1. Ne Edin'i be

677 44 47
                                    

Yazdığım ilk hikayeme hoşgeldiniz

Umarım beğenirsiniz

Şimdi sizi çok oyalamadan hikayeme geçiyorum . İyi okumalar❤️

****

Kameraman maçı net çekmeye o kadar çok odaklanmıştı ki üstüne doğru son sürat koşan esmer futbolcuyu fark edememişti.

Topu çizgiden dışarı çıkmadan yakalamak isteyen futbolcu ise topu tutabilmişti fakat kendini durduramamış ve kameramanın üstüne adeta uçmuştu

Kafaları feci bir şekilde çarpışan iki adamda yere yığılmıştı. Esmer adam başındaki ağrı ile doğrulmaya çalıştı ama başaramayıp ,aldığı büyük darbe ile bayılan sarışın adamın yanına devrildi ve karanlığın onu içine çekmesine izin verdi

Dusan'dan

Başımda müthiş bir ağrı vardı. İrfan malı yanlışlıkla ki orası bence tartışılır kafama şut çektiğinde bile bu kadar ağrımamıştı .

Gözlerimi açmaya çalışıyordum ama olmuyordu ya da ben görmüyordum ,anasını avradını yoksa kör mü oldum lan .

" Lan kör oldum , bu yaşta başıma bu da mı gelecekti amına koyim."

" Gözünü açmadığın içindir o gerizekalı " duyduğum sesle başımı o tarafa çevirdim ama hala bi bok görmüyordum.

Gözlerimi bir kaç kere daha açmayı denedim fakat hala olmuyordu tam sinir krizi geçirip etrafa küfür savurmaya başlayacakken hafiften bir ışık görmeye başladım .

Anasını satim lan bu ışık beyazdı . Lan yoksa şu filmlerdeki şey bu sefer benim başıma mi geliyor lan . Ben daha bir sürü şey görecektim amk .

Pembe mi olacaktı aptal . Allah bir yetenek vermiş gerisini koyvermiş .Senin iç sesin olmaktan utanıyorum .

ayy götüm , ben mi geldim yalvardım sana" lütfen gel iç sesim ol" diye .

Saçma düşüncelerimle kendimi hazin sona hazırlamışken beyaz ışığın devamını görmeye başladım . İlk olarak görüş alanıma beyaz bir tavan ardında üzerime eğilmiş bir kaç baş gördüm . Aralarından iki kişinin beyaz önlüklerinden doktor olduğunu anlamak zor değildi . Onları tanımamam normaldi ama ben , bana mutlu ama bir yandan da endişeyle bakan diğer 4 kişiyi de tanımıyordum . Ama sanırım onlar beni tanıyordu.

Ben onları kısık gözlerle incelerken siyah saçlı , mavi gözlü doktor konuşmaya başladı ( onur Tuna'yı hayal edebilirsiniz)

" geçmiş olsun edin bey. Ben doktorunuz Onur ."

Ne edin'i be ,dusan benim adım.

*****
Ya bölüm yazmak ne berbat bir şeymiş be . Oysa okuması ne zevkli .

Bir daha yazarları bölüm at diye darlamıycam şuan ne yaşadıklarını acayip iyi anlıyorum .

Neyse ilk bölümü nasıl buldunuz . Düşüncelerinizi çok merak ediyorum lütfen yorum yapın ve isterseniz oy verebilirsiniz.

Hepinizi çok seviyorumm❤️

Hayal mi Gerçek mi | Tadic&DzekoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin