"Episode 4"

Umeed enters in the Mimi's room and saw Mimi was using her phone, she was shocked and sat infront of her. Mimi looked at her and keep the phone on the table.

Umeed: "tum mujhe khud bulakar yahan bethi hui ho?"

Mimi: "wo abhi abhi andar enter hui thi" she hesitately replied.

Umeed: "kya hua, sab theek hai?"

Mimi: "han sab theek hai, tum sab choro ham purani batein karte hain" she replied with smile.

Umeed and Mimi started talking, giggling and started remembering their old memories.

******

The day was passing like this. In night, Farjaad went towards the car and called the driver. Driver came there.

Farjaad: "wo mein ye kehraha tha ke tum abhi tak gaye nahi?"

Driver: "nahi sir wo abhi to time hai na"

Farjaad: "acha, to ek kaam karo jaldi ghar chale jao, abhi barish ka bhi mausam horaha hai" he said softly.

Driver: "sachi?"

Farjaad: "han, jao" he said in demanding tone and Driver leaves from there. Farjaad smiled, went inside the home.

After dinner, they all were sitting on the sofa. Farjaad was constantly starring at Umeed with soft smile. Umeed was engaged in talking with Nigo Ji and Mimi.

Umeed: "Mimi, ab mujhe nikalna hoga, kafi time hogaya hai baba bhi agaye honge" she excused.

Nigo Ji: "mera to dil chah raha hai ke tumhe aj yahi roklon lekin ab tum jana chahti ho to jao, lekin promise karo ke dobara aogi" she said sweetly.

Umeed: "han, promise mein ap se milne zaror aongi" she promised to her.

Mimi: "han, mein driver ko kehdeti hun wo tumhe drop kardega" she smiled.

Farjaad: "lekin driver to chala gaya" he interuppted.

Umeed: "kya? kahan chala gaya?" She becomed shocked.

Farjaad: "wo actually, ise koi kaam agaya tha to wo chala gaya, mujhe abhi guard ne bataya hai" he controlled his smile.

Umeed: "acha, ok to phir mein Sameer ko call karti hun"

Nigo Ji: "nahi nahi Umeed, tumhe Farjaad drop kardega" she smiled.

Mimi: "han Umeed, tum bhai ke sath chali jao" she said in demanding tone.

Umeed: "ap log pareshan nahi hon, mein Sameer ko kahungi to wo ajaiga" she said softly.

Farjaad: "nahi barish ka weather horaha hai, mein apko drop kardeta hun" he said lovingly, his voice was soft and a smile appeared on his face.

Umeed: "ok"

Umeed stood up, hugged Nigo Ji and Mimi. Then, Farjaad and Umeed went towards the car. Farjaad opened the car door for her, Umeed sat on passenger seat and he sat on driving seat, he started driving and leaves for Pasha house.

They both were silence in the whole journey, Umeed was starring outside the window. Farjaad was smiling, lovingly looked at her constantly.

Farjaad: "wese, ap bht introvert nahi hain?"

Umeed: "ye ap se kisne kaha?" She asked confidently.

Farjaad: "nahi, mujhe lagta hai"

Umeed: "aisa bilkul nahi hai, mein bht bolti hun aur itna bolti hun ke samne wala mujhse tang ajata hai" she said frankly and smiled.