2-

97 8 39
                                    

lan kitabım oduğunu unuttum...

Dazos- Cuhya

cuhya

cuhyaa

lan baksana mesajlara 19.03

Dazos- Chuuya arkadaşların da senden haber alamıyor neredesin?

Az daha cevap vermezsen evine gelirim.

Bari görüldü at 20.42

 Dazos- Bak gerçekten endişeleniyorum.

Düz yazı-

Dazai bir süredir sevdiği adamdan haber alamıyordu. Bir süre dediğim iki gün. Ve evet en sonunda onu sevdiğini kabul etti (şükür). Tüm arkadaşlarına sormuştu onu hatta evinin adresini alıp yarım saat sadece zilini çalmıştı. Ama haber yoktu. 

Chuuya asla kirli işlere bulaşmayan biriydi temiz ve saftı. Dazai müdürle bile konuşup annesini bile aramıştı (Chuuya'nın babası kanserden öldü)

Tam üç gün sonra Dazai nin kapısı hızla çalındı. Tabi Chuuya nın yokluğunda kendini eksik hissetmiş iki gündür aç ve uykusuz duruyordu. Ona deli gibi aşıktı.

Dazai yorgunluğun el verdiği kadar hızlı bir şekilde kapıyı açmış ve bir çift mavi göz ile karşılaşmıştı. Bunun Chuuya olduğunu 5 dakka sonra anlıyan dazai bağırarak chuuya ya sarılmıştı. Chuuya da sadece ona sarılmıştı.

Dazai- NERDEYDİN, NEDEN HABER VERMEDİN NEDEN OKULDA YOKTUN NEDEN BENİ KORKUTTUN?!

Chu- Heyy! Sakin ol telefonum tamirdeydi ve birkaç gün akrabalarımı ziyarete gittim.

Dazai- Haber verebilirdin!

Chu- Herşey çok hızlı gelişti. Seni korkuttuğum için özür dilerim...

Dazai ve Chuuya sevgili değildi hatta arkadaş olduklarından bile emin değillerdi. Ama ikiside birbirine aşıktı sadece bunu bilmiyorlardı. Chuuya Dazai deki farklılığı anlamış olcak ki sorularu bu sefer o sormuştu.

Chuuya- İyi olduğundan emin misin, en son ne zaman uyudun, yemek yedin mi, hasta mısın?

Dazai- En son.. sanırım iki gün önce uyudum. Hasta değilim vee sanırım eeee iki ündür yemek yemiyorum

Chuuya- SEN MANYAK MISIN AÇLIKTAN ÖLMEK Mİ İSTİYORSUN YARABBİ SABIR

Dazai- BUNLARI KAYBOLMADAN ÖNCE DÜŞÜNCEKTİN BEYEFENDİ

Chuuya- YA NE ALAKASI VAR

Dazai- ÇOK ALAKASI VAR

Dazai bunu dedikten sonra kanepeye arkası dönük bir biçimde oturup ellerini bağdaş yapmıştı. Çok tatlı diye düşünmeden edemedi Chuuya. Chuuya birkaç adımda Dazai nin yanına varmış ve arkadan ona sarılmıştı.

Chuuya- Hadi sana yemek hazırlayım olur mu eminim açsındır. 

Şarapla karışık karanfil kokusu Dazai yi mayıştırmıştı.

Dazai- Mhm

Chuuya kısa süre içinde işe koyulmuştu. Dazai de kıvrılıp kanepeye yatmıştı. Güneş yavaştan kayboluyordu. 15 dakka sonra Chuuya dazai yi dürterek uyandırdı.

Chuuya- Kalksana uskumru yemek yaptım

Dazai- İyi.. Geliyorum şapka süsü

Chuuya yengeç yapmış birer bardak ta şarap koymuştu masaya. Yengeci görünce mutlu olan Dazai gülümsemişti. O sırada Chuuya nın kalbi teklemişti. Yemeği yedikten sonra Chuuya Dazai yi odasına götürmüş yatağa yatırmıştı. Dazai anında uyumuştu yani Chuuya öyle sanıyordu...

Chuuya bir süre Dazai yi izledikten sonra konuştu kendi kendine:

Chu- Ah Dazai.. Keşke sende sevsen beni yada cesaretim olsa sana söylüyecek...

Chuuya bildiğin ilanı aşk yapmıştı ve Dazai bunu duymuştu. Bir süre sonra Chuuya evi terk etmiş kapı sesini duyan Dazai de yatakta debelenmeye başlamıstı.

Kendini dünyanın en mutlu kişisi sandı o anda. Dazai hislerini karşılıksız sandığı için çok korkmuştu. Ama şimdi bunu biliordu. Telefonundan gelen mesaj sesiyle grubu açmıştı.


                                          Fedya Gay miss 😫


Fedya- Duydunuz mu ln

Açım- evet duydum

Dazos- noldu amk

Fedya- Lan bizim sınıfa okul 1 haftalık topluca gezi düzenlemiş baya otelde kalcakmışız

Dazos- Nereye gitcez peki

clown- TABİKİ BAĞCILARA GİTCEZ

Fedya- başka yere gitcez ama istersen bir gün gideriz

clown- YİAAAA FEDOŞŞŞŞ

Dazos- lan nereye gitcez biri desin aq

Akü-  Ölü denizin yakınlarında kelebek vadisi diye bir yer var oraya gitcez

(bende gitmiştim sizde gidin efso)

Dazos-Haaa gitmiştim ben çok küçükken hatırlıyorumm. Ama baya güzel orası.

Açım- Ama oraya ya gemiyle gireriz yada halkın bidiği bir yol var.

Fedya- Biz gemiyle gitcex

busawae- oha okul ilk defa paraya kıymış

Fedya- Ha bu arada ora vadi sonuçta oteller ölü denizin orda zaten baya yakınlar.

Dazai yani ölü denizede girebiliriz. bildiğim kadarıyla ölü denuzin orda yamaç paraşütü var 

clown- OHA COK İYİ BİNEK

Fedya- olur bineriz

Akü- cok hanimci bu fyodor.

.

.

.






Hahayt sonraki bölüm gezi varr. Aga milletin okula bak gezi yapio 1 hafta bizimki yemekleri ucuz yerden alio aq.

-Kelimelerine dikkat et -Kelimelerime dikkat etmiyorum- SOUKOKU TEXTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin