-15

35 2 1
                                    

Fyodor un durumunun iyi olduğunu öğrendikten sonra Dazai anneannesinden bir telefon almıştı. Bir süre sonra Dazai bahçeye çıkmış bağırarak konuşmaya başlamıştı. Haliyle merak eden Chiuya peşinden gitmişti.

Dazai- HAYIR DİYORDUM O ADAMI YILLARDIR GÖRMÜYORUM. DÜŞÜNMEK BİLE MİDEMİ BULANDİRİRKEN ONUNLA ASLA GÖRÜŞMEM.

D. An- Dazai tatlım anlıyorum ama o senin baban ve her ne kadar velayetin bende olsa da evrak işi için onun rızasını alman lazım. Avukatın verdiği belgelere sadece bir imza atması yeterli.

Dazai-Avukat gitsin ben niye imzayı istiyorum ki!

D. An- Tatlım prosedür böyle yapicak birşey yok. Babanın tüm mirası sana kalıcak. O hapiste olduğu icin bu illa doğru olcak ama yine de imza istiyorlar.

Dazai- Yanımda birini götürebilir miyim izin veriyorlar mi

D. An- Evet izin vericeklerdir.

Dazai- Peki... Gidip konuscam. Ve bağırdım için özür dilerim. Görüşürüz...

Chuuya: Noldu Dazai neden bağırıyorsun?

Dazai: Anneannem miras olayı icin babamdan imza almamı söylüyor.

Chuuya: İstersen beraber gidelim birşey olursa devreye girebilirim.

Dazai-Olur yarın görüşme günü yani evet yarın gidelim. Ama hemen ardından beni mezarlığa bırak olur mu? Her hafta giderim de. Birde şu tatilden dolayi iki kere gidicem.

Chuuya: Nasil istersen. O zaman yukarı çıkalım haber verip eve gidelim olur mu?

Dazai olumlu anlamda mırıldandı....
.
.
.
Yokohama Şehir Cezaevi -yazar anlatımı-

Yıllardır yediği ağır müebbet hapis cezasını çeken D.B. (dazainin babası) yıllar sonra oğlunun ilk defa onu ziyaret edeceğini öğrenince ona psikolojik olarak yapabileceklerini düşünmüştü. Yıllar önce canını sıkan kadını öldürüp servetini çocuğuna kalmasına sebep olan bu iğrenç adam imzayı vermeyi düşünmüyordu. Ama yanında taş gibi sevgilisinin geleceğini bilmiyordu ki. Ah sevgili okur keşke Chuuya şu adami bir güzel benzetse.

Bitti. Abi bu bölüm kısa ama sonraki bölüm assssisi iyi olucak baya delorme sahneleri falan. Neyse spoi vermiyim bay bayuuy

-Kelimelerine dikkat et -Kelimelerime dikkat etmiyorum- SOUKOKU TEXTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin