Herkese selam!
Yine buradayım! Bu bölüm için heyecanlıyım çünkü benim için en zor bölümlerden biriydi. Bu bölüm bence bizim ilk kırılma noktamız. Umarım güzel kırılırız. Wlwlwğemqşwl
İyi okumalar dilerim canımın içleriiii! 💖
Yıldızlarımızı verdiysek keyifli okumalaaarr! ⭐
Muhted; keskin demek.
“Şeker ister misin abla?” Elinde çay tepsisi ve şeker tabağı ile yanımda dikilen çırağa sadece kafamı sallamış, çay tepsisinden bir tane çay almıştım.İçmeyip masaya geri koyduğumda, çocuk da geri gitmiş beni yalnız bırakmıştı. Karşımdaki denizin getirdiği rüzgar az da olsa sakinleştirmişti beni.
O dosyayı gördükten sonra Barlas öfkeyle dışarı çıkmış onu zar zor sakinleştirmiştik. Diğerleri ise şok içinde öylece kalakalmışlardı.
Mesleğim, silahım, emeklerim, sözlerim hepsi ama hepsi yok olmaya başlamıştı. İki tane kendini bilmez insan yüzünden hayatım daha başlamadan bitmişti.
Çaydan bir yudum aldığımda aklıma dünkü olaylar gelmişti. Dünden sonra onu bir daha görmemiştim.
Timce soruşturmaya odaklanmıştık. O ve Akın hariç hepimiz benim kurtulmam için çabalamıştık.Elinde sıktığı kağıdın kopyası yanımdaki mor dosyanın içinde bulunuyordu. Elime iki gündür ezberlediğim dosyayı aldığımda, dosyanın kapağını açmış gördüğüm sözlerle bir daha gülümsemiştim.
Eğitimini gördüğüm okul, girdiğim sınavın, aldığım fiziksel eğitimin bile torpilli olduğu yazılıyordu.
Ama ben vücudum morara morara bu bulunduğum konuma gelmiştim. Çalan telefonumla dosyayı kucağıma koymuş telefonu açmıştım.“Bulabildin mi bir şeyler?”
“Hayır komutanım. Bu iş sandığımızdan da gizli.” Karşıdan gelen cevap ile sımsıkı yaptığım saçlarımı sinirden çözmüş, derin bir nefes vermiştim.
“Eymen kullan her şeyini, bul bir şekilde ipucu. Yarın kurul toplanacak. Daha timdekiler sorgulanacak. Bu işin sonu ciddi.” Ayağa kalkıp sesli konuştuğumda ellerim gerginlikten gerilmeye başlamıştı.
“Komutanım aldığım her bilginin ucu kapalı. Hepsi gizli dosya. Arşivlerde var. Onlar da bizim girebileceğimiz arşivler değil. Yemin ediyorum bulmaya çabalıyorum ama sizin bildiğinizi biliyorum bende. Biri açmış ama bu işin içinde sadece kuvvet de yok bakanlık da var. Yetkimiz kuvvete zor erişiyor.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bergüzar (Düzenleniyor)
General FictionCennet ile cehennem arasında kalmış gibi hissediyordu kendini. Cenneti sevdiği kadının yanında olmasıydı. Cenneti sevdiği kadının gülüşü, kokusuydu. Onun cenneti sevdiği kadındı. Cehennem ise kalbi ile aklının arasındaki kavgaydı. Cehennemi sevdiği...