin edebilirlerdi çünkü onların sevdikleri yanındaydı onlar kaybetmemişti ki nefesim dediği insanı Mert nefesini ruhunu tüm benliğini bu gün Hakan ile birlikte o toprağın altına gömmüştü .
Artık biliyordu onun hiçbir zaman geri gelmiyceğini. Her kes gitti birtek Mert kaldı mezarlıkta tim de kalmak istemişti ama onları da gönderdi ve başını kaldırıp gök yüzüne baktı çünkü sevgilisi ona öyle yap dedi ben orda olucam dedi o da öyle yaptı. Gök yüzü onun acısını anlamış gibi gürledi ve yağmur yağmaya başladı yağmur ile beraber Mert'in de göz yaşları aktı.
" Sevgilim sen de anladın dimi benim ne kadar acı çektiğimi seni nasıl özlediğimi ondan bu yağmur"
Mert yavaşça Hakan'ın altında olduğu toprağın üzerine uzandı şuan ne üstüne yağan yağmur ne de üzerine bulaşan çamur umrundaydı o sadece sevgilisine sarılmak istiyordu o toprağın üzerinde küçüldükçe küçüldü
" Ben sensiz ne yapıcam şimdi hım sen beni bırakıp gittin kim düşünücek artık beni kim kızıcak bana sevgilim niye söz verdirttin ki bana bende gelirdim işte yanına çok bencilsin sen gittin beni burada yalnız bıraktın"
O sırada gök gürledi
" Tamam tamam özür dilerim. Öyle demek istedim ama ama ben seni çok özledim çok canım yanıyor ama sen üzülme tamam mı"
Bir süre daha öylece orada kendi kendine konuştu. En son mezarlık görevlisi gitmesi gerektiğini söyleyince mecburen gitmek zorunda kaldı.
Eve vardığı zaman ilk defa eve girmek istemedi normalde olsa Hakan orada diye koşa koşa giderdi o eve ama girdi yinede eve çünkü Hakan'ın kokusu hala evdeydi kapıyı açtı ve içeri adım attı o anda tüm anılar sesler zihnine dolmaya başladı
" Mert sen mi geldin hadi yemek hazır elini yıkayıp gel"
" Yine mi saçlarını kurutmadın hasta olucaksın"
" Ya kaç kez diycem ayakkabı ile basma halıya"
" Seni çok seviyorum sevgilim"
" Mertt hadiii gelll bak seni bekliyorum"
Her yerde sevgilisi ile anıları tatlı atışmaları vardı aklına gelen anılarla gülümsedi aynı zamanda gözünden bir damla yaş düştü onsuz ne yapıcaktı ki bu evde
Adımlarını odalarına doğru yönlendirdi
Yatağa girmeden üstündeki kirli elbiseleri çıkardı Hakan'ın kokusunu kirletemezdiYatağa girdi ve Hakan'ın yastığına sarıldı hala onun gibi kokuyordu öylece uyuya kaldı.
...................
Diğer tarafta timin diğer üyeleri de perişandı onlar da kardeşim dedikleri adamı kaybetmişlerdi hem onu kaybetmenin hemde koruyamamanın acısını yaşıyorlardı tim karargahta dinlenme odasında otururken bir asker geldi
" Komutanım time bir paket var"
Ozan cevap verdi
" Ne paketi kimden gelmiş"
" Şey komutanım"
" Gevelemeden söyle asker"
" Hakan komutanımdan gelmiş"
Ozan hemen ayağa fırladı ve paketi aldı ve açtı içinde bir not ve bir bellek vardı
Notta" Bu sizin elinizdeyse ben şehit olmuşum demektir umarım kendinizi suçlamıyorsunuzdur lütfen bunu tüm tim beraber izeyin
Hakan..."
Alper hemen Mert'i aradı ve olanları anlattı mert olabilicek en hızlı şekilde karargaha geldi ve videoyu izlemeye başladılar video açılınca karşılarına hakan çıktı
" Biliyorum şuan çok şaşkınsınız bu da ne diyorsunuz şimdi. Eğer bu videoyu izliyorsanız ben artık aranızda yokum demektir bilmiyorum ama bu gidicegimiz görevden dönemiycekmişim gibi bir his var içimde. O yüzden size bu videoyu bırakmak istedim ben hepinizi çok iyi tanıyorum üzülmeyin ve kendizini suçlamayın ben vatanım için şehit oldum ve bundan çok mutlu ve gururluyum.
Kardeşlerim siz hepiniz bana aile oldunuz abi , kardeş oldunuz hakkınızı asla ödeyemem lütfen hakkınızı helal edin benden yana hakkım size helaldir .Sizden bir ricam var merte canıma iyi bakın onu yalnız bırakmayın o benim arkamdan çok üzülür çöker biliyorum yemek yemez kendine dikkat etmez o yüzden siz dikkat edin ben bu hayattaki en önemli varlığımı size emanet ediyorum.
Mert sevgilim....
Özür dilerim seni yalnız bıraktım çok üzdüm seni onuda biliyorum ama senin dik durman gerekiyor senin sevgilin vatanı için şehit oldu bununla gurur duyup dik dur asla çökme kimseye boyun eğme canını yakmalarına izin verme.
Sevgilim ben seni çok seviyorum hep sevdim ilk tanıdığım günden beri ve bir gün bile seni sevdiğime pişman olmadım seni hep sevdiğimi asla unutma ölümü
Neyse fazla uzatmak istemiyorum şuan içeride uyuyorsun uyanırsan niye böyle konuşuyorsun diye kızarsın biliyorum belki bu videoya gerek bile kalmaz.
Hepiniz çok seviyorum kendinizi dikkat edin ve yanıma gelmek için acele etmeyin."
Hepsi gözlerinde yaşla izliyordu videoyu hakan hissetmişti şehit olucağını ama asla üzgün değildi gözünde tek damla korku görmemişlerdi aksine mutluydu.
" Görüyorsunuz dimi yaptığını hissetmiş ve bana söylememiş bile bile ölümüne geldi niye ya niyee niye o "
Diye bağırmaya başladı mert ne yaptığının ne dediğinin farkında değildi yine kriz geçiriyordu bayılmadan önce dediği son şey Hakan oldu...
....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yüzbaşım
Actionmpreg ve askeri bir kurgu + 18 erkek hamileliğin de görüldüğü bir yer olarak düşünün çünkü birden fazla karakterde olucak