-8

64 5 23
                                    


sonunda koca kıçımı kaldırıp bölüm yazıyorum ehe-



                                                    Mori Anti Clup


Dazos- Eeee sey ben bir halt yedim

Sigma- Tövbe bismillah noluyor gene amk

Clown- Sigmoş gül bizden o kadar bıktı ki imana gelmisss💋😫

Sigma-  Sigmoş gül ne aq

Clown Sigma nın adını Sigmoşgül yaptı

Fedya- Sen bisie diyordun daz anlat

Dazos- Simdi chufya bişeyler yapmak istedi (anladınız aq iste) bende reddedince küstü sanırım yüzüme bakmıyorr

Yosun- Niye reddettinki hem  enerjinizi alır 💋💋🦄🦄😍😍😁😁💕💕😘😘💗💗😜😜💖

Dazos- Amk dur sende bir nedeni var ondan reddettim yoksa kabul ederim

Clown- Hala anlatmadın mı Dazai. Sence de vakti gelmedi mi?

Sigmoşgül- LAN NİKO DÜZGÜN YAZDI BASIMIZA TAS YACAK

Akü- HOASSİHTİER ATSUSHİ BAYILDI ATAK GECİRİYOR 

Sigmoşgül - BEKLE YANINA GEİOM

Açım- Wow Dazai gerçektenw anlatmama nedenin sağlammış

Dazai- Anlatıyım mı

Clown- Bide soruo töbe yarabbi....

GİT SÖYLE AMK NE BEKLİYON

Dazos- Uçtum.

Dazos çevrimdışı

DÜZ YAZI...............

Dazai nin bakış açısı-

D- Chuuyaaa

C- Efendim?

Chuuya fazla sakindi ve Dazai nin yüzüne bakmadan telefonuyla ilgilenirken cevap veriyordu. Tabi bu Dazai yi üzüyordu. Aslında anlatmak istiyordu ama çekiniyordu. Chuuya dan değil yaşadıklarını hatırlamaktan korkuyordu. Ama bu sefer yanlız değildi. En güvendiği kişi vardı yanında.... Chuuya

D- Neden istemediğimi anlatırsam beni affeder misinnn

C- Neden istemiyorsun ki?

Dazai anlatmaya başlamıştı. Fakat boğazındaki yumru açıkçası pek yardımcı olmuyordu. Yine de sevdiği adam için katlanılabilirdi değil mi?

GEÇMİŞE DÖNÜŞŞ 

Yandaki odadan bağırış çağırış ve vurma sesleri geliyordu. Tüm bu sesi dinleyen saçları özensizce taranmış gözleri hafif kan kırmızısı olan 14 yaşındaki çocuk sadece kulaklarını kapatıp kenara oturmuştu. Daha önce çokça kavga ederdi ailesi. Annesi bağırır babası vururdu. Tüm bunlara rağmen annesi korumuştu kahve saçlıyı. Oğlu onun herşeyidi ve ailesinin maddi sıkıntıları yüzünden kendi isteği ile evlendiği bu adama ona asla dokundurtmazdı. Onu öldürse bile izin vermezi oğluna dokunmasına. Dazai ondan dolayı annesine minnettardı ve onu çok severdi. Aynısı babası için geçerli değildi.

Babası ona annesi dolaylı siddet uygulamazdı sadece psikolojik olarak zarar vermişti ona. Bandajlarıyla alay eder yere düştüğünde umrunda bile olmazdı. Dazai nin baba tarafı baya zengindi. Üstelik Dazai nin amcası yada kuzeni olmadığı için miras otamatik ona kalıyordu. Ama Dazai mirası bankada tutmuştu ve sade bir yaşam sürmeyi tercih etmişti.

Dazai tam 15 yaşına bastığı o gün. Doğum gününü annesiyle beraber kutlamayı planlamışlardı fakat o gece annesi toprağın güzel kokusuna karışmıştı.... Annesi ve babası yine kavga ediyordu ama bu sefer fazla ileri gidilmişti. Dazai nin babası (DB diye yazıcam konuşmada) sert adımlarla Dazai nin odasına girmişti. Yolda Dazai nin annesi (DA diye yazıcam) onu durdurmaya çalışmış bağırmış çağırmış hatta ısırmayı bile denemişti. Ama pislik adam Dazai nin ince bileklerinden onu sürükleyerek oturma odasına sandalye ye oturtmuş kaçmasın diye de bağlamıştı. Birazdan şahit olucaklarından habersizdi kızıl gözlü oğlan.

Önce babası onu kemikleri kırılana kadar dövmüş kemerini bile kullanmıştı. Yinede annesi pes etmemişti çok güçlü ve dik duruşlu biriydi. Dazai ona hep hayranlık duyardı tanıdığı en güçlü kadınlardan biriydi o. Babası en sonunda annesini tuttuğu gibi yere fırlatmış üstüne çıkmıştı. Bu sürede pantolonunu ve iç çamaşırını çıkarmıştı bile....

DB- Bana karşı çıkıpta sağ çıkacağını mı sandın ha?!

DA- BANA NE YAPIYORSAN YAP YETERKİ OĞLUMA DOKUNMA.

DB- BAK HALA OĞLUM DİYOR NE GELDİYSE BAŞIMA SEN VE OĞLUNDAN GELDİ BE KADIN

Dazai nin gözleri dolmuştu bu iğrenç sahneyi izlemektense ölmeyi tercih ederdi. Saatlerce izlemek zorunda kalmıştı. Kendinden ve çelimsiz bedeninden nefret etti o anda. Bu bir kaç saat içinde çok kez kusmuştu. Saatler sonra annesinin yarı çıplak bedenini kanlar içinde bulmuştu. Annesi kıpırdamıyordu. Göğüs kafesindeki haraketlilik yavaşlamaya başlayınca bir kaç kelime döküldü ağzından. 

DA- Senin suçun değildi Dazai....

Dazai- Anne...

DA- seni seviyorum... oğlum...

Bu kelimeyi söyledikten sonra gözleri kapanmıştı kadının ama yüzünde sanki rahatlamış bir gülümseme vardı. O an Dazai nin çığlıkları duyuldu. Babası çoktan kaçmıştı. Dazai bir süre çığlıkların kendisine ait olduğunu anlamamıştı. Sesleri duyan komşular koşarak eve girmiş Dazai yi çözmüş polis ve ambulansa haber vermişlerdi. Ama kadın çoktan olay yerinde ölmüştü...

Cenaze töreninde ise anneannesi ve dedesi sakinlaeştirmişti onu. Dakikalarca ağlamıştı tabutun başında. Bırakın gelmeyi babannesi bir başınız sağolsun bile dememişti (diğer dedesi öldü babanneside 1 ay sonra öldü). Dazai o yüzden nefret ederdi doğum gününden hayatında bir daha kutlamamıştı. Babasını asla ziyaret etmedi ama annesinin mezarına her hafta düzenli gidiyordu Bu olayı bilen ise sadece Nikolai ve Ranpo biliyordu. Şimdi ise Chuuya da biliyordu...

SİMDİKİ ZAMAN

Chuuya duydukları karşısında ne diyeceğini bilememiş sadece sarılmıştı kahve saçlıya. Dazai ise 15 dakika ağlamıştı kızılın omuzunda. Bir süre ikiside hareketsiz kalmıştı. Bir süre sonra Dazai nin enerjisinin geri döndüğüne sahit olmuştu. Chuuya Dazai den özür dilemiş o ne zaman hazır hissederse o zman yapabileceklerini söylemişti.(işte gerçek erkek). Dazai ise fikrini değiştirmiş gibiydi.

D- Aslındaaaa sanırım bir istisna yapabilirim

Chuuya duyduğuna sevinmiş Dazai yi tek hamlede kucağına almıştı. 


SMUT KISMI EK KİTABIMDA İSTEYEN OKUYABİLİR

(çok yakında yazıcam)

En sonunda yorulan Dazai yi duşa taşımak ve yıkamak bücürün işiydi. Dazai boyundan dolayı üstte olcağını sanarken chuuya nın emanetin boyu kdar olduğunu fark etmişti. Sonuç olarak ilişkide pasif kaldı....

Sabah ise ağrıdan dolayı kalkamamıştı bandajlı genç............



OHA BÖLÜM UZUN OLDU. Neyseee smut bölümünü de yazcam inşallah. Hadi bai baiii 💗💗💗






-Kelimelerine dikkat et -Kelimelerime dikkat etmiyorum- SOUKOKU TEXTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin