Yorum yapar mısınız lütfen boşa yazıyormuşum gibi hissediyorum
****
Bu nasıl olurdu.
Kendi bedenimi nasıl karşımda Bu şekilde görebilirdim.
Gözlerimi bu hastanede açtığımdan beri garip şeyler dönüyordu ve ben hiç bir şey anlamıyorum. İlk önce tanımadığım insanlarla dolu bir odada uyandım ardından bana adımın edin olduğunu söylediler ve bu da yetmezmiş gibi ayna da tanımadığım bir adamın inkar edemeyeceğim kadar güzel bedeniyle karşılaştım ama asıl konu o değildi . Ve şimdi de odanın ortasında durmuş yatağın üstündeki bedene , benim bedenime bakıyordum.
Yalnız dışarıdan ne seksi duruyorum ben öyle ya vallahi o , ben olmasam ne yapar eder onu benim yapardım
Neyse konuya geri dönelim şimdi benim seksiliğimin sırası değil.
" ne oluyor be , dingonun ahırımı burası " diyen cam kenarındaki koltuğun yanında ayakta duran, haddinden fazla uzun boylu , koyu kahverengi kıvırcık saçlı adam üzerime doğru geldi.
Ama daha ikinci adımında yanındaki daha kısa boylu kıvırcık onu durdurdu " sakin ol Altay , bi ne olduğunu öğrenelim "
Altay onu elinin tersiyle durduran arkadaşına dönüp bir şeyler dedi.
Benim hakkımda konuşuyorlardı ama bilmiyorlardı ki ben onların takım arkadaşıyım ya da öyleydim.
Tam onlara yataktaki benle konuşmam gerektiğini söyleyecektim ki başka bir ses benden önce konuştu.
" Bizi biraz yalnız bırakabilir misiniz ? "
Herkes konuşan yataktaki bedene döndü.
Lan sesim dışarıdan daha bi güzelmiş benim
"Emin misin ? " dedi ismail .
" evet , lütfen " lan bu ne kibarlık .
" hadi beyler " diyen ferdinin arkasında ismail, gıcık gıcık bakan bir Altay ve hiç konuşmayan emre( mor) un dışarı çıkmasıyla oda da yalnız kalmıştık
Ve ben ne konuşacağımı hiç bilmiyordum
Bize ne olmuştu
****
Yeni bölüm çok hızlı
Ama bir o kadar da kısa geldi
Neyse üzülmeyin gelir bir yenisi
Sena öper hepinizi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayal mi Gerçek mi | Tadic&Dzeko
HumorBir çarpışmanın sonucunda bedenleri değişen bir futbolcu ve kameraman