05.10.2023 22:57
Bu yaptığını yanın bırakmazdı!
Arkasından bir bağırtı koptu.
"Sizin burda ne halt işiniz var !?"
&&&&&&&
Asaf ağanın gürlemesini duymuştu ama dönüp bakmamıştı. Azer'in çıkıp gittiği kapıdaydı Rona Asi'nin gözü.
"Sen de kimsin ?" Herkesin merak ettiği soruyu Abbas ağa sormuştu.
Soruyu kimin sorduğu anlamak için sesin geldiği yöne döndü. Abbas ağayı görmesiyle yüzüne sinsi bir gülümseme peydah oldu.
Bir kaç adımda Abbas ağanın karşsına dikildi.
"Alparslan Sancaktar'ın kızı, Rona Asi Sancaktar!"
Masa da oturan ağalar küçük dillerini yutmuştu adeta ağzından çıkanlarla. Asaf ağanın ses tellerinden bir nara daha koptu.
"Kes sesini!"
Susmasıyla , Timur ağanın Asaf'ın sırtına bastonunu indirmesi bir olmuştu.
"Asıl sen kes sesini, düzenbaz eşek !"
Asaf ağa sırtına inen darbeyle ,öne doğru kaçarak vurduğu yeri tutdu.
"Baba ne yapıyorsun ? Altmış iki yaşında adamım ben !"
"İstersen yüz yaşında ol lan !"
Masadaki ağaların bakışları Timur ve Asaf ağaya kaymıştı. Neye uğradıklarını şaşırmışlardı. Neyin için düşmüşlerdi böyle ? Bir tarafta Timur ağa yaşını başını almış oğlunu dövüyor, bir tarafta kendisinin Rona Asi olduğunu iddia eden bir kız vardı.
Ataman ve Akil önlerinde ki masayı sıkı sıkı tutmuştu. Ne yapacaklarını kestiremiyorlardı. Ataman'ın keskin mavileri Rona Asi'yi buldu.
"Ne , ne diyorsun sen ?" Ağzından çıkanı kulağının duyduğudan şüpheliydi.
Gerçekten uzak ,sahte, buz gibi bir gülümseme sundu Ataman'a Rona Asi.
"Babana sor Asaf ağanın oğlu. Ne diyor bu diye ."
Ataman ve Akil burunlarından soluyarak babalarına döndüler.
"Baba!?"
"Baba!?"
İkiside aynı anda konuşmuştu.
Asaf ağa Rona Asi'ye sinirli bir bakış attı. Ona başka seçenek bırakmamıştı yeğeni.
"Doğruyu söylüyor. Karşınızda ki kız Asi !"
Ataman ve Akil'in elleri yumruk olmuş, gözleri irice açılmış, hızla nefes alıp veriyorlardı.
Sabiha hanım ve Rüya duydukları sesler üstüne dışarıya çıkmışlardı.
Rüya'nın hayatı , ömüründe görmediği bir kız vardı avlu da.
Sabiha hanımın gözleri yerinden fırlayacak gibi açılmıştı gördüğü kızla.
Elini kalbine bastırdı. Merdivenin taştan korkuluklarına yaslanarak inmeye başladı. Rüya annesinde ki bu değişime anlam veremeyecek peşinden inmeye başladı.
Rona Asi'nin karşsına dikilerek, elini yüzüne uzattı.
"Sen kimsin?"
Şu sıralar bu soruyu fazlasıyla duymaya başlamıştı.
"Rona Asi Sancaktar!"
"Kızım." Sonrası karanlıktı bayılmıştı Sabiha hanım.
Bundan sonra hiç bir şey eskisi gibi olmayacaktı. Rona Asi'nin gelişi Mezopotamya topraklarında ki dengeleri değiştirecek, yüz bin yıl sonra Karacadağ'ın yeniden patlamasına sebep olacaktı.
Rona Asi'nin gelişiyle planlar yeniden hain planlar kurulmaya başlamış.
Abbas ağa ise Asaf ağanın ne demek istediğini anlamıştı.
Rona Asi ise o kurulan planların hepsini bozmaya, intikamını almaya and içmişti!
Kusura bakmayın şehir dışındayım o yüzden atamadım. Hava değişiminden şifayı kaptım o yüzden bölüm kısa oldu. Şuanda başım çatlıyor. Sizi de daha fazla bekletmemek için atıyorum.
En kısa sürede uzun bir bölümle gelecem.
Instagram: mahina20_0
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANGIN YERİ +18
Teen FictionAzer: Ben Azer Sancaktar kuzenine isim veren adamım Rona Asi ismi ismini verdim gözlerini ilk gördüğümde ışık ve aydınlık saçıyordu bir o kadar da asi ve hırçın bakıyordu o günden sonra benim güneşim olmuştu. Kuzenime isim verdiğim için topraklarınd...